Lumea se aduna în fața castelului în speranța că vor afla ce s-a întâmplat. Toți strigau că vor să mă vadă, dar eu eram imobilizată la pat. Azi e timpul să ies la lumina. Adevărul să iasă la lumină!
M-am ridicat încet și am mers până în fața scărilor. Neslihan mă zărise.
-Charlotte, trebuie să stai la pat! Te rog, haide să mergem înapoi! M-am opus și am continuat să merg.
-Nu pot până când nu le dau tuturor ce vor! Am deschis ușile și toți au început să pună întrebări. Am zbierat cat de tare am putut să se oprească.
-Până mai ieri, am trăit o minciună. O căsnicie mincinoasă, o iubire mincinoasă și chiar prietenii mincinoase. Cu toții auzim acest cuvânt, însă ne întrebăm ce înseamnă de fapt. Ei bine, o minciună, e adevărul spus într-un mod mai puțin dureros! Pe mulți, minciunile îi fac să se simtă mai bine, însă pe mine această minciună m-a distrus! Poate că vă vine o întrebare în minte. Dacă o minciună nu îți poate face rău fizic, atunci cine te-a rănit? Am să vă răspund. Fostul meu soț! Eu nu îl pot numi așa deoarece nu mi-a fost alaturi niciodată. Am ajuns așa apărând-u-mi iubitul! De ce mi-am sacrificat viața pentru el? Pentru că în iubire, nu există teamă. Pentru cei pe care îi iubești merită să îți dai viața la schimb! De azi, o aveți în față pe noua Charlotte. Nu mă mai tem! Așa că ,acum, sunteți liberi să credeți ce vreți! Am spus adevărul și va asigur că acesta este!
-Regele Charlie trebuie sa putrezească în închisoare pentru ceea ce i-am făcut reginei noastre! Din spate de auzi o voce de băiat.
-Nu ,va rog! Poate că va fi expediat în altă țară, însă eu nu vreau să fiu la fel de rea ca el! Nu vreau să îmi țin fostul soț într-o cameră așa cum a făcut el! Am intrat în castel mai bine ca oricând. Acum totul va veni de la sine.
Simțeam o durere uriașă în abdomen. M-am așezat jos și am încercat să mă liniștesc. Hasan și Asuman au venit spre mine. I-am strâns cat de tare am putut in brațe.
După ani....
Mă priveam în oglindă. În spatele meu era Asuman, deja o domnișoară de 5 ani, foarte drăguță și Hasan care azi împlinește 8 ani. Zeynep nu știa ce să spună, iar Neslihan plângea.
-Chiar dacă am 35 de ani , îmi stă bine în rochie de mireasă! Ele zâmbeau. Am spus în șoaptă un 'da'....dar au auzit.
-Draga mea, nu ești încă în fața altarului! De ce ai spus 'da'!
-Mi-am propus ca azi, să fac pe cineva să râdă! Mi-a ieșit! Ultima dată când ați râs a fost înainte să moară Sema!
-Mi-a prins bine să râd din nou, însă acum e timpul să ieși! Acum mă îndreptam spre altar. Privirile lui Carlos îmi dădeau și mai multe emoții. Îmi venea să îi dau una peste față să nu se mai uite așa.
-Charlotte Elizabeth Urlike, de bunăvoie și nesilită de nimeni îl luați pe Carlos Will în căsătorie? M-am uitat în sală și toți dădeau din cap.
-DA! Am zbierat cât de tare am putut.
-Carlos Will ,de bună voie și nesilit de nimeni ,o luați în căsătorie pe Charlotte Elizabeth Urlike?
-DA! Și astfel actul de căsătorie mi-a fost înmânat mie. De undeva din spate se auzi.
-Calcă-l pe picior! Aș fi vrut so fac ,însă îmi era prea mila de el. I-aș fi rupt piciorul cu tocurile.
Petrecerea a început. Cu surprize, peripeții și multe bucurii.
Nu știu dacă ați observat, însă la fiecare carte pe care o termin trebuie sa rimeze. Dar fără să vreau fac asta.....
În fine ,am terminat cartea. Uf, e așa greu să finalizezi o carte când știi că mulți vor fi dezamăgiți. Poate că voi credeați că această carte va continua văzând că este capitolul XXIV. Voi face și prologul și poate un capitol bonus. Vă mulțumesc tuturor și mii de mulțumiri! Vă pup!
CITEȘTI
Legământul
Historical FictionMULTUMESC @Denisa9Mary pentru copertă! "ȘERBETUL PUTERII ARE GUST DE SÂNGE!"-asta crede mama unei tinere fete, care e obligata sa de căsătorească. Charlotte Enrica Elisabeth Urlike este o prințesa. A știut de mica ce e iubirea față de părinți și de...