Am crescut..

24 1 0
                                    

Cu cât creştem ne maturizam. Maturizarea înseamnă să iei decizii dificile. Tot odată cu asta, inocența se pierde.. Şi dusă e pe veci.. Din copii ăia doi ce erau, acum au crescut şi nimic nu mai înseamnă nimic. E acelaşi loc, aceaşi viaţa. Totul a rămas la fel, doar ca noi ne-am schimbat. E ciudat să priveşti acelaşi loc, prin două moduri. Ochi de copil, şi ochii unui om mare. E acelaşi loc, dar văzut diferit în ochii fiecăruia. Acum, la scoala gimnaziala, totul s-a risipit. Da, sunt in aceasi clasa ca la gradinita. Da, se văd în fiecare zi. Dar acum toate astea nu mai înseamnă nimic. Rar îşi mai aduc aminte de "acele clipe" ,dar maturizandu-se, gândesc ca părinţii lor atunci.
"Totul a fost doar o joacă de copii. Nu ştiam noi multe. Ce înseamnă de fapt căsătoria, viaţa, iubirea.. "
Dar nu erau mai fericiţi aşa? În inocența aceea să nu ştie de grijile lumii. Asta este defectul omenirii..
Şi acum clipele acelea ,pierdute pe vecie, rar amintite sunt luate în râs. "Ce proşti am fost când am fost mici. " De fapt.. Eraţi mult mai deştepţi şi mai fericiti neştiind atâtea.. Amintirile în spate lăsate, mereu vor avea un loc, chiar dacă locul acela nu va mai fi străbătut de nimeni. Niciodată . Elina şi Josh.. Se vad mereu, dar cu alţi ochi. Stau împreună dar nu mai gandesc aşa. Caută iubirea în părţi diferite dar nu se gândesc că ea poate fi mai aproape decât se aşteaptă ei..

Adevărul din ochiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum