75. Family

1.6K 136 17
                                    

Došli sme ku vchodovým dverám, ktoré sa hneď otvorili.
Vo dverách sa objavila vysmiata blondína, mama Bells.

,,Oh vitajte" povedala šťastne a upravila si vlasy, ktoré jej padali do tváre.

,,Ahoj mami" pozdravila ju rozžiarená Bell a skočila jej do náručia.
S tou kyticou ruží v jej rukách to bolo dosť ťažké preto sa hneď od nej aj odtiahla.

Yolanda presunula zrak zo svojej dcéry na mňa a skúmavo sa na mňa zahľadela.
Nebudem klamať, roztriasli sa mi pri tom kolená.
Pociťoval som veľký strach z toho, že sa jej nebudem páčiť.

Po chvíli však jej zamračený výraz vystriedal prívetivý úsmev.

,,Takže ty si ten Harry" povedala pričom slovo ten zvýraznila.

,,Áno madam" prikývol som nervózne načo sa obe rozosmiali.
Spýtavo som sa pozrel na Bellu tá sa však len smiala.

,,Nemusíš byť taký roztrasený. Vyzeráš ako tri minúty pred smrťou." Uchechtla sa Bellina mama načo som sa konečne uvoľnil.

,,Ja som Yolanda. Hovor mi tak, pri slove madam si predstavím nejakú 65 ročnú dámu" zasmiala sa a vystrela predomňa ruku.

,,Teší ma, som Harry" predstavil som sa aj keď moje meno už dávno vedela.

,,Ehm...toto je pre vás" povedal som a podal jej jednu z kytíc, ktoré som držal. Táto bola zložená z červených a bielych ruží. Bolo ich presne 99.

,,Ďakujem Harry." Usmiala sa a prebrala odo mňa kvety.
,,Poďte dovnútra. Nebudeme tu takto stáť" popohnala nás oboch.

Dom mali krásny, moderne zariadený.
Tak ako sa dá očakávať od svetoznámej modelky.

Vošli sme do jedálne, kde pri stole stála Gigi spolu s Anwarom a Zaynom.

,,Jeeej vy už ste tu? Vitajte" usmiala sa na nás Gigi a oboch nás vyobjímala.

Dal som jej poslednú kyticu, ktorá bola taká istá ako tá pre Yolandu.
Jedine Bella mala inú, jedinečnú.
Presne tak jedinečnú ako aj ona sama je.

,,A kde je otec?" Spýtala sa Bella po chvíli.

,,Ach zlatko. On sa dnešnej večere nemôže zúčastniť. Jeho let z Milána museli presunúť o pár hodín neskôr pre silnú búrku. Veľmi sa ospravedlňuje." Povedala smutne Yolanda.

Všetky Hadid dievčatá vyzerali po tejto správe dosť skleslo preto som si Bellu pritiahol k sebe a upútal na seba pozornosť.

,,To nevadí. Takýchto večerí bude ešte veľa" usmial som sa na všetkých prítomních pričom som Zayna vynechal.

Náš vzťah je stále na bode mrazu.
Bella ma už viackrát prosila, aby som mu odpustil, ale ako mu mám odpustiť, keď vďaka svojmu odchodu spôsobil bolesť pre toľko ľudí?

Nie len nám z 1D ale aj všetkým directioners.

Večera prebehla hladko.
Veľa sme sa nasmiali hlavne pri Yolandiných historkách z dôb, keď boli Bella, Gigi a Anwar malými deťmi.

Yolanda je úžasná matka preto ani niet divu, že Bella je taká aká je.
Milá, dobrosrdečná, inteligentná skrátka dokonalá žena pre mňa.

Po večeri sme sa usadili do obývačky a ďalej sa rozprávali.

Hlavnou témou bol náš vzťah ešte pred tým ako sme spolu chodili.

Yolanda s tým veľmi nebola spokojná, ale keď videla aká je so mnou Bella šťastná, hneď sa upokojila.

Celý tento večer som si neskutočne užil. Síce tam bol Zayn, jeho prítomnosť som dokonale ignoroval.
Snažil som sa s ním nehádať aspoň pred Bell, keďže som jej to sľúbil.

Bella má úžasnú rodinu, do ktorej som podľa mojich úvah ľahko zapadol.

Počas našich rozhovor sa na radu dostali dokonca staré albumy z Bellinho detstva.

Veľa sme sa na nich nasmiali.
Najlepšie boli Belline nafučané pohľady, ktorými na mňa hľadela.

Pri jednej foto bola tak krásna, že som si ju dokonca musel vyfotiť.

Táto fotka si zaslúži čestné miesto na mojom instagrame.
Ona o tom zatiaľ nevie takže som zvedavý na jej reakciu.

@harrystyles My beautiful queen when she was little princess.👑❤ Thanks for photo and so incredible girl @yolandahadid :)

👑❤ Thanks for photo and so incredible girl @yolandahadid :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@bellahadid Awwww Hazza😍 Love you so much❤❤❤

@yolandahadid Guys you're so sweet❤

@gigihadid Love you 💜 @bellahadid @harrystyles

@arianagrande Awww so cute😍😍

@bellahadid Thank you guys! I love you!❤ @arianagrande @gigihadid @yolandahadid

@liampayne Baby Bells😍

@bellahadid Sweet Payne❤ Love you mate 😘 @liampayne

@kendalljenner 😍👍👌❤

♠♠♠♠♠♠♠

Uuuuu žeby im Kendall odpustila?😁
Akože neviem ako vy, ale ja som z tej fotky malej Belly úplne unesená😍😍😍 Strašne cute bola❤
#idol4ever💙💙💙

No snáď sa vám to páči💜💜💜

Love you so much guys♥♥♥♥

-L

Ever Since New York ✔Where stories live. Discover now