50. Proposal

1.7K 142 32
                                    

Auto konečne zastavilo pred Liamovým domom. Bola som už strašne uťahaná a jediné po čom som túžila bolo spadnúť do postele a zaspať spánkom spravodlivých.

Posledné dni som bola nonstop unavená a necítila som sa vo svojej koži. Zrejme to bude menštruáciou, ktorá sa mala čoskoro dostaviť.
Vystúpila som z auta pričom som nezabudla poďakovať môjmu vodičovi.
Bola to jeho práca, no slušnosť kázala poďakovať.

Prešla som pár metrov k vysokej bráne, ktorú som poľahky otvorila.

Chvalabohu, že pred odchodom apartmánu mi Lou do rúk strčila kľúče od domu.

Chcela som ostať s Harrym, no po tom článku v The Sun som nemala náladu. Navyše som musela v súkromí pouvažovať nad návrhom, ktorý mi dal Harry.

Flashback

Ležali sme vedľa seba v hosťovskej izbe Louinho apartmánu.
Telá sa nám dotýkali a na tvári sme cítili dych toho druhého.
Príjemne ma to šteklilo plus Harryho jemné bozky, ktorými ma obdarúvaval na krku.
Asi sa chcel ospravedlniť za tie znamenia lásky, ktoré mi spravil.

Zaujímalo by ako ich pred Liamom zamaskujem.

,,Kiežby táto chvíľa trvala navždy" zašepkala som a bližšie sa k nemu pritiahla.
Objal ma okolo ramien a hlavu som položila na jeho potetovanú hruď.

,,To aj ja láska" zašepkal chrapľavým hlasom a upokujujúco ma hladil po chrbte.

,,Prečo musí byť všetko tak komplikované?" spýtala som sa smutne.

Chvíľku medzi nami bolo ticho.
Obidvaja sme premýšľali, stavím sa, že o tej istej veci.

,,Čo keď si to len komplikovaným robíme?" zamrmlal potichu a pozrel sa mi do očí.

,,Čo ak by sa táto situácia dala vyriešiť dvoma telefonátmi?" pozrel na mňa spýtavo.

Dobre som vedela čo tým myslel.
No moja povaha mi to nedovoľovala.
Prečo by sme mali ublížiť naším blízkym pre.....pre našu lásku?

,,Harry" zachrapčala som opatrne.

,,Nemôžme im to spraviť" pokrútila som hlavou.

,,Myslíš si, že je nejaký rozdiel medzi tým či to držíme v tajnosti alebo to dáme znať celému svetu? To, že je to v tajnosti nás len ubíja. Raz sa to určite dozvedia. Láska popremýšľaj nad tým všetkým. Nechcem počuť odpoveď hneď. Skús sa zamyslieť, no pri tom stále počúvaj svoje srdce, ktoré ma často pravdu. Súhlasíš?" pozrel na mňa s úsmevom a pohladkal ma po líci.

Úplne zhypnotizovaná jeho pohľadom som nakoniec prikývla.

Ďalšie dve hodiny strávené s Harrym som bola myšlienkami mimo.
Zdalo sa to celé nereálne, no zároveň tak krásne.

Predstava toho žeby sme sa s Harrym viac nemuseli skrývať bola nádherná.

No naozaj som chcela riskovať vzťah s chlapom, ktorý ma beznádejne miluje a moje dlhoročné priateľstvo s Kendall?

Mala som v hlave strašný chaos.

To som však ešte nevedela čo ma čaká u Liama doma......

♠♠♠♠♠♠♠

No....nejak neviem čo napísať.
Ešte stále som mimo z #1 in ff❤❤
Fakt som....mimo😭😭😭

Dúfam, že sa vám to páči pretože na tejto časti som si dala dosť záležať.
Snáď je to aj vidno🙃

V budúcej časti čakajte prekvapenie😁😙

Love yaaa girls❤🌹❤

-L🌹

Ever Since New York ✔Where stories live. Discover now