Part 12

1.6K 61 5
                                    

Lindy
We zitten nu al een paar uur op mijn kamer en we hebben eindelijk alles besproken. 'Dat is eindelijk klaar!' Zeg ik en val achterover op mijn bed. 'Misschien kan je zo beter naar huis gaan, ik moet me nog omkleden' zeg ik na een tijdje. 'Wat ga je doen dan?' Vraagt hij verbaasd. 'Gewoon naar een feest' zeg ik droog. Hij begint te grijnzen. 'Lindy Wilson gaat naar een feest?' Vraagt hij lachend. 'Is dat zo bijzonder?' Vraag ik. 'Je gaat nooit naar een feest toe' zegt hij. 'Hoe weet jij dat? Je kent me niet eens' zeg ik bot. 'Dat denk je ja, maar ik ken iedereen op school' antwoordt hij. Jason staat op en komt naast me liggen. 'Ga van mijn bed af' snauw ik naar hem. 'Nee, dit ligt best lekker' zegt hij droog. 'Jason, ik moet me klaar gaan maken voor een feest!' Zeg ik en probeer hem van mijn bed af te duwen, maar het lukt niet want hij is veel te sterk. 'Jason! Kom op nou!' Roep ik nu boos. 'Van mij heb je geen laat hoor tijdens het omkleden' zegt hij grijnzend. Opeens kom ik op een idee. 'Oke, oke, dan blijf je lekker liggen' zeg ik. Ik sta op, pak uit mijn kledingkast een leuke jurk, een paar schoenen en wat spullen voor in mijn haar en verdwijn de badkamer in. Zo, daar heb ik geen last van! Ik begin me om te kleden in mijn jurk en doe daarna mijn schoenen aan. Als laatste doe ik mijn haar en dan check ik nog snel in de spiegel of mijn make-up wel goed zit. Als alles klaar is, maak ik de badkamer deur open en loop ik terug de slaapkamer in. Jason ligt precies hetzelfde als net. 'Jammer he? Dat ik niet in mijn kamer ben gaan omkleden' zeg ik grijnzend. 'Boeit me niet veel' zegt hij droog. Ik plof weer neer op mijn bed en draai mijn gezicht naar Jason toe. We kijken elkaar allebei recht in de ogen aan. 'Wist je trouwens al dat je super mooie blauwe ogen hebt?' Vraagt Jason. Ik schud mijn hoofd en kijk hem nog steeds aan. Heel langzaam komen onze hoofden wat dichter bij elkaar. We raken elkaar lippen bijna tot de bel opeens gaat. Snel sta ik op en ren ik naar beneden. Oh my god, ik heb gewoon bijna gezoend met Jason... Dat had niet mogen gebeuren! Ik doe de voordeur open en zie Zara voor de deur staan in een super leuke jurk. 'Hey' zeg ik een tikkeltje ongemakkelijk. 'Kom binnen'. 'Hey meid' zegt Zara en daarna loopt ze naar binnen. 'Je kan alvast naar Jace toe, ik moet eventjes nog wat doen boven' zeg ik snel. Zara knikt en dan haast ik me terug naar boven. 'Jason, je moet nu echt gaan' zeg ik. 'Goed, dan zie ik je vanavond schat' zegt hij en staat op. Hij loopt naar me toe en wilt me een kus op mijn wang geven maar ik geef hem een tik. 'Ah toe nou' zegt hij en trekt een pruillip. 'Nee, ik hoef geen kus van een eikel' zeg ik en dan duw ik hem mijn slaapkamerdeur uit. 'Tot vanavond babe!' Roept hij en later hoor ik de deur dicht gaan. Ik loop weer naar beneden en zie dat mijn moeder eten heeft gemaakt. 'Hey lieverd, kan je even Zara en Jace roepen dat we gaan eten?' Vraagt ze. Ik knik en loopt naar de trap. 'Zara, Jace, het eten is klaar!' Roep ik naar boven. Ik hoor wat voetstappen en niet veel later komen ze allebei de trap af gelopen. We lopen alle drie naar de woonkamer en gaan aan de eettafel zitten. Brenda komt met de pannen de woonkamer in lopen en zet het op tafel. Ze schuift aan en dan zegt ze: 'jullie mogen opscheppen hoor!'. We scheppen allemaal op en beginnen te eten.

The badboy listWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu