Part 19

1.7K 55 2
                                    

^^Outfit Lindy^^

Lindy
Zoals altijd gaat mijn wekker weer eens af voor school. Ik open mijn ogen. Ik zet mijn wekker uit en daarna stap ik mijn bed uit. Zuchtend loop ik naar mijn kledingkast en trek een leuke outfit aan (zie foto). Ik loop naar de badkamer en zodra ik met alles klaar ben, loop ik naar beneden. 'Goedemorgen mam' zeg ik en geef mijn moeder, die rustig op de bank het journaal aan het kijken is, een kus. 'Goedemorgen lieverd!' Zegt mijn moeder en daarna loop ik naar de keuken waar zoals altijd Jace ontbijt voor ons maakt. 'Goedemorgen zusje' zegt hij zodra hij me ziet en geeft me een kus op mijn wang. Ik ga aan de tafel zitten. 'Goedemorgen Jace' zeg ik lachend. 'Heb je zin in school?' Vraagt Jace die ondertussen een bord met brood voor me neerzet en zelf ook aan tafel komt zitten. 'Altijd!' Zeg ik vrolijk en dan eet ik snel mijn broodje op. 'Ga je met mij mee?' Vraagt Jace als we een tijdje later in de gang staan. 'Ja is goed' zeg ik en dan pakken Jace en ik allebei onze schooltassen. 'Heel veel plezier op school lieverds!' Roept onze moeder. Ik ren snel nog naar haar toe en knuffel haar. 'Jij heel veel plezier op je werk!' Zeg ik lachend. 'Komt goed!' Zegt ze met een brede glimlach. Ik laat mijn moeder weer los en loop naar de gang toe. Ik zwaai nog even snel en dan loop ik samen met Jace naar zijn auto. 'Mag ik weer een leuke cd uitkiezen?' Vraag ik. 'Lin, dat mag je altijd!' Antwoordt hij lachend. 'Nou en, ik dacht: misschien wilt Jace zelf ook een keer een leuke cd uitkiezen' zeg ik. 'Nee, jij mag zoals altijd' zegt Jace lachend. Ik knik en we stappen de auto in. Ik zoek een leuke cd uit en dan stop ik die in de cd-speler. Er galmt muziek door de auto en de hele weg zingen Jace en ik vrolijk mee.

Als we aankomen op school stappen Jace en ik uit en dan lopen we het schoolplein op waar ik Zara en Luca al zie staan. 'Yoo!' Roept Jace en ze kijken beide gelijk om. Ze glimlachen en lopen naar ons toe. 'Hey!' Zegt Zara blij als ze bij ons staat. 'Hai' zeg ik glimlachend en dan geven we elkaar een knuffel. 'Waar is Yasmin eigenlijk?' Vraag ik. 'Die is vandaag ziek thuis' zegt Zara. 'Oei, ik zal haar straks wel een appje sturen om haar beterschap te wensen' zeg ik en dan knikt Zara. 'Ja, laten we dat samen in de groepsapp doen' zegt Luca. We knikken allemaal en dan gaat de bel. 'We doen het wel in de eerste pauze' zeg ik lachend. 'Ja, wat hebben jullie nu?' Vraagt Luca. 'Zara en ik hebben nu aardrijkskunde' zeg ik. 'En jullie?' Vraag ik er achteraan. 'Luca en ik hebben wiskunde' zegt Jace. 'Haha, succes!' Roept Zara en dan lopen we samen naar aardrijkskunde toe. Gelukkig is dat vak op de begane grond dus we hoeven nu nog geen trappen op. 'Goedemorgen' zegt mevrouw Beanie. 'Goedemorgen mevrouw' zeggen Zara en ik. Ze reikt haar telefoon uit naar ons als sein dat we onze telefoons moeten geven. Vorig jaar hadden we mevrouw Beanie ook en bij haar moeten we allemaal onze telefoons inleveren en aan het eind van de les krijgen we onze telefoons weer terug. Zara en ik pakken onze telefoons en geven die aan mevrouw Beanie. 'Bedankt, jullie mogen gaan zitten' zegt de vrouw. Zara en ik gaan naast elkaar zitten ergens achterin de klas.

De bel gaat en we hebben nu onze volgende les. 'Wat hebbe-'. 'Mentorles!' Roept Zara al gelijk door me heen. Ik lach en knik dan. Samen lopen we het lokaal uit. 'Ik moet eerst even naar het toilet' zegt Zara. Ik knik en dan verdwijnt Zara snel naar het meiden toilet en ik wacht voor de deur. Ongeveer een minuut later komt Zara het meiden toilet uit en dan lopen we samen snel naar de volgende les. 'Goedemorgen' zegt onze mentor. We begroeten haar en gaan dan snel zitten. Onze mentor wilt net de deur dicht doen als opeens snel de deur weer openvliegt. 'Jason, je bent wel erg laat' zegt onze mentor. 'Boeit me niet' zegt hij en gaat dan zonder enige moeite voor mij en Zara zitten.

The badboy listWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu