CEARTA

63 1 0
                                    

A doua zi ne-am trezit tacuti. Niciunul nu zice nimic. Eu m-am ridicat din pat, m-am dus in baie si m-am incuiat. In baie imi ascunsesem ceva. Ceva ce nu mai folosisem de mult. Scot acel ceva din ascunzatoare si incep sa plang si sa imi exprim durerea pe maini... Cred ca se auzea, altfel el nu batea la usa ca disperatul.
El: DESCHIDE!
Eu: Nu! Lasa-ma in pace!
El: AM ZIS SA DESCHIZI!
Eu: SI EU AM ZIS CA NU VREAU!
El nu mai zice nimic. Se face liniste. Eu continui sa ma exprim si sa plang. Aud niste pasi grabiti si... el a spart usa!
"Ce...ce.... ce naiba?"
Eram cu mainile insangerate si plangeam. Nu vroiam sa ma vada asa. Incep sa tremur si sa plang si mai tare.
El: C-CE E ASTA?
*arata spre mainile mele*
El: TU CREZI CA EU MIE NU MI-E GREU? ERA FRATELE MEU! NORMAL CA IMI E FREU! MI-E MAI GREU CA TIE SI REZIST! T-tu de ce nu poti?...
Avea lacrimi in ochi. Eu ma uitam ca proasta la el si plangeam. Scap.... scap obiectul ala si pic in genunchi.
Eu: Imi-imi pare rau... nu vroiam sa ma vezi asa...
El: Atunci nu ar fi trebuit sa o faci!
Eu: Dar.... asa ma exprim si... nu stiu ce sa fac altceva.
El: Sa vorbesti cu mine despre asta!
Eu tac. Nu puteam sa zic nimic. Plangeam atat de tare ca abia mai puteam respira. El ma ia in brate si ma strange.
El: Azi nu mergem la scoala.
Eu: C-ce? N-nu pot! E-eu dau te-teza...
El: CE? Da' nici nu ai invatat.
Eu: Ba da. M-am pregatit de mult. Trebuie sa ma duc.
El: Nu poti asa!
Eu: TREBUIE!
*incep sa plang, nu stiu de ce*
El ma ridica incet, ma stange tare si ma duce in camera.
El: Azi nu mergi la scoala. O sa vorbesc cu ai mei sa iti motiveze absenta si sa vorbeasca cu profesorul. Bine?
Eu pur si implu dau din cap aprobator.
El: Eu nu am nici o scuza. Trebuie sa ma duc la scoala. O sa iua asta cu mine.=))
Era obiectul ala care il ascunsesem. Stiam ca imi vrea binele. Nu am zis nimic. El a pus obiectul in buzunar, ma sarutat pe frunte si pe buze, ma invelit bine si a plecat. Eu am adormit.
Ma trezesc din cauza unor batai in usa. Cineva batea foarte tare in usa. Ma duc jos si ma uit pe vizor. El era. Dar era foarte agitat. Ii deschid usa si el intra repede si o incuie.
Eu: Ce se intampla?
El: NIMIC.
Urla la mine. Nu a urlat niciodata asa la mine. Incep sa tremur.
Eu: De ce urli asa la mine?
El: TACI! SUNT OBOSIT!
Eu: D-dar nici nu ai stat cat trebuia la scoala.
El: Si ce? Ai vreo problema cu asta? Ai fi vrut sa vina altu' si sa te pupi cu el?
Eu: Ce?
El: CREZI CA NU STIU?
Eu: D-despe ce vorbesti?
El: DA-MI TELEFONUL TAU, TARFA!
Eu plangeam. Nu am zis nimic, doar i-am dat telefonul. Ce am facut? De ce ma face tarfa? Ce e cu el?
Se uita in telefonul meu, la contacte.
El: CINE E 1234?
Eu: Un robot, presupun.
El: POT SA IL SUN? O SA IMI RASPUNDA UN BAIAT?
Eu: Ce naiba ai? Cine ti-a zis ca te insel? Suna! Ce sa zic... Sti ca te iubesc mult! Cum sa te insel?
El: Cum de toata scoala zice contrariul?
Eu: CE?
Plangeam. C-cum se poate? Cine mi-ar face asta?
El suna la 1234 si raspunde un robot cu voce feminina, din fericire.
El se uita la mine ciudat. Amandoi taceam si ne uitam unul la altul eu avea lacrimi in ochi si el era rosu de furie. Vine spre mine repede si ma ia de gat.
El: DUPA CATE FAC PENTRU TINE TU MA INSELI?
Eu: Poti sa ma omori daca vrei, eu nu am facut asa ceva. Te iubesc pana la cer si de la cer pana aici si nu as putea sa iti fac asa ceva. Cred ca stiu cine a spus asta.
El: Nu a spus-o! Mi-a aratat!
Imi arata o poza cu mine si un baiat pe care nici nu il cunosteam. Eram din profil si chiar parea ca ne sarutam.
Eu: E fake... C-cine ti-a aratat-o?
El: Conteaza?
Eu: Da...
*incepea sa ma stranga de gat*
El: Andra.
Eu: Aia care te-a insealt cu alta cand erati prieteni si era prietena cu tine doar pentru popularitate si care a spus ca e vina mea ca nu mai sunteti prieteni?
El paleste. Imi da drumul de gat si ma lasa sa cad pe jos, mai mult moarta decat vie. Am inceput sa tusesc dar imi reveneam. El nu a zis nimic, doar s-a dus sus.
Cand mi-am revdnit m-am dus in bucatarie sa imi fac un ceai si dupa am iesit la o plimbare.
"Ce l-a apucat? Cum a putut sa o creada pe ea?..."
Am stat in oras pana s-a intunecat si cand m-am intors era inca liniste dar el era acasa. Cheile lui erau pe masa. M-am dus sa imi fac pocporn si m-am pus un film ca sa mai uit de el.

Dupa ce s-a terminat m-am dus sus sa ma culc. El dormea dar perna era uda, cred ca de la lacrimi. Era in patul meu dar eram cam suparata pe el asa ca eu m-am dus in patul lui. Din fericire, noaptea era linistita, fara furtuni asa ca am putut dormi fara sa fie el langa mine.

El:
Ma trezesc pe la miezul noptii si verific daca ea s-a intors. Nu era langa mine, desi ea patul ei. Speram sa vina aici... Perna se mai uscase. Am verificat in bucatarie, in living, chiar si in baie. Nu era. Incepeam sa ma sperii. Am verificat camera oaspetilor dar nu era. Nu cred ca era in camera mea, dar tot verific.
In patul meu vad un inger ranit, cu par negru si mic de inaltime, intr-o pijama visinie cu buline negre. Pe jos erau papuceii ei roz si pufosi. Plansese si ea umpic dar nu asa mult ca mine. O invelesc mai bine si ma pun langa ea. Cand o simt langa mine, in siguranta, parca imi canta un inger. Dar de data asta nu era asa. Era rece. Nu se mai simtea bine langa mine. Ii era frica. Chiar daca dormea, o simteam. Am incercat sa o mangai dar nu se schimba nimic.
La un moment dat am auzit un motait. S-a trezit dar nu s-a uitat la mine, cum facea de obicei. S-a indepartat de mine. A iesit din bratele mele si s-a dus in celalalt capa al patului (eu am pat mare). Am lasat-o. Nu stiam ce sa fac, asa ca am incercat sa adorm.

Ea:
"Chiar crede ca il iert daca ma ia in brate? Era sa ma omoare! Ce e neinregula cu el?"

A doua zi ma trezesc si, din fericire, eram simgura in pat. Era sambata. Deci trebuia sa supravietuiesc cu el 2 zile.😒
Imi fac rutina de dimineata, si cobor sa mananc ceva. Ma trezesc cu el in bucatarie, gatind clatite.
El: 'Neata! Ti-am facut clatite! Preferatele tale!
Eu nu ii zic nimic, doar dau ochii peste cap. Iau o clatita mica, o mananc si ma duc afara. Cred ca el era infometat rau, pentru ca le mancase pe toate pana m-am incaltat si mi-am luat o vesta.
El: Pot veni si eu?
Eu: Nu. Nu vreau sa mai auzi ceva minciuna de-a idioatei ăleia. Cine stie, poate de data asta ma si omori!
Ii arunc un zambet fals si plec, trantind usa. Nu imi pasa cum va reactiona dupa asta. Ma putea omora, oricum nu pierdeam nimic😒
El: Stai!
Eu: Ce e?
El: Imi pare rau...
Eu: Scuzele nu ajung. Sunt doar cunvinte totusi...
El vine si ma saruta dar ma retrag.
Eu: CREZI CA UN SARUT POATE FACE ORICE? ERA SA MA OMORI!
El: Ma luat valul si...
Eu: Si ce? Ar fi trebuit sa te controlezi! Daca eu nu m-as controla de fiecare data cand "ma ia valul" nu as mai fi fost aici pentru ca as fi fost sufocata de lacrimi! Si poate era mai bine asa! Daca acum nu m-as controla ti-ai capata cel putin 30 de palme peste fata! Daca eu pot sa ma controlezi, tu de ce nu poti? Nici nu sti cum e sa vezi cum persoana pe care o iubesti mai mult ca pe tine te face tarfa, te sugruma, iti umbla in telefon, doar pentru ca a auzit o barfa de la o tipa geloasa! O tipa care nu facea decat sa profite de tine! Nu o sa te iert asa usor!
*aveam lacrimi in ochi*
Cu asta inchei si plec, lasandu-l acolo, cu gura deschisa si palid. Se aude un strigat si cand ma intorc el era pe jos. Dadea cu pumnii in pamant si urla si plangea. Cred ca s-a prins ca nu o sa ne mai impacam. M-am ascuns dupa un copac, sa vad ce face.
Intr-un final, reuseste sa se mobilizeze si se duce spre un pod. Mergea incet, cu ochii in pamant. Eu il urmaresc in liniste. Eram in spatele lui si nici nu ma auzea nici nu ma vedea. Desi nu eram foarte silentioasa. Ajunge la pod.

El:
"Nu pare foarte sus..."
*Ma urc pe balustrada.*
"Am pierdut-o....am pierdut-o din cauza Adrei.... tarfa aia nu avea ce face? Gata. Nu o mai pot recupera. Nu mai are sens sa incerc...."
Vreau sa pasesc in gol. Inchid ochii si imi vin amintiri cu ea. Era asa frumoasa... Pasesc inainte.
???: STAI!
"Ce?" Deja cadeam. Dar in spate. Ma simteam sugrumat si cineva ma tragea de pulover. Era sa cad pe strada, in fata unei masini dar cineva ma ia de mana, ma ridica si....
Niste buze mici si reci se unesc cu buzele mele. Deschid ochii speriat si o vad pe ea. O iau in brate si o sarut.
Eu: Cu asta ne-am impacat?
Ea: Nu o sa uit asa repede dar da...

Doare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum