,,Tak po tomto sa už tak skoro nepostavím" povedala utrápene Ariana a ľahla si na hojdaciu sieť.
,,Hej idem aj ja" vykríkla som a hodila sa ku nej.
,,Počk..." nestihla ma zastaviť a už sme obe ležali na zemi.
,,Au" zamrmlala som a šúchala si boľavé rameno.
,,Ty si blaaaazon" zasmiala sa Ariana a spolu sme sa nejak vyškrabali na nohy.
,,Poď sadnime si na ňu" potiahla ma za ruku.
Pohodlne sme sa usadili a pomaly sa hojdali.
,,Baby ja odtiaľ nechcem odííísť" potiahla smutne Gigi.
,,Ale všetko sa raz musí skončiť" vycerila som sa na ňu.
,,Vyzeráš akoby si sa tešila, že sa naša dovolenka blíži ku koncu" uškrnula sa Hailey a odpila si z Mohita.
,,No nabrala som sily a už sa teším na to fotenie pre Dior" usmiala som sa.
To, že sa najviac teším na to ako uvidím Harryho som radšej zamlčala.
Tak strašne mi chýba.
Je ťažké si to priznať, ale je to tak.,,Chcete ešte niečo na pitie?" spýtala sa Gigi a postavila sa z hojdačky.
,,Ja si dám ešte jedno Mohito!" zakričala som za ňou, keď už bola pri sklenených dverách, ktoré viedli z terasy do našej prenajatej vily.
,,Bella niekto ti volá!" ozvala sa Gi z kuchyne.
Rýchlo som sa postavila a prebehla k dverám.
Mala mi volať moja agentka ohľadom toho fotenie.
Avšak len čo som vzala mobil do rúk, na displeji na mňa svietilo iné meno.Harry
Nebudem spomínať to, že moje srdce sa prudko rozbúchalo, ani to, že som mala chuť skákať tri metre nahor.
Chvíľku som displej pozorovala až keď mi došlo, že hovor sa doraz skončí rýchlo som stiskla zelenú na jeho prijatie.
,,Haló?" ozvala som sa potichu.
,,Ahoj kráska" pozdravil ma tým krásnym hlasom, pri ktorom sa mi roztriasli kolená.
,,Ahoj" zašepkala som a jemne sa usmiala.
,,Deje sa niečo?" pokračovala som.
,,Nie to nie. Len....len som chcel počuť tvoj hlas" povedal a tým ma úplne odrovnal.
,,Chýbaš mi" zašepkala som bez premýšľania.
Avšak nemala som sa začo hanbiť či preklínať, bola to čistá pravda.
Harry mi neskutočne chýbal.
Nevideli sme sa už dva týždne, počas ktorých nebolo minúty, aby som naňho nemyslela.Išla som sem s tým, že si od všetkého oddýchnem a zabudnem.
Namiesto toho som však ešte viac presvedčená o tom, že môj život bez Harryho nemá zmysel.Neviem kedy som dospela do tohto štádia.
Správam sa ako mrcha, Harry je predsa Kendallin priateľ.Avšak celý život myslím na tých druhých.
Je čas myslieť na seba a nechať sa unášať pocitom šťastia, ktorý mi Harryho blízkosť prináša.,,Bože Bella. Príď rýchlo do Londýna. Potrebujem ťa..."
Viac mi netrebalo....
♠♠♠♠♠♠
Juuuuuj ja som taká šťastná z Belly, že si to konečne priznáva😁😁😁
A ten Harry skrátka awww😍😍Ok rozplývam sa nad vlastnou story😂😂😂
To nevadiiiii😁✌No dúfam, že som vás touto kapitolou aspoň trochu potešila❤❤
Breaking up with HS som dočasne odpublikovala, keďže sa mu momentálne nestíham naplno venovať.😊
Táto story je aj dnes na nádhernom #3 vo ff za čo vám patrí veľká vďaka💜💜💜💜
-L🍉
YOU ARE READING
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...