CASATORITI

57 2 0
                                    

Toata ziua am tacut. Am plans si am tacut. M-am dus la scoala unde uneori ma duceam la baie si mai plangeam.
???: Hei!
Eu: Hei...
Era unul dintre tipii de ieri de la detentie.
Tipul:  Esti mai bine?
Eu:  Sunt mai rau ca ieri.
Tipul: Daca cineva se mai ia de tine sau ceva pentru ca plangi, ne gasesti in curtea scolii.
Eu: De ce te porti asa cu mine?
Tipul: Vreau sa fim prieteni.
Eu: Ok.... de ce erai acolo ieri?
Tipul: O bataie... clasic.
Eu: Oh... ok.
Tipul: Pari de treaba.
Eu: Mhm.
Tipul: Sper sa iti revii.
Spune asta si pleaca. Nu aveam chef de prieteni. Ma duc la urmatoarea ora. Aveam matematica. Vroiam sa plang... iar, asa ca ma duc la baie dar acolo era Andra.
Andra: Salut! Ce e cu fata ta? Ai luat ceva lepra din casa?
Eu: Locuiesc cu el...
Andra: Ce cauti aici?
Eu: E o baie publica. Am dreptul sa vin.
Andra: Ce cauti aici?
Eu: Dar tu?
Andra: Am venit sa ma dau cu ruj, acum spune-mi ce cauti tu aici!
Eu: A... pai.... chiar vrei detalii?
Ea se stramba si isi muta privirea spre oglinda.
Minunat. Nici aici nu mai puteam sta linistita. Intru intr-o cabina si incep sa plang in liniste. La un moment dat o aud plecand. Continui sa plang pana se suna. Trebuia sa merg la ora. Ies din baie si ma duc in sala de clasa, unde evindet, Andra era cu prietena ei si ma barfea. Restul erau cu ale lor. Nimeni nu ma observase mai putin unul dintre tipii care a fost si ieri la detentie.
Tipul: Hei...
Eu: Hm...
Tipul: Eu sunt David.
Ma uit la el ciudat. Imi intindea mana ca un fel de "incantat de cunostinta". Eu ii raspund la gest si ma intorc cu ochii in telefon. Ma uitam la o poza cu anonima...
David: Ea a murit?
Eu: Îh...
David: Imi pare rau...
Eu: Îh...
David: Pot sa stau aici ora asta?
Langa mine era un loc liber, unde nu se punea nimeni de obicei. Si nici nu prea imi placea dar tipul parea de treaba asa ca dau din cap in semn de "da". Atunci intra profesorul si incepe ora. Totul a fost sec.. toata ziua. Gasca aia de baieti a stat cu mine si cu el toata saptamana. M-au ajutat umpic sa imi revin dar tot mai plangeam. Uneori, cand simteam nevoia sa plang mergeam toti in curte si eu incepeam sa plang de fata cu ei si daca cineva se lalua de mine ca plang ei il bateau rau. Mai ales el, care ma tine mereu in brate cand plangeam... Cu timpul am alfat ca eu si David eram cei mai mici din gasca.
Ma simteam bine. Nu ma mai simteam singura. Uneori cand eu plangeam plangea si el... de dorul fratelui lui. Uneori plangeau si ei! Cu timpul am aflat povestea fiecaruia. Toti aveau un trecut greu. Dar ne ajutam unii pe altii si asa toti eram mai bine.

Eram la David acasa, ne uitam la un film si, ghici ce! Imi suna telefonul. Era tata. Cine altcineva?
Marc (altu') opreste filmul.
Marc: Cine e?
Eu: Tata...
El: Te lasam?
Eu: Ma duc in bucatarie.
Eu: Alo.
Tata: Alo, scumpo. Ma ganeam ca totusi esti mai bine acum cu situatia asta si vrei sa vii la nunta noastra.
Eu: Mda... cand e?
El: Maine, la tine in oras, in parc.
Eu: CE?!
El: Frumos, nu? Am decis ca...
Ii inchid.
El intra in bucatarie si ma vede... impietrita.
El: Deci...?
Eu: Tata maine se casatoreste cu aia. IN PARCUL ĂSTA!
El: Ce?!
Eu: A zis ca poate vin si eu.
???: Mergem toti
In spatele lui era.... toata gasca.
Eu: Cum adica?
Marc: O sa mergem toti.
Eu: CE?! NU!
Marc: Ba da! Ca sa distrugem nunta aia!
Eu m-am uitat la ei apoi la el apoi iar la ei apoi am inceput sa rad.
Eu: Ok. Dar imbracati in negru!
David: Ne vezi in alte culori imbracati?
Eu doar am zambit.

A doua zi l-am sunat pe tata
Eu: Alo.
Tata: Alo! Nu m-ai mai sunat tu de mult!
Eu: Mda.. oricum m-am gandit sa vin la nunta dar cu niste prieteni si cu iubitul meu.
Tata: Oh... wow... ok. Te astept.
Eu: Mda.
Ii inchid.
El: Bun. Hai!
Mergeam toti acolo razand si urland! Era prima data cand puteam sa ma razbun pe tata pentru tot ce mi-a facut! Toti erau la fel de fericiti ca mine. El ma saruta continuu si restul ziceai ca au turbat.
Am ajuns acolo, cam primii, cand tata ne-a vazut atatia, imbracati toti in nergru si cu blugi s-a facut rosu.
Tata: Ce naiba? De ce esti imbracata asa? Toata lumea site ca esti fiica mea! Cum iti permiti?
Eu prinsesem tupeu si nu imi mai pasa.
Eu: Credeai ca ma bucur? Oricum o sa ai alti copiii si o sa ma uiti. Nu?
Tata: Ce?!
Eu incep sa rad si ma pun jos.
Eu: Clara unde e?
Tata: Se pregateste pentru nunta.
Eu: A, aha.
El se pune langa mine, cu o mana dupa gatul meu si ma pupa pe frunte. Tata se incrunta.
Tata: Si ei cine sunt?
*arata cu degetul spre baieti*
Eu: Prietenii mei.
Tata: O sa imi distrugeti nunta?
Eu: Asta e o surpriza. Oricum o sa iti distruga viata tarfa aia. Te inseala.
Tata: Ai dovezi?
Eu: Am martori.
Tata: Cine?
El: Tatal meu. Cu el te inseala.
Tata: Crezi ca daca faci o intelegee cu el sa ma mintiti o sa mearga?
Eu: Treaba ta.
Baietii taceau. Nu faceau decat sa se uite foarte urat la tata. Imi placea asta pentru ca simteam cum ma razbun prin ei.
Tata pleaca in fata bancilor. Lumea incepea sa se stranga si toti se uitau la noi. Erau o groaza de oameni pe care nu ii cunosteam. Erau din Gremania...
Eu: Incep eu cu o obiectie. Apoi continuam cu petrecerea, ok?
Toti dau din cap in semn ca da si eu zambesc.
El: Crezi ca o sa te ierte?
Eu: Nu imi pasa.
El: Ok...
Incepe nunta. Clara vine imbracata intr-o rochie de mireasa, foarte impopotonata. Tata era foarte incantat. In momentul in care preotul intreaba daca are cineva o obiectie impotirva nuntii eu strig tare.
Eu: Da!
Preotul: Ascultam...
Toti isi intorc privirile spre mine.
Eu: Clara il inseala! Nu permit ca tatal meu sa fie inselat! Nu permit ca mama mea sa fie inlocuita de o asemenea femeie!
Toti incep sa susoteasca. Clara se face rosie si o vad uitandu-se urat la mine. Eu ii ranjesc si ii arat muie. Ea se preface ca plange si striga in gura mare:
Clara: LA NUNTA MEA! CUM ITI PERMITI? ASTA E FIICA TA?
Se uita la tata "frustrata".
Tata se uita la mine apoi la ea.
Tata: Nu.... nu o cunosc.
In acel moment ma infurii.
Eu: A, da? Atunci asta nu o sa te afecteze!
Baietii se uita la mine apoi la tata. Toti erau furiosi. Marc era singurul cu ghiozdan si in momentul in care tata a spus... ce a spus el a deschis ghiozdanul si acum scoteau din el petarde si hartie igienica. Toti ne imprastieam prin sala si aprindem petardele, toata lumea fuge. Eram intr-o sala din parc, speciala pentru nunti. David darama decoratiunile si el rupe fusta Clarei. Tata vine sageata spre mine si imi da doua palme.
Tata: CUM ITI PERMITI?
Il imping in Clara a lui. El era acolo, cu fasii din rochia Clarei in mana, si cand ma vede rosie pe obraji se infurie si se duce la tata. Ii urla ceva dar nu auzeam. Eram prea furioasa. Ma trezesc ca merg spre Clara. Ea se uita la mine speriata.
Ajung la ea, o trag de parul ala bolnd si ii dau doi pumni.
Eu: TU *pumn* ITI PERMITI *pumn* SA IL INSELI *pumn* PE TATA *pumn* SI SA IL PUI *spit in coaste* SA ZICA CA NU MA CUNOASTE?? *spit in burta* TU NU STII CU CINE TE PUI TARFA DRACULUI!
Ea era pe jos, ii curgea sange din nas si plangea.
Eu: CREZI CA NU VAD? CREZI CA O SA TE UIT? O SA ARZI IN IAD TARFO! NU STII CE FACI! TE POT UCIDE IN CLIPA ASTA! TU VEZI CE SE INTAMPLA? STI DE CE? PENTRU CA TU TE-AI BAGAT IN VIATA MEA SI AI DISTRUS TOT CE A MAI RAMAS DIN EA! SI DIN A LUI! AI DISTRUS DOUA FAMILII ODATA! ESTI FERICITA?
El: GATA!
Eu: NU! O URASC! IL URASC PE TATA! II URASC!
El: Gata... hai. Ajunge!
Ii sau o palma lui tata si ies din cladire, cu toti dupa mine.
David: Wow...
Marc: O merita.
Alex: Dap.
Eu incep sa plang. Ne oprim si toti se uita la mine.
El: O sa fie bine...
Eu: Cand? Nici nu m-am linistit bine dupa moartea.... anonimeni ca vine casatoria asta!
El: Gata...
Ma strange in brate dar eu incep sa plang si mai tare si sa dau cu pumnii in el, de furie.
David: Vrei sa mergem sa mai aprindem niste petarde?
Eu: Nu...
Imi apare un zambet dar dispare in cateva secunde. Imi suradea gandul ca am putea chiar sa mergem sa ii ardem rochia Clarei. Dar tata mi-ar fi vazut moaca mea de dupa plans, asa ca prefer sa mergem acasa la noi.
El ne face ceai. Intre timp toti taceam. Cand ne aduce ceaiul eu sparg linistea asta care ma facea sa plang.
Eu: Cred.... ca de acum pot sa consider ca nu mai am pariniti...
Marc: CE?! NU!
Eu: Pai tata nu ma mai recunoaste... datorita Clarei... cred ca o prefera pe ea...
Toti tac.
Incepem sa vorbim despre alte chestii ca sa uitam de... de starea mea. Dar imi suna telefonul. Era tata...
Eu: Ma suna tata!
El: Raspunde.i!
Eu: Ăăă.... ok...

Doare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum