Part 56

962 28 1
                                    

Lindy
Het is nu avond en iedereen is naar huis gegaan. Luca is hier nu een uur omdat hij zou blijven slapen. we zitten allemaal op de bank en kijken een leuke film. Ik lig tegen Luca aan en ik gaap. 'Ik ga naar boven, ik moet nog mijn koffer verder inpakken' zeg ik en ik sta op. 'Ik zie je zo nog wel' zegt Jace. Ik knik lachend en ga dan naar boven. Zodra ik boven ben pak ik mijn koffer en leg hem op mijn bed. Ik loop naar mijn kledingkast en pak een stapel kleren waarna ik dat op mijn bed leg.

Na een aantal minuten ben ik bijna klaar met inpakken en dan zwaait mijn deur open. Ik kijk naar de deur en zie dat Luca en Jace in mijn kamer staan. 'Hey' zegt Luca lachend. 'Hey jongens, wat komen jullie hier doen?' Vraag ik vrolijk. 'Luca komt wel hier logeren maar er is een probleempje...' begint Jace. Ik kijk hen vragend aan. 'De enige plek waar hij kan slapen is bij jou want we hebben geen logeerkamer en ik heb een éénpersoonsbed, jij een tweepersoons' vertelt Jace verder. Ik knik en kijk twijfelend. 'Oke, Luca kan wel bij mij in bed, we zijn ten slotte toch goede vrienden' zeg ik uiteindelijk. 'Maar doet mam daar niet moeilijk over?' Vraag ik. Jace schudt zijn hoofd. 'We hebben net met mam overlegd en ze vond het prima' zegt Jace. Ik knik en lach dan. 'Nou Luca, welkom in je oh zo mooie hotelkamer' zeg ik lachend. Luca en Jace lachen ook en dan doet Jace de slaapkamer deur open. 'Ik ga naar mijn kamer, moet ook nog even snel koffers doen en ik ga daarna slapen'. Luca en ik knikken allebei en dan vertrekt Jace uit mijn kamer. Luca doet de slaapkamer deur dicht en loopt naar mijn bureau. Hij zet zijn koffers en tas daar neer en ploft daarna op mijn bed. Ik lach en spring daarna ook op het bed naast Luca en kijk hem aan. Hij kijkt terug en dan glimlacht hij. 'Zin in morgen?' Vraagt hij. Ik knik blij en glimlach. 'Wist je nog dat de directrice vertelde dat je met je partner en een paar anderen een huisje deelde?'. Luca knikt. 'Ik hoop sowieso dat jij en ik in hetzelfde huisje zitten met Jace' zeg ik grinnikend. 'Hoop ik ook' zegt Luca en strijkt daarna een plukje haar achter mijn oor. 'Zullen we gaan slapen?' Vraagt hij. 'Ja, dat kan zo wel. Ik moet alleen nog wel even de laatste dingetjes in mijn koffer doen' zeg ik lachend. Ik sta op en open mijn kledingkast weer even snel. Ik pak wat ondergoed en stop het snel in mijn koffer. Daarna doe ik mijn kledingkast weer dicht en pleur nog als laatste wat make-up in mijn koffer. Ik doe mijn koffer dicht en leg de koffer bij de tassen van Luca. 'Ik ga even omkleden' zeg ik. Luca knikt en draait zich alvast om. Ik kleed me snel om in mijn pyjama en daarna spring ik op het bed. 'Nu mijn beurt' zegt Luca lachend. 'Yes sir' zeg ik. Luca staat op en kleedt zich om. Ik lig op mijn buik en kijk de ander kant op terwijl ik Whatsapp open.

U: heeyyy🧡😊

My boy😍: heyy babe💋

U: ik kan niet wachten tot het morgen is!😍

My boy😍: ik kan ook niet wachten! Dan zie ik je weer, nu moet ik nog de hele nacht doorhalen zonder jou😶💋

U: samee, alleen ik heb gezelschap!😜

My boy😍: blijft er een vriendin slapen?😂

U: neeeh, Luca is geen meisje!😝

My boy😍: ohhh hahaha😅

U: maar ik moet gaan want ondertussen is Luca klaar met zich omkleden en ligt alweer naast me dus we gaan slapen💋

My boy😍: geen dingen doen dat je met mij zou doen he?😜

U: ha ha ha... grappig😐😶
U: natuurlijk niet haha byeee xx😘❤️❤️

My boy😍: bye my girl. Sleep tight and we will see each other tommorrow😘

Ik leg mijn telefoon weer weg en ga goed liggen. 'Zozo, sixpack' zeg ik lachend wanneer ik naar zijn buik kijk. 'Euhmm duhhh' zegt Luca lachend en gaat ook onder de dekens liggen. 'Slaap lekker prins Gilthy'. 'Slaap lekker prinses Wilson'. Ik ga goed liggen en sluit mijn ogen. Ik denk nog vrolijk na over morgen en daarna val ik snel in slaap...

The badboy listWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu