- Madem öyle istediğim hatun bu.
Jack önce onlara bakan kadına sonra da Volkan'a baktı.
- Görelim hünerlerini.
Jack daha fazla konuşmadan önüne döndü ve içkisinden bir yudum aldı. Biliyordu yapamazdı arkadaşını tanıyordu bir yıldır yaşadıklarına da tanık olmuştu ayrıca Savaş'ın anlattıkları da vardı. Şuan Volkan bunu öfkesinden yapıyordu Jack emindi Volkan birazdan gelecek ve kendini içkiye verecekti. Jack kendi kene düşünürken omzunda bir el hissetti ve arkasını döndü. Karşısında Volkan ve kolunda esmer kadın. Volkan'ın bunu inat uğruna yaptığını biliyordu. Yüzündeki gülümsemenin zoraki olduğu o kadar belliydi ki ama sesini çıkarmadı Jack devamında neler olacağını merak ediyordu. Ayrıca arkadaşının da aptal bir aşık olduğunu anlaması gerekiyordu. Yüzündeki şaşkın ifadeyi silip gülümsedi.
- Bu kadar hızlı demek hıımm.....
- Biz çıkıyoruz kardeşim yarın şirkette görüşürüz
Jack arkadaşına göz kırptı ve imalı imalı konuşmaya başladı sesindeki imayı sadece Volkan anlayabilirdi.
- Yarın seni şirkette sabırsızlıkla bekleyeceğim dostum
Volkan daha fazla konuşmadan yanındaki kadınla çıkışa doğru yöneldi. Jack'in neyi ima ettiğini tabiki de anlamıştı. Aslında şuan da o da ne yapacağını bilmiyordu. Dışarıya çıkıp valeye arabayı getirmelerini söyledi. Jack nasıl olsa bir şekilde dönerdi eve. Çok geçmeden araba geldi Volkan valeye yüklü miktar bahşiş bırakıp sürücü koltuğuna oturdu. Esmer kadında yanında yerini aldı ve Volkan gürültüyle arabayı hareket ettirdi. Şimdi ne olacaktı arkadaşına öfkelenip bir yola girmişti ama şuan bu yolda devam etmek istemiyordu. Hazan belirdi gözlerinin önünde ona kırgın bakıyordu. Sanki şuan Volkan'ın ne yaptığını biliyor hissediyordu. Yanındaki kadın endişeli gözlerle yola bakıyor Volkan'a sesleniyor ama Volkan onu duymuyordu. Şuan karşısındaki Hazan'a odaklanmıştı.
- Biraz hızlı gitmiyor musun?
-Çık aklımdan .... Lanet olsun......
- Seni anlamıyorum çok hızlı gidiyorsun yavaşla
Volkan kadını duymuyor sürekli Hazan'ı görüyordu gözleri ve sürekli kendine lanet okuyordu. Sonunda yanındaki kadının çığlık atmasıyla kendine geldi. Önünde duran arabayı fark etti ve frene bastı. Çarpmaya az bir mesafe kala durmayı başarmıştı ve Hazan gitmişti. Yanındaki kadına bakmadan konuştu.
- İn arabadan....
Kadın ilk ne olduğunu anlamadı az önceki kaza şokunu atlatmaya çalışıyordu. Volkan bu sefer daha yüksek bir sesle söyledi.
- İN AŞAĞI..... DEDİM SANA..... HEMEN....
Kadın sonunda kendine geldi ve arabadan inmesi gerekirken Volkan'a yaklaştı. Parmaklarını kolunda dolaştırdı.
- Az önceki anı unutalım çok gergin görünüyorsun... istersen ben seni sakinleştirebilirim.
Volkan hızla kafasını kadına çevirdi ve öyle öfkeyle baktı ki kadın kendini geri çekmeden edemedi.
- SANA ARABADAN AŞAĞI İN DEDİM. EMİNİM KENDİNE BAŞKA BİR YEM BULURSUN SÜRTÜK. CANINI SEVİYORSAN SİKTİR GİT.....
Bu sefer bağırmadan söylemişti sözcükleri ama sesindeki öfke kadını korkutmuştu. Yutkundu tam ağzını açıcakken Volkan'ın tek kaşını kaldırmasıyla vazgeçti çantasını alıp arabadan hızla indi. Kadın iner inmez Volkan ordan uzaklaştı. Çok geçmeden evine vardı arabayı evin önüne park edip indi. Eve girip doğru odasına çıktı üzerini değiştirmeden kendini yatağa bıraktı ve tavanı izledi. Şuan tek istediği Hazan'ın tekrar gelip ona gülümsemesiydi. Bütün gece uyumadı tavanı izledi. Sabah olup da pencereden gelen güneş ışıkları gözlerini rahatsız etmeye başladığında da yerinden kalktı. Üzerini çıkarıp duşa girdi. Soğuk suyun altında kendine biraz zaman tanıdı. Sonra üzerini giyinip çantasını da alıp evden çıktı arabasına atlayıp şirketin yolunu tuttu. Arabasını ona özel alana bırakıp şirkete girdi. Ona selam veren çalışanları dikkate almayarak asansöre bindi. O kadar öfkeli ve sert görünüyordu ki asansördeki çalışanlar onu gördüklerinde asansörden inmişlerdi ama Volkan bunu görmezlikten geldi. Asansörden inip odasına yöneldi asistanına odasına sade bir kahve getirmesini söyleyip odasına girdi. Daha yerine bile oturmamışken Jack içeri daldı. Volkan onu umursamayarak yerine oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONBAHAR ( Hazan'ım)
Teen FictionBu bir kız olamaz dimi siktir valla da kız lan bu saatte ne işin vardı kızım senin ormanda ahada yavru ceylan gibi vurduk ya kızı hay a...... Koyim böyle işin Volkan kızı kucağına alıp Savaşa döndü. - Siktir Savaş kız vurulmuş. Allah kahretsin. ...