@kendalljenner Photo before party😍 Double date goals❤
,,To si to musela dať hneď na insta?" zamrmlal som umučene len čo som tú foto zbadal.
,,Samozrejme, veď fanúšikovia si zaslúžia vedieť čo robíme" vycerila na mňa zuby.
,,No ako myslíš" uchechtol som sa.
,,Ľudia čo tu tak sedíte?" vbehla do boxu mierne opitá Bella.
Tiež som na tom nebol kto vie ako triezvo.
,,Niečo som musela vyriešiť na mobile ale už idem" vysvetlila Kenny a začala sa zberať na parket.
,,Ideš aj ty?" spýtala sa ma moja priateľka načo som len zakýval hlavou.
Po chvíli sa do boxu doplazil zničený Liam.
,,Kámo ty už máš dosť" zasmial som sa na jeho zničenom výraze.
,,A to som ani nepil" poznamenal.
,,To Bella ma zničila na parkete" vysvetlil udýchane.,,Ak by si si dal panáka hneď by si mal energiu." Zasmial som sa a jedným hltom vypil vodku, ktorá stála predomnou.
,,Vieš veľmi dobre, že nepijem" pozrel na mňa vyčítavo.
,,Robíš chybu" uchechtol som sa na jeho výraze a pozrel sa na parket.
Tam sa vlnila Bella, Kendall a pár ich kamarátok, ktorých mená si nepamätám.
Postavil som sa blížil sa k nim.
,,Láska! Konečne si prišiel" hodila sa na mňa opitá Kendall a začala sa okolo mňa vlniť.
,,Kendall myslím že už máš dosť. Poď si trochu oddýchnuť do boxu" snažil som sa ju upokojiť, no ona len zakrútila hlavou a naklonila sa ku mne.
,,Už drž hubu a tancuj so mnou" zarehotala sa nadšene a stále sa okolo mňa krútila.
Zachytil som Bellin neidentifikovateľný takmer zranený pohľad, ktorý ma nabudil a tak som sa začal hýbať do rytmu hudby.
♠♠♠♠♠♠♠
V prvom rade moc ďakujem rosesbae za úžasný manip😍😍😘
Rozhodla som sa to ich rande rozkúskovať do viacerých častí, aby neboli príliš dlhé.
Ďalšiu a teda poslednú časť dám buď dnes okolo 20:00 alebo až zajtra😁😁😁
Tak tie písomky dopadli v celku dobre😂🤗
Dúfam, že to bude max. 2🙏🙏🙏🙏Tak snáď sa to páči💙💙💙💙
Ily sweeties❤❤❤❤
-L♥
ESTÁS LEYENDO
Ever Since New York ✔
FanficHarry: Ja si skrátka nemôžem pomôcť. Ty si tak úžasná😍 Me: Harry uvedomuješ si, že máš priateľku?! Harry: Uvedomujem. Ja len nedokážem zabudnúť na tú noc v New Yorku. Na tvoje telo😍 na tvoje pery😍 Na teba.... 🔸🔸🔸🔸🔸 Started: 30.4.2017 Complet...