,,Čo teraz?" zašepkala som vydesene.
Za pár sekúnd už bolo počuť kroky po schodoch.
Rýchlo som vystrelila z postele a začala zbierať Harryho veci.,,Čo to robíš?" Zašepkal nechápavo a hľadel na mňa ako sa nahá promenádujem po celej izbe, aby som tu nenechala žiadnu stopu.
,,No čo asi?" položila som mu rečnícku otázku a hodila po ňom jeho oblečenie.
Zúfalo som sa rozhliadla po izbe s úmyslom nájsť pre Harryho vhodnú skrýšu.
Ako prvá ma napadla posteľ, lenže je až príliš vysoký aby sa pod ňu vmestil.
V tom mi pohľad spadol na sklenené francúzske dvere, ktoré viedli na terasu.,,Poď" potiahla som ho za ruku a rýchle otvárala dvere.
,,Čože? Tam nevleziem veď som celý nahý" skríkol šeptom.
,,Prosím ťa nevymýšľaj. Sme na vrchnom poschodí nikto ťa neuvidí a keby aj nemáš sa začo hanbiť." uškrnula som sa a vyhodila ho na terasu.
,,Ale..." začal, no nestihol dopovedať pretože som mu dvere pred nosom zatvorila.
Jemne som sa zachichotala a potiahla závesy, aby von nebolo vidno.
Po ceste do postele som na seba hodila môj ružový županček.
Len čo som sa zvalila do postele a po uši sa prikryla, dvere sa otvorili.Zatvorila som oči a snažila sa spomaliť dych.
,,Bell" ozval sa, no len čo zbadal, že spím stíchol.
Mohla som cítiť ako sa posteľ prehla čo znamenalo, že si ku mne ľahol.,,Bella" zašepkal a mierne mnou potriasol.
Už nebolo cesty späť preto som otvorila oči a prekvapene naňho pozrela.
,,Och Liam? Len teraz si sa vrátil zo štúdia?" spýtala som.
Rozhodla som sa, že mu nepoviem o tom, že viem, že klamal.
Zbytočne by som len vyvolávala hádku a úprimne?Po tejto dokonalej noci mi je Liam ukradnutý.
,,No...." opatrne prikývol a nervózne sa zasmial.
Klamal. Bolo jasné, že klamal. Už len z toho previnilého výrazu.
,,Idem si dať niečo pod zub. Som strašne hladný" usmial sa na mňa.
,,Mám urobiť raňajky aj tebe?" spýtal sa.
,,Môžeš" prikývla som.
Postavil sa a pomaly vyšiel z izby.
Rýchlo som sa postavila a pribehla k dverám na terasu.
Otvorila som ich, no Harryho nikde.,,Harold!" skríkla som čo najviac potichu.
S bosými chodidlami som sa postavila na chladné dlaždice, aby som sa rozhliadla dookola, no jeho nikde.
Kde dopekla je ten idiot?
Snáď neskočil z tridsiateho piateho poschodia.
Pre istotu som sa pozrela cez zábradlie dolu, no nevidela som žiadnu sanitku či policajné auto.Vošla som späť do spálne s úmyslom prejsť do kúpeľne a spraviť si rannú hygienu, v tom som však upočula Liamov hlas, ktorý ma priklincoval k podlahe.
,,Čo tu robíš Harry?!"
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Ach jaj už to vyzeralo, že im to prejde😂
Dnes sa už cítim o niečo lepšie, chvalabohu😊Inak včera som publikovala novú story Breaking up with Harry Styles takže ak chcete pozrite si ju😊💘
Tak snáď sa páči♥♥♥♥♥
Časť venujem rosesbae 💗-L🎀
CZYTASZ
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...