capitolul IV

90 7 3
                                    

Privirea mea era doar la mișcările lui. Se apropia de mine din ce in ce mai mult. Atunci când îi simțeam respirația foarte aproape de a mea, l-am împins de pe mine. Mi-am aruncat voalul din cap și mi-am rupt rochia. Vreau sa îi arăt că nu il vreau și că fac asta doar pentru că el îmi știe secretul. Vom fi soț și soție doar pe hârtie și trebuie să înțeleagă asta.

Am lăsat lacrimile să curgă pe obrajii mei. Nu plângeam de tristețe, ci de ură. Așa fac mereu când au t nervoasa și nu mai pot face piept problemelor.

-Charlotte? Brațul lui care mă privește de de mână mă face să tresar.

-Lasa-ma! Daca te atingi de un singur fir de par din capul meu, o sa fug de-aici! Spun asta pentru prima și ultima dată! Noi vom fi căsătoriți doar pe hârtie, ai înțeles? Fac asta doar pentru că vreau sa îmi protejez mama! Și acum....

O iau la fugă până în camera lui Neslihan. Acolo ea stătea alături de fratele ei. Îmi șterg repede lacrimile și îi salut. Nu mai aștept să fiu invitată că sar în brațele lui Nihan.

-Scumpo ești bine? Mă dezlipesc din îmbrățișare.

-Mama vrea sa mă mărite! Îi șoptesc cat de poate de încet.

-Asa ceva e cu neputință! Cine este? Îl placi sau e așa ,doar pe hârtie? Mă uitam la Carlos care era nedumerit.

-Charlie și da ,va fi doar pe hârtie! Își duce mâna la gură încercând să nu zbiere.

-Ii arat eu lui căsătorie! Se ridică de pe pat dar o prind repede de talie.

Nihan

-Ii arăt eu lui căsătorie! Vreau să mă ridic dar Charlotte mă prinde de talie.

-Stai liniștită! Oricum nu mai putem face nimic! Totul este aranjat! Mă uitam la ea cu ochii înlăcrimați. Am clipit repede pentru a nu o face și pe ea să plângă.

-Oare sa îmi fac griji în legătură cu așteptarea sorocului? Poate nu am pus eu cea mai buna întrebare, dar .... totuși a fost în iatacul lui.

-Ce vorba e asta? Cu siguranță că nu! Asta nu se va întâmpla niciodată! Am zâmbit și am luat-o in brate. Momentul ne este întrerupt de fratele meu.

-Scuze dar, ce soroc? Ce căsătorie? Amândouă am inceput să râdem in hohote.

În scurt timp o privea intens pe Charlotte. Ea se înroșea cu fiecare clipire pe care o făcea. Am zâmbit și eu înainte că mama ei sa intre val vârtej pe ușă.

-Mama..toți sărim în picioare.

-Carlos mergi in camera ta, iar tu Nihan ,mergi sa o ajuți pe Sema! Cand am auzit era să pusc de nervi.

-Dar....locul unei prințese nu e la bucătărie!

-Acum! O ascult și plec.

Regina Meleky

Mă uitam la fata mea care avea părul stricat, rochia ruptă și voalul împrăștiat pe jos. Nu știu ce a apucat-o dar sigur va fi pedepsită.

-Elisabeth, ce a fost în capul tau sa faci asta? Adică, taci! Nu mă interesează! Peste două zile vei fi soția lui și nu vreau sa aud nici un comentariu! Daca nu....

-Nu! Eu nu mă voi căsători cu acel om nechibzuit! Toată viața am fost crescuta de tinerele carrye  , și acum, după 20 de ani de când mi-ai dat viață, te gândești să îmi dai un sfat! Ei bine ,o sa îmi părea rău că spun asta dar lipsa ta pe care am simțit-o când eram mică, a înlocuit-o Zeynep, Mahpeyker a mea! Ea și acum mă apără de gelozia lui Ayșe, cea care a crescut lângă mine și care a devenit geloasa pe faptul că știam să fac totul foarte bine și mereu aveam o minte ageră! Iar ,acum, e geloasă că petrec mult timp cu gemenii ei ,prințul Ozan și prințesa Hande! Iar tu ai tăcut, nu ai spus nimic!  Am rămas absolut uimită, știu că are dreptate ,dar nu vreau sa îi arăt asta.

-Nu....

-Te rog doar lasă-ma și pleacă din camera mea! Mâine am lecții de geografie și greacă cu gemenii lui Ayșe și vreau să mă odihnesc! Aprob apoi ies afară din camera ei. Mă îndrept spre sală de piatra unde se află tinerele carrye  care vorbeau o mulțime de lucruri.

Am deschis ușa și toate sau aliniat în fața mea.

-Începând​ de azi, toate tinerele carrye  de vor comporta cat de poate de frumos cu Elisabeth! Singura haseki  din acest palat ,care se va căsători peste două zile, altfel veți fi aruncate în temniță, biciuite și apoi executate! Noapte bună!

Am mers în camera mea și m-am pregătit de somn. Sincer, aveam nevoie.

Un nou capitol! Sper că voi știți ce înseamnă cuvintele înclinate, daca nu mă întrebați și va explic!

LegământulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum