78. Happy New Year Styles!

1.4K 136 27
                                    

Už za dve minúty skončíme kapitolu roku 2017 a vstúpime do roku 2018.
Ak bude tak podobne hektický ako ten minulý tak sa asi zbláznim.

Ale nemám sa prečo sťažovať.
V tomto roku som zažila množstvo úžasných chvíľ.
Najvďačnejšia som za môjho Hazzu, muža môjho života.
Sme spolu sotva pol roka, no je mi jasné, že toto je veľká láska.

Práve som sedela vedľa Kendall a El, keď ku mne podišiel Harry.

,,Dámy môžem vám ukradnúť moju milú?" Spýtal sa báb pobavene a už ma vytiahol zo stoličky.
Medzitým na mňa Kendall povzbudivo mrkla čo vo mne vzbudilo len väčšie obavy.

Že ona vie niečo čo ja nie...

,,Harry čo to robíš?" Zasmiala som sa keď ma ťahal k zábradliu mrakodrapu, na ktorého terase sme sa rozhodli tráviť Silvester.
Je tu úžasný výhľad na Times Square a tisícky ľudí na tejto slávnej ulici.

,,Bella" zašepkal Harry a tým pritiahol moju pozornosť z Empire State Building naňho.

,,Harry čo sa deje?" Spýtala som sa nechápavo.

Ostávala už iba minúta do nového roka a ten som chcela stráviť s našimi priateľmi.

,,Bella milujem ťa celým svojím srdcom...." ,,To predsa už dávno viem Hazz" prerušila som ho so smiechom.

,,Neprerušuj ma prosím" pozrel na mňa na oko pohoršene a tak som radšej sklapla.

,,Bella Khair Hadid. Si žena môjho života. Sme spolu len pár mesiacov, no viem, že to čo je medzi nami je niečo silné a len tak nezlomné. Chcem s tebou ostať už navždy. Chcem mať s tebou päť malých Stylesov, chcem ich s tebou vychovávať, chcem s tebou zostárnuť. Preto sa ťa pýtam..." zastavil sa akurát vtedy keď sa začalo odpočítavanie nového roka.

,,15..14..13..12..11.." kričali ľudia všade naokolo.

Vtedy Harry vytiahol z vrecka striebornú krabičku a na moje veľké prekvapenie si kľakol.

,,Bella Khair Hadid urobíš ma tým najšťastnejším mužom a vezmeš si ma?" Spýtal sa po čom moje srdce prestalo byť a začali sa mi triasť ruky.

Hľadela som mu do očí a hľadala akýkoľvek náznak pobavenia, ten som však nenašla.

Svoj pohľad som presunula na našich priateľov.
Tí po Harryho otázke stíchli a hľadeli na nás so zatajeným dychom.

Znovu som sa pozrela na Harryho a v tom to zo seba konečne dostala.

,,Áno áno áno!" Vykríkla som nadšene.
Vtedy sa ozval ohlušujúci ohňostroj a všade sa rozpútala radosť.

Len my dvaja sme stáli a pozerali na seba.

Po chvíli sa na Harryho tvári objavil obrovský úsmev a pohladil ma po ruke, ktorú držal.

,,Tak čo? Ten prsteň si mám nasadiť sama?" Spýtala som sa pobavene.

Na to sa Harry prebral a krásny diamantový prsteň mi nasadil na prstenník.

Postavil sa a tak som mu skočila do objatia, Harryho pery našli tie moje a dlho ich neopustili.
Až keď nám došiel vzduch, odtrhli sme sa od seba a opreli sa o naše čelá.

,,Šťastný nový rok budúca pani Styles" zašepkal.

,,Aj tebe pán Styles" zamrmlala som s veľkým úsmevom a znovu ho pobozkala.

Toto je rozhodne tá najkrajšia noc môjho života.

♠♠♠♠♠♠♠

Awww konečne našli svoje šťastie😍 Som z toho strašne namäkko😍❤ Tak snáď sa vám to páči💜💜
Čakajú nás ešte 4 časti + epilog😘

-L

Ever Since New York ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang