Pusťte si písničku😊
Pohled Emily:
„Martinusi?" posadila jsem se na jeho měkkou postel.
„Ano, lásko?" posadil se vedle mě a přitulil se. Překrásně hřál.
„Já se bojím." povzdechla jsem si a hlavu si schovala do jeho hrudi.
„Čeho?" pramen vlasů mi dal za ucho a já zvedla hlavu, navzájem jsme si dívali do očí a na jeho tváři pohrával malý úsměv.
„Toho, že mě jednou opustíš.. Už tu nebudu mít nikoho. Najdeš si někoho lepšího, než jsem já, a na mě dočista zapomeneš.. A stejně se to jednou stane, vždyť jsem jen nicka, kterou nikdo nemá rád." zakroutila jsem hlavou, přičemž mi po tvářích začaly stékat slané slané slzy.
„Tohle neříkej." jeho oči byly skleněné a odrážel se v nich smutek. „Víš, jak moc mě to ničí, když o sobě takhle mluvíš?" po tváři se mu skutálela malá slzička. „Neskutečně tě miluji a tak to bude napořád. Nikdy bych si nedovolil tě kvůli někomu jinému opustit, protože ty jsi ta, na kterou jsem celý svůj život čekal a chci s tebou být až do smrti. A nejsi žádná nicka. Ty jsi ta nejkrásnější, nejmilejší, nejvtipnější, nejúžasnější, nejlepší dívka na světě a věř, že bych mohl vyjmenovávat do nekonečna. Moc mi na tobě záleží a já doufám, že tobě na mně taky." Vydechl. Tohle mě neskutečně dostalo. Pousmála jsem se a pevně ho obejmula.
„Děkuju." fňukla jsem.
„Neděkuj." vlepil mi malý polibek do vlasů.
„Jak se budou jmenovat naše děti?" chytl mě za bradu, aby se mi mohl podívat do očí.„To je jen a jen na tobě." šeptla jsem.
Spolu a navždy.
✖KONEC✖Ahoj😻 tak tu máme další konec..
Nejprve bych vám mocinky chtěla poděkovat za to, že jste tuhle slátaninu vůbec četli.💋
Pak bych vám chtěla poděkovat za všechny hvězdičky a krásné komentáře, které mě posouvaly dál💙💖Takže.. DĚKUJI!!!!!💝
Jinak, jestli chcete, můžete se podívat na můj nový příběh - Don't forget me.😊
Link:
http://my.w.tt/UiNb/OyNIiGPpnE
..tak, to je asi všechno😂
Ahoj💜
ČTEŠ
You Are Not Alone [Martinus Gunnarsen CZ]✔️
FanfictionNebude už nikdy sama. Bude se mnou. Budu ji chránit. Budu ji opatrovat jako oko v hlavě. Bude moje princezna a já se k ní tak budu chovat. Budeme žít naše sny. Budeme spolu.. Spolu a navždy.