Neslihan
Trebuia sa fiu atentă la tot ce face micuța mea. Și mai ales la ce îi înmâna Hasan. Nu mă puteam supăra pe el dacă,cumva, îi dădea ceva la care e alergică. Până la urmă are doar 4 ani.
Cânt mă gândeam, Asuman a profitat de ocazie și a fugit spre scări.
-Asu, stai pe loc! Degeaba am incercat să fug în urma ei. Era mult prea rapidă, chiar daca are doi ani. Hande, ai grijă! Asuman a fugit spre scări! Hande a fugit repede. Acum nu mi se mai par inutile orele de atletism pe care le-a frecventat Hande.
-Asuman, de ce fugi pe lângă scări? De cate ori să îți zicem să nu mai fugi pe lângă ele? A zâmbit la Hande.
-Mulțumesc, Hande! Dacă nu erai tu cred că acum îi adunam cei doi dinți de pe jos!
-As vrea sa mai stau să mă joc cu Asuman, însă am cursuri de vioară! Pa, scumpete!
Am mers cu Asu în odaia lui Charlotte. Aceasta stătea scufundată în mii de foi. Am lăsat-o pe Asuman lângă Hasan.
-Charlotte? A tresărit speriată. Ce se întâmplă, draga mea?
-Încerc să găsesc un act care mă va scoate din încurcătură asta! Prin care voi putea divorța de Charlie!
-De asta nu ar fi trebuit să se ocupe un avocat? Și-a dat ochii peste cap.
-Mă voi ocupa personal de treaba asta! Sema a venit la noi.
-Cine a vrea să vorbească cu dumneavoastră , regină! Ne-am ridicat amândouă și am mers spre sală de bal.
Charlotte
În fața mea stătea Filiz. Mama biologică a lui Hasan. Mi-am strâns copilul în brațe și i-am spus lui Filiz:
-Ce dorești? Lângă ea se afla o tânără.
-Lasă, te rog, copilul jos! Eram uimită. Am pus copilul jos și am așteptat. Aceasta s-a aplecat pentru a-i vorbi.
-Am sa îți spun ceva! E foarte adevărat ce îți voi spune. Ești pregătit, micuțule? Nu îmi venea să cred că vrea să îi spună lui Hasan că e mama lui biologică.
-Hasan, e ora de culcare! Haide! Am încercat să îl iau cu forța de-acolo, însă se împotrivea.
-Vreau să aud povestea ei, mami!
-Nu ei trebuie să îi spui mamă! M-am întors enervată.
-Filiz!
-Dar ea e mama mea!
-Ba nu! Ci eu sunt mama ta! Ea te-a găsit în pădure și te-a adoptat, însă eu ți-am dat viață! Acum, haide puiule! L-a prins pe Hasan de mână.
-Lasă-mi copilul! Jur că nu vei scăpa nepedepsită! Carlos a venit speriat din cauza țipetelor. I-a prins mâna lui Filiz și a scos-o afară.
-Mami, ce spune femeia aia e adevărat? Eu sunt adoptat? Acum ,Hasan știe totul și este destul de mare să aleagă daca merge cu mama lui, sau rămâne cu mine.
-Dragule meu ,știu că nu ai fi vrut sa se întâmple asta, dar îți voi spune adevărul. Cea care îți spune că e mama ta, te-a abandonat la doar câteva luni într-o pădure! Asta înseamnă iubire, Hasan? Eu te-am luat și te-am crescut înconjurat de iubire! Depinde de tine daca vei rămâne cu mine sau vei merge cu ea! Așa că, ce alegi dragul meu? Ne privea cu lacrimi in ochi. Sperăm că o să rămână cu mine. Nu suportam sa mai pierd pe cineva drag mie.
-Mami,nu te întrista! Pentru mine, tot tu ești mama mea! L-am strâns în brațe cât am putut de tare.
.....
Am mers la Charlie. Acesta vroia să vorbească cu mine. Sper că e în legătură cu divorțul.
Am intrat fără să bat la ușă. În mână avea două acte. De pare că dorința mea de va îndeplini.
-Spune!
-Bună și ție, soțioara mea! Apelativul acesta îmi provoca greață. Dar mai ales ieșit din gura lui.
-Nu am venit aici să îmi pierd timpul, așa că spune ce ai de spus! M-am așezat pe scaunul de lângă el.
-Asta sunt actele de divorț! Divorțează dacă vrei! Însă am câteva cerințe!
-Fac orice pentru a scăpa de un nenorocit că tine! Mi-a întins actele.
-Unu: Hasan va rămâne în custodia mea! Doi: toți pe care îi iubești, de exemplu Carlos, Zeynep, Asuman.....vor dispărea și nimeni nu va ști unde și când au dispărut! E momentul să alegi ,dragă soțioară! Îmi venea să îl omor. Nu se poate așa ceva.
-Îți promit că voi divorța și tu nu le vei face rău prietenilor mei! Îți promit! Am ieșit trântind ușa în urma mea.
-Decizia îți aparține! Până și vocea lui mă deranjează. Simplă lui prezență....
Deci, nu am prea avut inspirație. Ciudat este că la celelalte cărți ideile sunt cu miile însă la aceasta nu e așa! Poate va reveni pe parcurs ce scriu.
CITEȘTI
Legământul
Historical FictionMULTUMESC @Denisa9Mary pentru copertă! "ȘERBETUL PUTERII ARE GUST DE SÂNGE!"-asta crede mama unei tinere fete, care e obligata sa de căsătorească. Charlotte Enrica Elisabeth Urlike este o prințesa. A știut de mica ce e iubirea față de părinți și de...