29. Wardrobe

1.8K 133 40
                                    

Celý deň som strávila premýšľaním o Harryho návrhu. Bola som zo seba strašne zmätená. Jedna časť priam kričala po tom, aby som zapla Instagram a dala tam selfie, ale tá druhá, tá ktorú ovládal rozum mi to nedovoľovala.

Medzi mnou a Harrym to nemôže ďalej pokračovať. Ublížime tým naším blízkym. Oni si nezaslúžia trpieť, len preto, aby sme boli my dvaja spokojní.
Neviem byť tak sebecká.

Z celej tejto situácie som bola tak nervózna, že som nedokázala obsedieť. Dnes som výnimočne nemala žiadne fotenie, či nejakú akciu preto som sa rozhodla, že si vytriedim šatník.
Zvyčajne to robili naše upratovačky, no nudila som a prišlo mi to ako zábavná činnosť.

To som si aspoň myslela.

Len čo som otvorila prvú skriňu, vysypala sa na mňa hromada oblečenia.
Celú ma zavalila a tým pádom som dopadla na tvrdú drevenú podlahu.

,,Sakra" zasyčala som naštvane.

Pri dopade som si nepríjemne poranila ruku.
Strašne ma bolela a preto som zbehla dolu do kuchyne, aby som si na ňu dala ľad.

Povzdychla som si nad mojou šikovnosťou a vrátila sa späť do šátnika.

Začala som všetko zbierať a veci, ktoré sa mi už nepáčili som hádzala na jednu kopu.

Potom zavolám ľudí s charity, aby veci rozdali ľuďom, ktorý ich potrebujú.

Za dve hodiny som bola hotová.
Nezdalo sa to, no bolo to dosť vyčerpávajúce.
Zvalila som sa na posteľ a len tak ležala, hľadiac na strop.

Pozrela som sa na ruku, na ktorej sa urobila poriadna modrina.

To asi fotografov na mojom zajtrajšom fotení nepoteší.

Keďže som sa dosť nudila, spravila som si selfie a postla ju na.....

♠♠♠♠♠♠

Tak čo? Myslíte si, že ho Bella  zavolá už teraz? 😁

Kto videl to Harryho video ako sa vyzlieka?😂😂😍😍
Akože fakt nemám slov🔥🔥🔥🔥

Časť venujem Tina_ST 💙

Snáď sa páči❤❤❤

-L💚

Ever Since New York ✔Where stories live. Discover now