,,Je normálne, že na babských záchodoch je viac chalanov ako báb?" zasmiala som sa nechápavo.
,,Ani nie, ale sme na Met Gala a záchodová selfie nesmie chýbať" rozžiarila sa Kylie a odblokovala mobil.
,,Ľudia poďte ku zrkadlám. Tí najznámejší poďte dopredu, aby foto mala čo najviac likes" uškrnula sa.
Automaticky som sa posunula dozadu, no v tom ma niečia ruka zastavila.
,,Ty musíš byť čo najbližie. Si najsexy dievča večera" zašepkal Harry blízko môjho ucha.
Mierne som sa pri tom otriasla čo zaregistroval a uškrnul sa.,,Páči sa ti môj hlas? Môj dotyk? Mohla by si si ich užívať každý deň lenže ty...."
,,Prestaň sú tu ľudia" zahriakla som ho rýchlo a predrala sa dopredu.
,,Tak pekne sa usmejte" vykríkla Kylie a cvakla nás.
Urobili sme množstvo póz kým sme boli s jednou dostatočne spokojní.
,,Dopekla toto bude mať mrte likes" potešila sa Kylie.
Chvíľu sme sa tam ešte rozprávali, niektorí dokonca aj fajčili.
Práve som sa rozprávala s Kendall, Hailey a Arianou, keď som sa rozhodla, že pôjdem na vzduch.,,Kde ideš?" spýtala sa ma Kendall, ktorá sedela v Harryho náruči.
Jemne som sa na nich uškrnula.
,,Idem sa trochu vyvetrať" oznámila som im a vyšla z wc na dlhú širokú chodbu.
Prešla som cez ňu až ku veľkej terase.Oprela som sa o zábradlie a hľadela na rozsvietený New York.
Chcela som tu ostať navždy.
Len tak sledovať rušné veľkomesto a zabudnúť na všetky trápenia.Pohľad na Kendall a Harryho v objatí nebol práve najľahší.
Navyše po tom čo mi povedal pred fotením.Hral na dve strany.
Raz sa zo mňa rozplýval a hneď o pár minút už bol v objatí Kendall.Jemne som nad tým potriasla hlavou a povzdychla si.
Zrazu som za sebou započula tiché kroky.
Chcela som sa otočiť, no v tom som pocítila jemné bozky na ramene.,,Liam" zavzdychala som keďže to bolo neskutočne príjemné.
,,Nie som Liam, ale myslím si, že ho dokážem ľahko nahradiť."
♠♠♠♠♠♠
V prvom rade sa chcem poďakovať Harryho rodičom, za tak úžasné deti😍😍😍😍😍😍
Tak kto je ten neznámy?
Čo si myslíte?😁❤Moc ďakujem za všetky votes a comenty ste dokonalé♥♥♥♥♥♥
Snáď sa to páči💜💜💜💜
-L💎
YOU ARE READING
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...