,,Osud nám do života priniesol mnoho prekážok. Či už pozitívne alebo negatívne. My sme sa však nevzdali. Veľakrát nám hrozilo oddelenie sa, lenže práve tie ťažké skúšky, ktorými sme museli prejsť spravili naše priateľstvo silnejším. Dnes môžem hrdo povedať, že som vďačný za všetky hádky a prekážky, pretože aj vďaka nim tu teraz pred vami stojím s šampanským v rukách a rečním ako taký idiot. Pozerám sa na nás všetkých a vidím nezlomné priateľstvo, ktoré medzi nami koluje. Každý deň ďakujem Bohu, že mi dal do cesty, takých ľudí ako ste vy a ženu ktorú milujem z celého srdca" pozastavil som sa pri mojej reči a pozrel sa na Bellu po mojom boku.
Šťastne sa na mňa usmievala a hladila ma na spánkoch.
,,A tak vás poprosím zdvihnite si svoje poháre a pripime si na naše priateľstvo." Dodal som a vyzdvihol svoju ruku nado mňa do vzduchu.
Tak isto urobili aj všetci prítomní teda Bella, Kylie a Travis, Gigi a Zayn, Kendall a Justin, Hailey a Ashton, Louis a Eleanor, Niall a Jade, Liam a Sophia, ktorá mala namiesto šampanského jahodový džús.
Spod šiat jej vyčnievalo veľké bruško čo bolo aj dôvodom prečo nepila alkohol.Som strašne rád, že sa naše vzťahy urovnali a konečne sme naplno šťastní.
Kendall dala po dlhom snažení šancu Justinovi a Hailey napokon prikývla na vzťah s Ashtonom.
Áno tým Ashtonom z 5SOS. Nikdy by ma nenapadlo, že práve oni budú spolu, no stalo sa a tvoria úžasný pár.Niallovi sa podarilo zbaliť Jade a síce spolu chodia necelý mesiac, vyzerá to dosť vážne.
Skrátka zhrnuté pár slovami, každý našiel svoje šťastie.
Dnes je 31.12., oslavujeme príchod roku 2018.
Toto je môj a Bellin prvý spoločný Silvester.
Plánujem ho spraviť jedinečným a nezabudnuteľným, preto dúfam, že mi to výjde.Do pol noci ostáva pár minút a čím ďalej tým viac začínam byť nervózny.
Bojím sa, že nebude súhlasiť a spravím si pred priateľmi poriadny trapas.Tak ale musím dúfať.
Bella je žena môjho života a skôr či neskôr bude súhlasiť.♠♠♠♠♠♠♠
Hello sweethearts!💜
Tak čo páči sa vám to?
Musím upresniť, že od poslednej kapitoly v deji ubehlo pár mesiacov.
Čiže mierny posun v čase😊
No snáď chápete😁Určite ste shipers aj nejakých iných párov ako #barry, tak sa priznajte😁 Koho ešte shipujete?
Ja som totálne zamilovaná do #Alerrie #Abelena #Elounor ❤❤❤Vidíme sa pri ďalšej časti💜
-L
YOU ARE READING
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...