,,Nikdy by som si nemyslel, že práve ty z nás štyroch prvý vlezieš do chomúta. Vždy si bol ten povestný sukničkár a teraz? Bum...a zamiloval si sa až tak, že s ňou chceš stráviť celý život. Bro gratulujem ti Bella je skvelá žena a ty si....ty si chlap." Ukončil svoju reč podnapitý Loui.
,,Uhm..Ďakujem Lou to bolo veľmi milé" zasmial som sa pričom sa ten idiot uškrnul.
Svoju pozornosť však okamžite presunul na čašníčku, ktorá sa tu premávala len v mini sukni a naozaj kratučkom crop tope.
,,Hej zlatko! Ako sa voláš?!" Zakričal za ňou zvodným hlasom.
Teda aspoň sa oňho snažil.,,Taylor" povedala pričom hľadela na mňa.
Musel som sa nad tým uškrnúť.
Louis sa ju snaží zbaliť a ona pokukuje po mne.
No čo už keď som taký dokonalý.,,A priezvisko?" Spýtal sa Justin.
,,Swift babe" mrkla naňho a pobrala sa s krútiacim zadkom za pult.
,,Wow dal by som si povedať" zamrmlal Louis.
,,Hej máš Eleanor, ak si náhodou zabudol." Pripomenul mu Liam.
,,Ale veď ja viem. No myslíš si, že ona si teraz neužíva niekde pri striptéroch? Pred jej odchodom do Las Vegas sme si sľúbili, že čo sa stane tu alebo vo Vegas to tam aj zostane" mrkol na nás premúdrelo.
Je pravda, že som polovicu z jeho reči nevnímal.
Môj sluch sa zastavil pri slove striptéri. Takže Bella má na svojej rozlúčke striptérov?
Tak toto nie.
Bella je len moja.Okamžite som si z vrecka vybral mobil s tým, že jej zavolám a skontrolujem situáciu.
Moju snahu však zmaril Zayn, ktorý mi mobil vytrhol z rúk.,,Heeej" pozrel som naňho naštvane.
,,Harry prestaň, nevolaj jej. Bude mať pocit, že na ňu tlačíš a nakoniec ti zdúchne spred oltára. Bella je toho schopná to si píš...poznám svoju budúcu švagrinu" uchechtol sa a môj mobil si hodil do vrecka.
Strašne ma tým naštval a najhoršie na tom všetkom bolo, že ten idiot mal pravdu.
,,Nemudruj. Ešte stále si u mňa na tenkom ľade" pripomenul som mu náš krehký kamarátsky vzťah.
Len pár týždňov pred týmto tu sa mne ešte stále neznámo ako podarilo Belle uzmieriť nás.Zayn si však priam koleduje o poriadny pravý hák.
,,Aj ty u mňa" uchechtol sa a upil si z whisky.
,,Chalani ja sa tu strašne nudím" zamrmlal Justin.
No asi nebol dobrý nápad organizovať rozlúčku v obyčajnej reštaurácii.
No vzhľadom na to, že som chalanom dôrazne zakázal striptíz bar inak to ani dopadnúť nemohlo.,,Vydrž, už za chvíľu tu budú" uškrnul sa Loui a vtedy som spozornel.
,,Kto tu bude?" Spýtal som sa vydesene.
,,Prekvapenie" len čo to dopovedal dvere sa otvorili a do vnútra vstúpili s veľkým vreskotom štyri ženy alebo skôr dievčatá?
Musím povedať, že boli viac vyzlečené ako oblečené.,,Tu sú moje krásky" vstal a roztvoril náruč, do ktorej mu hneď skočila blondínka s copom a po nej trošku silnejšia bruneta.
,,Loui chýbal si nám" ozvala sa blondínka.
,,Ehm...Louis" potľapkal som ho po ramene a tak sa od neho baby odtiahli.
,,Čo to má znamenať?" Spýtal som sa s vyzdvihnutým obočím a založenými rukami.
ESTÁS LEYENDO
Ever Since New York ✔
FanficHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...