тωєηтγ тняєє💕

1.7K 138 25
                                    

Pohled Martinuse:

Sjel jsem po dveřích jejího pokoje až na zem a rozbrečel se.
Nikdy jsem kvůli žádný holce nebrečel, no tady je to jiný. Emily má v sobě takové zvláštní kouzlo a není jako ostatní.. Je jiná. A to je na ní skvělé.
To s tou Lucy.. Vrhla se na mě, a já, aniž bych si to uvědomoval, jsem se nijak nebránil. Až když tam přišla Emily, tak mi všechno došlo. Ach bože, já jsem takový vůl.

Jenže tohle si u ní jen tak nevyžehlím.

Asi po půl hodině jsem se zvedl a odešel do koupelny. Z poličky jsem sebral malou krabičku a vyndal z ní jednu žiletku.

Zamčel jsem dveře a zády se opřel o vanu.

Smutně jsem se na žiletku podíval a přiložil si ji k levému zápěstím.
Žiletkou jsem rychle škubl a na zápěstí se mi ihned objevila krvavá čára.

Ještě jsem udělal další čtyři tahy, žiletku umyl a vrátil ji zpátky na své místo. Po ruce mi stékaly pramínky krve. Hodně to štípalo a bolelo.
Ale bylo to takové uspokujující, v tu chvíli jsem zapomněl na všechny problémy a realitu a byli jsme tu jen já a moje ostrá žiletka.

Tak zase zítra, paa. Zamával jsem tý žiletce a vyšel z koupelny. Mohl by mi tu někdo říct, co jsem fetoval? Já bych to totiž velice rád věděl. I když, možná to bylo z nedostatku spátnku, co já vím.

Napadla mě trošku šílenější věc. Chtěl jsem jít spát k Emily.

Tiše jsem otevřel dveře od jejího pokoje a přicupital k její posteli. Upřímně, byl jsem šťastnej, že se nezamkla.

Posadil jsem se k ní a tiše sledoval jak spí.
No, to jsem si ale jen myslel, že spí.

„Co potřebuješ?" zašeptala a otevřela oči.

„Já... Jsem si k tobě chtěl jít lehnout." zakroutil jsem hlavou.
„Ale vidím, že ty mě tu očividně nechceš, takže dobrou." zvedl jsem se a smutně odešel.

„A divíš se?" řekla naštvaně, odmlčela se a já se u jejích dveří zastavil. „A nebo.. Promiň. Jo, klidně si sem lehni." dořekla to a já jsem měl strašně obrovskou radost.

„Děkuju, děkuju, děkuju!" řekl jsem šťastně a došel k ní. Rychle jsem si vlezl pod její peřinu a objal ji. Kupodivu vůbec neprotestovala.
„Emily?"

„Ano?" šeptla.

„Vím, že jsem se tě na to zeptal dneska už mockrát, ale.. Myslíš, že mi to nikdy odpustíš? Byl jsem vůl a nevěděl jsem, co dělám." povzdechl jsem si.

„Ještě si to rozmyslím." řekla a já jsem byl ještě víc šťastnější. „Navíc, každý dělá chyby.."

„Bože Emily.. Ty jsi to nejlepší, co mě kdy potkalo." zavrtal jsem hlavu do jejích voňavých vlasů. „Dobrou noc."

„Dobrou."

You Are Not Alone [Martinus Gunnarsen CZ]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat