capitolul XII

51 6 0
                                    

Charlotte

M-am trezit într-un loc ciudat dar....asta e camera mea? M-am ridicat încet, și Nihan de apropia de mine.

-Esti bine? Capul mă durea și tot ce știu este că eram lângă Emre...

-Emre....

-Cine? Charlie îmi prinde mana ,dar eu mi-o trag repede.

-Acel om lângă care stăteam! Unde este? Am inceput să zbier fara să îmi dau seama.

-Soția mea își face griji pentru altcineva, când ar trebui sa o intereseze starea ei de sănătate? M-am ridicat și am mers spre ușă.

-Emre e.....el e cineva important în viața mea....pe când tu...

-Pe când eu ce? A bătut așa de tare cu pumnul în masă, încât am tresărit. Se apropie de mine și îmi șoptește.

-Daca nu mă iubești , macar sa mă urăști ,dar nu te da de gol în fața lor! Mă sărut pe creștetul capului. Fac asta pentru mama.....chiar daca mă deranjează.

-Unde -am început din nou să zbier, dar m-am calmat. Unde este acum? Mama îmi face semn cu mana că este în sală de bal.

Am fugit repede acolo. Am deschid ușa și stătea de vorbă cu Carlos. Nu știu dacă el mă cunoaște ,însă eu sunt sigură că el este fratele meu.

-Emre....am fugit în brațele lui.

-Mă bucur că ești bine ,dar ce sunt toate aceste îmbrățișări? M-am îndepărtat dar nu prea mult.

-Frate....de uita mirat și nedumerit.

-Eu știu că am o sora dar....a fost omorâtă de mult! Am fost despărțită de ea la vârsta de 3ani! Când am auzit lacrimile au inceput sa îmi curgă.

-Nu îți dai seama? Sora ta nu a murit, e în fața ta! Ne curge același sânge prin vene! Știu asta.....as paria pe viața mea că tu ești fratele meu! Și eu am fost despărțită de jumătate din viață mea când aveam doar 3 ani și acum, îi sunt recunoscătoare lui Dumnezeu că mi te-a dat înapoi! Neslihan, mama ,Charlie și Carlos nu înțelegeau ce se întâmplă. Emre zâmbea din ce in ce mai mult pe măsură ce mă chinuiam sa îi explic totul.

-Sora mea scumpă, jumătate din mine....mă ia in brate, iar eu mă simțeam mai protejată ca înainte. Mama nu avea curajul să mă privească în ochi, și am să o fac sa îmi plătească pentru toate astea.....și știu cel mai bun mod....e mama mea , știu...dar o mamă nu își va face niciodată propriul copil sa sufere....niciodată!

-Am un anunț important de făcut, pentru a îmi răzbună fratele! Mama va locui începând de acum, în palatul din Nasuh! Așa, va sta departe de noi și nu ne va mai vrea probleme! Vreau ca aceasta procedura să se înfăptuiască chiar înainte de asfințit! Mă țineam tare sa nu plâng, dar mama merita tot ce îți de întâmplă. M-am obligat sa îmi ucis fratele, mi-a ascuns toată viața că am un frate....ce o să se mai întâmple? Se întâlnește în secret cu soțul meu? Daca ar face ceva sa îmi facă mie un bine....de exemplu sa îl otrăvească pe Charlie ăsta. M-am cam saturat de el și toate figurile lui. Ba chiar a încercat să mi-o ucidă pe Zeynep și pe Hande și Ozan.....daca le-ar fi făcut cel mai mic rău, întorceam tot palatul cu susul în jos după un cuțit, și când îl găseam fiți siguri că nu scapă cu viață din mâinile mele..... Era mai bine e când era la fratele meu, departe de acest infern....acum...viața mea a devenit un chin îngrozitor! Urăsc să trăiesc așa....

Am revenit după mult timp! În fine....nici chiar așa mult dar....

Sper că va place și dacă nu am să mai pot scrie e din cauza timpului. Știu la ce va gândiți, a venit vacanta și nu are timp să scrie ,dar va asigur că eu chiar daca e vacanță, nu as putea sta toată ziua pe telefon...sunt și eu om până la urmă....

LegământulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum