Mă numesc Charlotte Enrica Elisabeth Urlike și locuiesc împreună cu mama mea la palat. Prietena mea Neslihan, locuiește și ea cu noi. Nu sunt o prințesa căreia sa îi pese de ținuta ei sau accesoriile pe care le folosește. Sunt genul de prințesa ce cântă și dansează în timp ce se usucă pe par, sau genul de prințesă care aleargă încolo și încoace prin tot palatul.
Pot spune că am un secret uriaș. Nici acum nu pot sa cred că am făcut asta. Ce anume? Ei bine, când eram mai mica țineam foarte mult la tatăl meu. Mama era tare geloasa pe chestia asta. Pe zi ce trece am crescut și am început să vorbesc despre orice cu tata ,în loc să îi spun mamei. Când am împlinit 16 ani, am fost chemata într-o camera pustie. Acolo am fost ținută captiva. Îmi cereau, din ordinul reginei, să îmi otrăvesc tatăl. Nu am vrut nici în ruptul capului să fac asta ,dar și acum as fi fost în acea cameră fără hrană și fără ceva de băut. Așa că mi-am făcut curaj și am mers la tatăl meu pentru a lua cina împreună. Când nu era atent i-am turnat toată otravă în apă. Mă abțineam cu greu să nu plâng sau sa fac vreo criza din aceasta cauza. L-am văzut murind lângă mine, l-am văzut dând-u-și ultima suflare și tot nu am putut sa o împiedic pe mama să facă asta.
Doar eu și mama știam acest secret până când....Ne-am certat și mi-a reproșat că eu mi-am otrăvit tatăl ,tocmai în fața unui rege cunoscut. Eram la vreme de măritiș in acele zile, și pentru ca secretul meu să nu fie spus întregii omeniri, am fost obligată să mă însor cu acel bărbat. Eram nefericită, plângeam ,dar trăiam pentru a pune capăt acestei căsnici false. Trebuia să dovedesc cumva că eu sunt nevinovată și că mama m-a obligat să fac asta. Am oameni de încredere la palat ,și alături de ei voi spune totul. Dar nu acționez fără să am dovezi. Aceasta sunt eu:
Pot spune că albul mă prinde bine. Am mereu in spate două, trei domnițe care mă însoțesc pe ori unde merg. Și pe prietena mea :Facem totul împreună, ne ajutam și o iubesc.
Ei bine chiar atunci când credeam că nimic nu poate fi mai rău, în viața mea a apărut o lumina. Un băiat înalt, blond și care era prinț. Ne-am cunoscut la un bal, și de atunci ne vedem tot timpul. Sa mutat la noi deoarece era fratele lui Nihan.
-Ce credeți, voi putea elucida acest mister despre tatăl meu și îi voi demasca faptele mamei?
O să aflați citind "Legământul"
CITEȘTI
Legământul
Historical FictionMULTUMESC @Denisa9Mary pentru copertă! "ȘERBETUL PUTERII ARE GUST DE SÂNGE!"-asta crede mama unei tinere fete, care e obligata sa de căsătorească. Charlotte Enrica Elisabeth Urlike este o prințesa. A știut de mica ce e iubirea față de părinți și de...