,,Tak tam ma nedostanete!" Skríkla som len čo som započula Kendalline plány dnešnej noci.
,,Ale no ták Bella! Veď je to tvoja posledná noc slobody!" Zúžila na mňa oči Kendall pričom Gigi sa na nás pobavene pozerala.
,,Áno je to moja posledná noc, ale pánsky striptíz?! Nezdá sa vám to trošku prehnané?" Vyzdvihla som obočie a ruky si založila na hrudi.
Obe sa na seba pozreli a naraz pohotovo povedali: ,,Nie."
,,Ok ale mne hej čo znamená, že ideme do normálneho baru, kde sa poriadne opijeme" vycerila som na nich zuby a dúfala, že ich nápad s pánskym striptízom rýchlo prejde.
Veď je to choré!,,Nie nie nie. Bella z toho sa už nevyvlečieš. Bar aj chalani sú už dávno rezervovaný a zaplatili sme im riadne prachy. Neboj sa bude to tvoja najlepšia noc v živote" uškrnula sa na mňa Gigi.
Pozrela som sa na obidve pohľadom ,To vážne?' No ani ten nepomohol.
Ach vyzerá to tak, že to budem musieť nejako prežiť.
Ako tak však nad tým premýšľam, mohla by to byť sranda.
Najhlavnejšie na tom všetkom je, aby sa to nedozvedel Harry.
Vyletil by z kože ak by o tom vedel.
Spomínala som už niekedy to ako veľmi žiarlivý vie byť?Minule sa pobil s chlapom v klube len pre to, že sa na mňa priblblo usmieval.
Vraj ma chcel zbaliť, vysvetlil svoje konanie Harry.Mne to však v podstate ani nevadí, aspoň vidím ako veľmi ma miluje.
▪▫▪▫▪▫▪
,,Vážne tam ideme?" Spýtala som sa pobavene pred vchodom do baru.
,,To si teda píš, že ideme. Nestoj tu a kráčaj" popohnala ma Hailey a tak som s povzdychnutím urobila tých pár krokov do budovy.
Hneď pri vchode k nám podišiel chalan približne v našom veku.
A teraz sa podržte.
Na sebe mal len boxerky, pričom mu z nich pekne vystrčal jeho zadoček čiže v podstate mal na sebe tangá.Bože kde som sa to dostala?
,,Ešte nikdy som nevidela chlapa s tangami" zašepkala Ari pobavene.
,,Ani ja" uchechtla som sa.
,,Vitajte slečny! Moje meno je Paul a mám pre vás pár otázok." Na chvíľu sa odmlčal, prešiel pohľadom po každej z nás a potom pokračoval.
,,Prišli ste sa pobaviť?!" Vykríkol načo baby nezmyselne zajačili niečo podobné súhlasu.,,Prišli ste sa pokochať?!" Vykríkol znovu pričom vystrčil zadoček čo vyzeralo náramne zaujímavo.
,,Áno!!!" Vykríkla Kendall a buchla ho po ňom.
,,Tak a teraz budúca nevesta" vyceril na mňa zuby ten chalan.
Obočie mi vyskočilo hore a začala som zbesilo krútiť hlavou.
,,To teda nie" povedala som zaryto.
,,Aleeee...viem, že to chceš" pozrel na mňa lišiacky a zakrútil svojím ehm.....pozadím?
,,No ták Bella nebuď suchárka a makaj!" Vykríkla Gigi.
,,Ja nie som suchárka" zamračila som sa na ňu.
,,Tak to dokáž!" Zasmiala sa znovu moja už mierne pripitá sestra.
Po tomto som sa premohla, prišla ku nemu a vystretou dlaňou s poriadnou silou som ho po ňom tľapla.
,,Uuuuuu" ozvali sa moje kamarátky.
,,Ostrá" okomentoval Paul a mrkol na mňa.
Nešľahol si ten chalan niečo?
VOUS LISEZ
Ever Since New York ✔
FanfictionHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...