,,Láska tak čo si mi chcel povedať?" nalepila sa na mňa Kendall.
Nahla sa ku mne, aby ma pobozkala, no to som sa už musel uhnúť.
Či už kvôli Belle alebo tomu že ma podviedla s mojím dobrým kamarátom.
Akože je mi to ukradnuté, mám Bellu, ktorú celým svojím srdcom milujem.
A vlastne robím to isté.
Bella a Kendall sú už dlhé roky kamarátky a nemôžem byť viac šťastný, že dala prednosť mne pred Kenny.Tým dokázala svoju lásku ku mne a vďaka tomu ju viac milujem.
,,Prečo si sa odtiahol?" spýtala sa sklamane.
,,Opýtaj sa Charlieho" uškrnul som sa.
Jej oči sa rozšírili a dych zrýchlil.
,,Ups, ja som to nemal vedieť?" Zatváril som sa previnilo.
Je odomňa hnusné zvaľovať vinu len na Kendall, ale ja si nedokážem pomôcť. V poslednej dobe ju nemôžem vystáť.
Až teraz si uvedomujem aká detinská a preafektovaná je.,,Harry...to nie je tak ako to vyzerá" vysúkala zo seba toto klišé.
,,Ale Kendall...dovoľ, aby som sa zasmial. Už ma viac neťahaj za nos. Viem všetko o tebe a Charliem, sám Charlie mi to povedal." Postavil som sa a dolial som si whisky.
,,Takže čo? Koniec?" vykríkla hystericky.
A už to začína. Ozvalo sa moje podvedomie nad čím som sa uchechtol.
,,To si povedala ty a ja s tebou môžem len a len súhlasiť" prikývol som hlavou a sadol si do kresla.
Tentokrát oproti nej.,,Harry, ale ja ťa milujem" vyriekla až príliš falošným hlasom.
,,Sama tomu neveríš" povedal som ľahostajne a oprel sa pohodlne o operadlo.
Chvíľu bolo ticho, Kendalline falošné slzy ustáli a namiesto toho bola jej tvár červená od hnevu.
,,Fajn ako myslíš! Medzi nami je koniec!!" vykríkla a naštvane sa postavila.
,,Chvalabohu" zamrmlal som a zložil ruky ako keby som sa išiel modliť.
,,Už nikdy nenájdeš takú ženu ako som ja!" Skríkla nakoniec a s treskotom zatvorila vchodové dvere.
,,Veď o to ide" uchechtol som sa a pokrútil hlavou nad jej naivnosťou.
Je to dobrá, milá baba, ale je to strašná priateľka.
Vzal som si mobil do rúk a vytočil číslo mojej pravej a jedinej lásky.
♠♠♠♠♠♠♠♠
No a máme to za sebou😁
Omg koniec sa už nezadržateľne blíži a je mi z toho nanič.
Dosť som sa na túto story naviazala😟❤
Splnila moje najtajnejšie sny ako dostať sa na #1 in ff či prekročiť aspoň 10K.A teraz?
Je tu neuveriteľných 21K čo je pre mňa to najkrajšie.♥♥♥♥♥♥♥♥
Moc ďakujem❤❤❤❤Snáď sa páči💝💝💝💝
Časť venujem Sabinna-K a little_wierd ❤💝❤💝 Tieto dve baby pre mňa moc znamenajú♥♥♥♥♥
Aj vďaka nim som bola schopná dôjsť s touto story tak ďaleko❤❤
Ily girls💘💘-L💝
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ever Since New York ✔
FanficHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...