Mergeam , mai bine zis ,alergam prin tot castelul. Mă jucam cu Nihan. Așa făceam și când eram mai mici. Eu mă ascundeam ,iar ea nu mă găsea. Se pare că de data asta m-a găsit ea prima.
-Poți fugii, dar nu te poți ascunde! Zbiară in urma mea cât sa o audă și regele Cong Li din China.
Două tinere fete ,veneau spre noi cu brațele pline de niste farfuri. Erau foarte apropiate așa că nu știu cum, dar va trebui sa le ocolesc. Nu ,nu o pot face. Cu siguranță voi aluneca și mă voi alege cu un cap spart sau mai rău.
-Atenție! Cele două dame care vorbeau de zori, au tresărit atunci când mi-am făcut loc printre ele.
M-am oprit în mijlocul sălii de bal. Toate menajerele au plecat la fel că ceilalți oameni ce ne înconjurau. Mă întorc ,și mai că era să cad din cauza sperieturi de care am avut parte. Mama era așa aproape de mine încât aproape că măsurile noastre se puteau atinge.
-Buna! .......Mama! Mă îndepărtez de ea și vreau să merg spre scaunele din partea opusă săli.
-Elisabeth ,nu e demn de o prințesă....
-Sa alerge prin castel! Știu, știu! De când cu incidentul cu tata, nu mă comport așa cum ar trebui sa mă comport cu mama. Și , maria ta, nu vam mai spus sa nu mă mai strigați așa? Urăsc acest nume! O las cu gura căscată. Poate că nu mă comport eu in totalitate că o prințesă, dar macar încerc și asta contează. Până la urmă nu eu am cerut sa fiu așa ceva.
-Stai dreapta! O sa faci cocoașă! Îmi i dreptate spatele ,apoi privirea ei cade pe Nihan. Și dumneavoastră, prințesă Olympia, de ce luați doar părțile negative ale fiicei mele? Îmi dau ochii peste cap, făcând-o pe Nihan să zâmbească.
-Bine mamă! De acum in colo vom face ce spui tu! Mă pun în fața lui Nihan. Ridic o mana că și cum aș promite ,iar pe cealaltă o duc la spate cu degetele încrucișate.
-Asa sa fie! Acum mergeți sus și pregătiți va! La cina va veni și prințul Charlie! Am murmurat un "dracu' sa il mai ia și pe ăsta" , i-am zâmbit mamei ,apoi am mers în camera mea.
Am deschis dulapul nervoasa și încă bombănind ceva. Mă uit prin el și aleg o rochie roșie destul de drăguță. Nu vreau sa aleg ceva ce sa îmi scoată trupul în evidență. Mai ales cu regele acela prin preajma. O doamna mai în vârstă mă ajută cu acel corset. Îmi strângea materialul așa de tare încât avea mai aveam aer. Dar mereu mama spune că trebuie să arate perfect in fața unui rege. Mai ales acum când e vremea de măritiș. Of, cat urăsc asta! După ce mi-am aranjat parul, am coborât jos. Acolo mă aștepta mama, Nihan și acel print pe care nici nu mai știu cum îl cheamă. Am scos de undeva din adâncul sufletului meu, un zâmbet cat de poate de tâmp.
Ne-am așezat la masă. Tot ce auzeam era sunetul tacâmurilor. Nici când nu a mai fost o asemenea liniște în castel. Adică ...A fost...Atunci când m-am născut. Am ras puțin ,cea ce ia făcut pe ceilalți să se întrebe de ce râd.
-Va amuzat ceva anume? Mama mea de uita la mine de parcă ar vrea să mă mănânce.
-Eram rătăcită printre gânduri!
-Sa presupun că erau niște gânduri amuzante de ai inceput să zâmbești! Povestește de ce erau așa amuzante! Te ascultam! Rămân uimită, dar mă și așteptam.
-Nu e căzut mama!
-O ba sigur că este! Haide, spune! Nu am ce face așa că deschid gura. Sunt întreruptă de Nihan care încerca să mă ajute.
-Sigur era ceva amuzant, dar acum ar fi mai bine sa....Să...Să servim desertul! Sema? Adu desertul! Bate din palme de câteva ori. În câteva secunde eram înconjurată de domnițe și de Sema, bucătăreasă noastră.
.....
După acesta cina, am aflat și că acest print va locui la noi, până când castelul lui va fi renovat. Of Doamne! Cu ce ti-am greșit eu ție?
Buna! Nu știu de ce, dar mereu la începutul.cartilor nu am idei! Dar când sa le termin vin ideile cu duiumul 😂😂😂
Ok! Sper că va plăcut și că nu vam dezamăgit!
Pup!
CITEȘTI
Legământul
Tarihi KurguMULTUMESC @Denisa9Mary pentru copertă! "ȘERBETUL PUTERII ARE GUST DE SÂNGE!"-asta crede mama unei tinere fete, care e obligata sa de căsătorească. Charlotte Enrica Elisabeth Urlike este o prințesa. A știut de mica ce e iubirea față de părinți și de...