79. Only week

1.3K 129 20
                                    

28.4.2018

Štyri mesiace po zasnúbení
Týždeň pred svadbou

Už nikdy sa nebudem vydávať!
Ak budem musieť ešte raz prežívať tie stresy, aké tu mám teraz tak sa zbláznim.
Už len týždeň pred svadbou a moje šaty ešte stále nie sú dokončené.

Vravela som mame, že so šatami na mieru budú len problémy, ale nedala si povedať.
A tak sme spolu navrhli šaty mojich snov, no čo z toho, keď sa ich možno ani do svadby nedočkám?

Ďalej, starosť o zasadací poriadok ma trápi už aspoň týždeň. Máme 180 hostí a usporiadať ich do stolov podľa toho, aby sa každý s každým poznal je takmer nemožné.

Navyše menu a torta, ktorá bude mať šesť poschodí ešte stále nie sú doriešené.

Nevieme sa s Harrym dohodnúť či torta bude banánovo-čokoládová alebo jahodovo-vanilková.
Môžete si tipnúť kto si tak bezhlavo stojí za banánmi.
Ak by som vedela, že je Harry na nich až tak závislí nič si s nim nezačnem.
Dobre kecám, milujem ho aj cez to, ale tie banány mi už fakt lezú krkom.

Unavene som si sadla do kresla u mňa doma a hlavu vložila do dlaní.
Masírovala som si spánky, aby ma aspoň na chvíľu prestala bolieť hlava.

Zrazu sa na mojích odhalených ramenách objavili niečie ruky.
Mohlo mi napadnúť, že je to Harry, no aj tak som sebou šokovane trhla.

,,Hej kľud to som ja" zasmial sa a ruky dal na znak, že vzdáva.

Len som naňho zagánila a vzala do rúk nejaké papiere ohľadom menu.

,,No ták Bell." Prehovoril znovu a pepiere mi z rúk vytrhol.

,,Čo to robíš Harold!?" Skríkla som naštvane a nahnevane naňho pozrela.

,,Zlatko prestaň sa pre tú svadbu toľko nervovať. Ak by som vedel, že ťa to tak bude trápiť tie zásnuby o niečo oddialim." Zamrmlal smutne pričom ma vyzdvihol, sadol si na moje miesto a mňa položil na jeho kolená.

Ruky som mu automaticky zaplietla do jeho vlasov a oprela sa o jeho čelo.

,,Nie Harry, ja sa na našu svadbu veľmi teším, len je toho na mňa veľa. Tá torta, menu, zasadací poriadok plus ešte stále nemám vybranú hlavnú družičku. Gigi je moja sestra, no Kendall mi je takisto blízka. Bojím sa, že keď si jednu vyberiem, druhá sa na mňa urazí" povedala som skleslo.

,,Tak...to s tou tortou...objednáme tú, ktorú chceš ty. Menu bude také aké navrhla tvoja mama. Na zasadací poriadok sa vykašli, aj tak ľudia budú sedieť na svojích miestach len počas jedenia. No a za družičku si vyber Gigi. To je jasná vec. Je to tvoja sestra a Kendall to musela čakať." Povedal jednoducho a mykol ramenami akoby o nič nešlo.

Pozerala som naňho s pootvorenými ústami neschopná slova.

,,Zatvor tie ústa inak ti tam niečo vletí" zasmial sa Harry.

Jeho veselý smiech ma prebral z mierneho tranzu.

,,Uh...čo by som bez teba robila" pokrútila som hlavou a veselo poznamenala.

,,Tiež si kladiem tú otázku" uchechtol sa a nahol sa k môjmu krku, kde zanechával maličké bozky.

♠♠♠♠♠♠♠♠

Hi sweeties!💜
Ja si taktiež kladiem otázku a to ako je sakra možné, že na tejto story je skoro 30K??!!!!!!😵😭😍
Keď som s touto story začínala tajne som dúfala, že tu bude aspoň 5K....🙆

Mám tu pre vás menší oznam.
12 REASONS som nútená odpublikovať a vrátim to tu 20.6.!
Robím v ňom pár zmien😊

No máme už iba pár dní do svadby🙆😁😍
V budúcich častiach sa môžte tešiť na divoké rozlučky so slobodou😂

Takže snáď sa vám to páči💜💜💜
Ďakujem za všetko♥♥♥

-L

Ever Since New York ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang