„Že tu s námi přece jen zůstaneš?" oba se na mě s nadějí v očích dívali a usmívali se od ucha k uchu. „Prosím." zaškemral Martinus a udělal psí očka.
Mírně jsem přikývla a pousmála se. Tinus mi věnoval jeden z jeho vděčných úsměvů a pak mi poděkoval. To spíš já bych měla děkovat jim. „Nechceš se jít projít?"„Klidně." mykla jsem rameny.
„Půjdeš s námi, Marcusi?" otočila jsem se na Maca.„Ne, nechci vás rušit." a tohle mělo znamenat jako co? Rušit? A při čem jako?
„Pojď prosimtě." řekl Martinus se smíchem, chytl mě za ruku a už mě táhnul za sebou. Chlapec je nějak nedočkavej.
„Kam mě táhneš?" povzdychla jsem si.
„Víš, že ani nevím?" zasmál se. „Počkej, už vím." řekl a ještě více zrychlil.
,„Martinusi, mě už bolí nohy." zakňučela jsem a sedla si na pařez.
„Fakt?" starostlivě se na mě podíval. „Tak to uděláme takhle, no." řekl a opatrně mě chytl pod koleny, jako kdybych byla z porcelánu. Vyzvedl si mě do náruče a pomalu se se mnou rozešel.
„Vždyť jsem těžká."
„Emily, už zase?" protočil panenkami.
Na to jsem jen zakroutila hlavou a dál pozorovala jeho dokonalou tvář. Když si všiml, že se na něj dívám, sehnul se ke mně a dal mi jemný polibek na rty.
Trochu jsem se zatřepala a sklopila hlavu. Tenhle kluk se mnou opravdu dělá divy.„Už jsme tady." usmál se a položil mě na dřevěnou lavičku.
Před námi se rozprostíralo velké jezero, jehož hladina krásně odrážela okolní stromy a opuštěné chatky.
„Sem chodím, když jsem smutný, nebo, když potřebuji být osamotě." řekl a mírně se usmál. „Jdeš se vykoupat?"
„Blázníš? Nemám plavky!"
„Pro případ nouze jsem je vzal." zašklebil se. Cože?
„Jo, takže ty jsi to měl promyšelný." chápavě jsem přikývla.
„Ne, to vážně ne. Prostě jsem je vzal." nevinně se usmál. „Já jdu. Převleč se a přijď za mnou."
„Fajn, nebudeš se dívat."
„No dobře.." řekl nepříliš přesvědčivě. Sundal si triko a mě se naskytl pohled na jeho nahou hruď. Měl krásně vyrýsované břišáky. „Tak šup, šup." řekl, otočil se a nakráčel si to k vodě.
„Ne, Martinusi. Já do tý vody nepůjdu. Jsem moc hubená." řekla jsem ještě, než se ode mě úplně vzdálil. Většina holek 'má' opačný problém.
ČTEŠ
You Are Not Alone [Martinus Gunnarsen CZ]✔️
FanfictionNebude už nikdy sama. Bude se mnou. Budu ji chránit. Budu ji opatrovat jako oko v hlavě. Bude moje princezna a já se k ní tak budu chovat. Budeme žít naše sny. Budeme spolu.. Spolu a navždy.