Ráno sme sa všetky zobudili na sedačke v divných a nepohodlných polohách.
Ruky a nohy sme mali navzájom popletené, čo muselo vyzerať fakt zaujímavo.,,Dopekla aj vás tak bolí hlava?" ozvala sa Kylie na mňa až príliš hlasno.
,,Tichšie" zamrmlala som pričom som sa držala za hlavu.
,,Bože, prečo musia byť rána po tak úžasných nociach tak bolestivé?" zaskučala smutne Kendall.
Na toto som jej nevedela odpovedať, no rada by som spoznala človeka ktorý by vynašiel účinný liek proti opici.
Nasledovalo pár ťažkých hodín, kedy sme sa zotavovali z neúkrutnej bolesti.
Medzi tým som samozrejme nezabudla postnúť foto z minulej noci na Instagram.
Behom pár minút tam bolo 500 000 likes.
Supermodelky v akcii....Foto nezabudol komentovať Harold, našťastie mal poznámku ku Kendall.
Práve sedíme v jedálni a čítame si komenty pod našou spoločnou fotkou.
,,Hej pozrite sa! Foto nám komentoval aj Justin!" vykríkla nadšene Hailey a ukázala nám obrazovku jej iPhonu.
@justinbieber Tak sexy....🔥🔥🔥
,,Ouuu ten sa nezdá" zasmiala som sa a pokrútila hlavou.
Ďalej som zbadala koment Shawna Mendesa či Camerona Dallasa.
Obidvaja sa rozplývali nad našimi sexy telami.
Bože tí chlapi...Zrazu sa ozval zvuk odomykania dverí načo som okamžite zamrzla.
Bože len to nie....
,,Som doma!!!" zakričal svojím chrapľavým hlasom.
Netrvalo to dlho a ocitol sa v jedálni.
Skenoval naše prekvapené pohľady pričom pri mne zastal a prehliadol si ma od hlavy po päty.
V tom momente som sa chcela prepadnúť pod čiernu zem.
Sedela som tu totiž iba v nočnej krajkovanej košielke, ktorá viac odhaľovala ako zahaľovala.
♠♠♠♠♠♠♠♠
Ok priznávam, že táto kapitola je o ničom ale tak nechcem tu dávať dlhé časti😏
Moc ďakujem za vaše votes a komenty💙💙💙
Venujem Sabinna-K 💜💜
DU LIEST GERADE
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...