,,Počkaj Harry! Ešte ti musím upraviť vlasy!" skríkla po mne Lou, keď som sa snažil vyplížiť z maskérne.
,,Ale no tak Lou. Veď už mám na nich aspoň tonu laku" zamrmlal som naštvane.
,,Nepreháňaj a sadni si" potiahla ma za ruku a tak som si dobrovoľne na silu sadol do kresla, na ktorom som presedel už hodinu a pol.
,,Je to Met Gala. Ideš tam prvýkrát a ako doprovod svetovej topmodelke. Musíš byť dokonalý" rozprávala medzitým ako sa snažila zalakovať neposlušné kučery.
Po pár minútach sa na mňa s úsmevom pozrela a obzerala si svoje dielo.
,,Bože som ja, ale úžasná" pochválila samú seba.
,,Áno si, už môžem ísť?" spýtal som sa zničene.
,,Môžeš" zasmiala sa.
Rýchlo som ju objal a vyšiel z kúpeľne, ktorá slúžila ako maskérňa.
Za pár minút som už bol v dobre padnúcom obleku samozrejme od Gucci.
Sadol som si na sedačku v obývačke a hľadel na nočný New York cez presklenné dvere na terase.
,,Tak už som hotová" ozvala sa Kendall za mnou.
Otočil som sa a nemohol uveriť vlastným očiam.
Bola nádherná.,,Vyzeráš.....perfektne" dostal som zo seba.
,,Ďakujem" zasmiala sa a mávla rukou.
,,Tak môžme ísť?" spýtal som sa.
Kendall len prikývla.
Cestu na miesto konania Met Gala sme strávili v tichosti.
Až keď sme prichádzali na miesto sa Kendall ozvala.
,,Na červený koberec pôjdeme spolu s Bellou a Liamom. Mali by nás tu niekde čakať" zamrmlala a hľadela von oknom.
Vystúpili sme z auta a tak ako Kendall povedala tak aj bolo.
Pred budovou stáli Bella s Liamom.
Oči sa mi rozšírili len čo som ju zbadal.
Ak bola Kendall nádherná, tak Bella predstavovala čistú dokonalosť.
V tých šatách vyzerala tak sexi a zároveň milo.Toto bude ešte zaujímavý večer.......
♠♠♠♠♠♠
No prinášam vám novú časť💜
Neviem ako u vás, no pre mňa je to jedna z mojich najobľúbenejších častí😁😇❤Ako ste si už mohli niektoré všimnúť, obnovila som story ALL ABOUT HARRY.💜💜💜💜
Takže ak chcete budem veľmi rada, keď si to pozriete❤
Snáď sa vám táto časť páči♥♥♥♥♥
Venujem ju rosesbae❤_kenndall_❤ little_wierd❤
-L👾
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ever Since New York ✔
FanficHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...