Bomba cu ceas

17 2 0
                                    

Ared era vărul Elinei şi cel mai bun prieten al lui Josh. Ei doi stăteau in spatele Elinei şi Radinei care desigur stăteau in aceaşi bancă. Josh în spatele Elinei iar Ared al Radinei. Ared si Josh erau foarte buni la matematică şi le plăcea foarte mult această materie. Radina nu era bună la învăţătură deloc. Dar stătea lângă Elina ca să profite de asta, desigur de multe ori luând note bune copiind de la aceasta. Elina uneori o observa dar o lăsa în pace fiindcă îi era milă de ea şi măcar să aiba si prietena ei cea bună note mari chiar dacă şi zero ar fi prea mare uneori. Nu degeaba au învăţat numerele negative, nu?

După cum am spus, Ared şi Elina erau veri. Tatăl Elinei era frate cu mama lui Ared. Neamuri destul de apropiate.

Cu tot cu contrariul că aveau pasiuni diferite. Până si sora Elinei care era cu doi ani mai mică decât ea era diferită intru totul. Cred că şi surorile gemene sunt diferite de fapt.

Ared vedea matematica ca pe materia lui. Doar a lui. Şi cum în clasă restul erau slabi de învăţată niciodată nu s-a aşteptat ca cineva să îl întreacã. Până si prietenul lui, Josh era mai puţin bun ca el.

Asta era diferenţa între Elina si Ared. Ea vedea Româna ca materia ei favorită nicidecum că ar trebui sa elimine pe oricine o intrecea (chiar dacă asta nu era posibil).

Dar una e să îţi displacă o materie şi alta să fii nevoit să o inveti, nu?

Cu toate că Elina ura matematica, cifre, calcule, bătăi de cap,formule, neconcentrare si multe altele a invatat-o de nevoie şi fiind o fată deşteaptă s-a descurcat cu orice şi a rezolvat orice dificultate ce îi apărea in cale.

Chiar dacă uneori era mult mai greu decât parea..

Iar Elina din contrariul a tot , avea note bune la matematică . A luat până şi cea mai mare notă in teză.
Dar bucuria nu a fost bucurie. Laudele s-au transformat in priviri răutăcioase şi vorbe mai rele de atât. Durerea? A fost si mai tare decât privirile şi vorbele la un loc.

Ared nu suporta gândul ca a fost întrecut. Mai contează consecinţele sau faptul că îşi va răni verisoara? Sânge din propriul sânge .. Aruncandu-i in spate nişte bombe care până şi lui îi e frica sa nu îi puşte în mâini. Depinde dacă e bombă cu ceas, care să i-o arunce înapoi înainte ca aceasta să se declanşeze.

Dar nu uita! Cum te raneste familia nu o va face niciun străin!

Adevărul din ochiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum