Šokovane sme na seba hľadeli neschopné slova.
Ako prvá sa prebrala blondína stojaca predomnou.
,,Čo robí Bella Hadid v posilňovni môjho brata?" spýtala sa zmätená Gemma.
,,No....to je...." snažila som sa zo seba niečo dostať, no nešlo to.
Celú túto trápnu situáciu našťastie zachránil príchod Harryho.
,,Gemma? Čo tu robíš?" spýtal sa nervózne.
Snažila som sa udržať smiech pretože pohľad na Harryho oblečeného len v boxerkách s jeho zhrozenou grimasou bol na nezaplatenie.
Bohužiaľ pokušenie na smiech bolo až príliš veľké, preto som prepukla do hlasného smiechu.
Po chvíľke sa ku mne pridala aj Gemma a nakoniec aj Harry.
A tak sme stáli oproti sebe a rehotali sa na tejto bizardnej situácii.Konečne sa nám podarilo ako tak sa upokojiť, keď v tom Gemme začal zvoniť mobil.
,,Och volá mama. Idem do obývačky, vy sa zatiaľ oblečte." Premerala si mňa a Harryho pričom sa jej v očiach iskrilo pobavenie.
Keď prechádzala okolo dverí pobavene povedala:
,,Čakám vysvetlenie braček" zasmiala sa a odišla.
,,Tak to by sme mali" uškrnula som sa a zložila si z rúk rukavice.
Harry sa na mňa lišiacky usmial a začal sa približovať.
,,Vieš o tom, že takto v mojom tričku s boxerskými rukavicami vyzeráš skurvene sexi?" Zašepkal mi do ucha a pri tom mi skúsol lalôčik.
Len také malé gesto vo mne prebudilo doslova ohňostroj pocitov.
,,Ja....idem sa osprchovať" zamrmlala som rýchlo, odtiahla som sa od neho a prebehla do kúpeľne, v ktorej som bola počas mojej súkromnej prehliadky.
Samozrejme, že by som pri ňom najradšej ostala, ale malo to dva menšie zádrheli.
Prvý, na dolnom poschodí je Harryho sestra a asi nerada by počúvala naše vzdychy.
Druhý, smrdím ako po trojhodinovom cvičení. Poriadne som sa zapotila pri tom vreci.
♠♠♠♠♠♠
Ja som to stihla pridať ešte dnes!!!!!😍😍😁😁
Uff ale len tak tak😏Mám otázku: Je tu niekto kto shipuje #Larry? 😐
S časťou to má spoločné asi toľko koľko ja s Kendall, ale rada by som to vedela😁
No snáď sa páči💜💜💜💜
-L♠
YOU ARE READING
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...