Lindy
Hoi! ik ben Lindy Wilson en ik ben 17 jaar oud. Ik woon in een groot huis in de stad Amsterdam. Ik woon daar samen met mijn broer Jace en mijn moeder Brenda. Toen onze ouders gingen scheiden, is onze vader gelijk weggegaan zonder wat te zeggen en we hebben nooit meer wat van hem gehoord. Ach ja, hij was toch nooit een goede vader voor ons geweest.Op school gaat het prima. Toen ik een paar jaar geleden nieuw kwam op mijn school, heb ik Yasmin en Zara leren kennen en sindsdien zijn ze mijn beste vriendinnen. Yasmin en Zara hebben me verteld dat ik nooit, maar dan ook nooit, contact moet maken of zoeken met sommige jongens van de school. Ik heb toen een heel lijstje gemaakt met namen van alle jongens waar ik geen contact mee zou moeten zoeken, bijvoorbeeld de jongens: Adam, James, Vince en Jason. Ze zijn vreselijk en tot nu toe is het me gelukt om geen contact met hun te zoeken of te hebben. De zomervakantie is bijna voorbij en dan is het mijn laatste schooljaar en ik heb zo'n goed voorgevoel dat het me gaat lukken en dat ik niet in de problemen kom.
Mijn hobby's zijn dansen, zingen en acteren. Ik zit al sinds ik 5 ben op Hiphop, dat is mijn favoriete dansstijl. Zingen heb ik altijd al gedaan, het maakt me vrolijk en ik schrijf en neem ook mijn eigen liedjes op alleen ik heb er nog nooit wat mee gedaan. Acteren is ook een hobby omdat ik het leuk vind om af en toe wel eens iemand anders voor te doen dan ik zelf ben.
Mijn Badboy List?
Hier heb je hem:Kom niet in aanraking met:
- Jason
- James
- Vince
- Adam
- JustinWat te doen als het wel gebeurd:
- spring in het water
- verhuis naar een ander land
- ga naar een andere school
- ga van school af
- begin een nieuw leven
- verander je ID
- doe eerst leuk en aardig en laat hem daarna stikkenWat te doen bij liefde:
- verhuis hier ver vandaan
- breek zijn hart
- blokkeer hemIn het volgende deel lees je hoe ik mijn leven leid. Veel leesplezier!
------------------------------------
Heeyyy!!
Ik ga zo vaak mogelijk een deel publiceren!Groetjesss van JustAGirl2406❤️💋
JE LEEST
The badboy list
Teen FictionDe 17 jarige Lindy is een vrolijk en spontaan meisje dat altijd alles positief ziet. Op school gaat alles goed, ze heeft zelfs een lijstje gemaakt met jongens waar ze niet in contact wilt raken. Ze heeft dat lijstje gemaakt om niet in contact en in...