Schimbări..

13 0 0
                                    

A trecut o lună. Totul decurgea normal dar toţi au rămas cu un gol mare. Elina încă nu înţelegea ce s-a întâmplat şi ce e cu acel gol.

S-a dus la şcoală, cu zâmbetul pe buze cel fals şi a dat ochii cu "prietena" ei cea mai bună. Radina era destul de măreaţă, nici nu s-a uitat în ochii Elinei. Radina le arăta o poză pe telefon tuturor din clasă zicând :
-Uitaţi, acesta e iubitul meu!
Elina s-a îngrămădit şi ea să vadă cine este. Dar încă se întreba de ce Radina nu i-a zis ei prima dată. Fusese însă fericită că prietena ei îşi continuă viața cu altul şi l-a uitat pe Feldon.
Când s-a uitat insfarsit la poza din telefon, după ce şi-a făcut loc prin mulţimea de colegi, văzuse o poză cu Carto. "El este?! ". Se întreba speriată Elina. "Da, el e".
Nu aş putea descrie niciodată ce a simţit ea atunci. A ieşit pe uşă  în lacrimi, cu sufletul rupt în mii de bucăţele. Radina doar râse în urma ei fiindcă îi reuşise perfect planul. Desigur, nici măcar nu era cu el. Dar cum l-a prostit pe Carto că Elina e cu Feldon, aşa a prostit-o şi pe Elina că ea e cu Carto. Ce repede cred oamenii în unele minciuni.. Ei cred fără ca măcar să vadă şi să se convingă.

Elina a suferit mult.. De atunci nu era o străină doar pentru Radina ci şi pentru toată lumea. Când însfârşit, iubise şi ea o dată cu adevărat, fusese rănită.
''S-a îndepărtat de mine ca să fie cu ea.. Nu înţeleg.. Putea să îmi spună că nu mă mai vrea, dar a preferat să aflu aşa.. "
Iar Carto zicea :
"De ce l-a ales pe el şi nu mi-a spus?  Putea să îmi spună şi nu o mai iubeam.. Dar a preferat să aflu aşa.. "

Cât de crudă poate să fie lumea, nu?  Nici măcar nu are puţină milă.. Ei se iubeau mult, nu au greşit cu nimic. Însă lumea care încerca să îi despartă, era cea mai fericită acum că a reuşit. Secretul iubirii?
Să nu laşi pe nimeni să vă despartă!
Dar de unde puteau ei şti?  Persoanele în care au avut cea mai mare încredere i-au trădat şi rănit.. Totul s-a dus de râpă.. Apa s-a tulburat iar păsările au zburat departe..

Într-o zi, primeşte un apel de la un număr necunoscut. Elina răspunde.
-Alo, îngeraş!  ,se aude vocea din spatele firului.
-Cine eşti?, zise Elina de parcă nu îi era deajuns întâmplarea ce îi sfâşia sufletul.
-Sunt iubitul tău.
-Ce iubit?  Nu am unul.., zise Elina tristă şi stiind ca asta nu e vocea lui Carto.
-Feldon Cabrado, zise el triumfator.
-Poftim?!  De unde ai numărul meu?!  ,zise Elina uimită până peste cap.
-Ai o prietenă foarte bună să ști. I-am cerut prietenei tale numărul tău şi mi l-a dat.
-Noi nu mai suntem prietene., zise Elina uitând de Feldon fiindcă avea un necaz mai mare pe umeri.
-De ce?  Ce s-a întâmplat?, încerca Feldon să afle.
-Radina.. Mi-a furat iubitul..
-Uau ce nesimţită, cum a putut să îţi facă asta?  , zise Feldon sperand să o învârtă şi el ca pe o marionetă.
-Nu ştiu.., zise Elina întrebându-se mai tare decât Feldon. Nu am facut nimic ca să merit asta. Credeam că suntem prietene, dar m-am înşelat amarnic.
-Radina e o persoană ciudată şi schimbătoare ca şi valurile mării.. Nu te poţi încrede în ea! 
-Stiu.,se mira Elina de unde ştie Feldon atâtea.
-Şi nu ai vrea să faci şi tu ce ţi-a făcut ea?, o întărâta Feldon.
-Cum adică?  Ce să fac? ,nu înţelegea Elina.
-Păi dacă ea ţi-a furat iubitul, fură-i-l şi tu.
-Dar iubitul ei e fostul meu iubit. ..
-Nu la el mă refer, o lămurea Feldon, ci la mine. Încă mă iubeşte şi sunt sigură că ar fi invidioasa dacă ar afla că sunt cu tine.
Elina la început fusese copleșită de vorbele lui, dar apoi s-a gândit că e o idee foarte bună.
-Ok. Accept. Dar ca să lămurim ceva. Fac asta doar pentru răzbunare . Nu va fi nimic între noi. O să ne prefacem doar.
-Bine. Aşa să fie., aproba fericit Feldon.

Cei doi au vorbit mult de atunci. La şcoală de faţă cu Radina, o suna Feldon, şi îşi spuneau unul altuia cuvinte minunate, Radina auzea cuvinte ce nici măcar nu i le-a spus Feldon cand a fost cu ea. Auzea cât de mult îşi spun unul altuia că se iubesc şi totul era doar o bătălie ,cine iubeşte mai mult. Într-adevăr Radina era foarte invidioasa. Măcar Elina era cu fostul ei dar la ea nici măcar nu i-a mai vorbit Carto de atunci. Desigur, planul lor era atât de bun şi se prefăceau atât de bine, încât de la un timp până şi ei credeau că sunt împreună.
Înţelegerea era să vorbească ca un cuplu când era Radina de faţă sau oricine o cunoștea ca să îi spună. Dar şi in afară când erau doar ei doi, vorbeau şi cum ar fi împreună. S-au obişnuit aşa.
Feldon i-a zis la urma urmei :
-Eu te iubesc enorm cu adevărat. De fiecare dată când ti'am zis "te iubesc" ,am zis-o din suflet. Dar tu?  Tu mă iubeşti?
Elina nu îl putea iubii. Pur şi simplu nu simţea nimic pentru el. Când îi spunea "te iubesc" ,de fapt erau doar vorbe spuse la întâmplare. Se prefăcea doar pentru răzbunare.
-Nu-i nimic, zise Feldon, într-o zi o să mă iubeşti cum te iubesc şi eu pe tine. Eu o să astept momentul acela.

Ştiţi cum se spune : cu cât vorbeşti mai mult cu o persoană, cu atât de ataşezi de ea. Aşa era şi aici. Chiar dacă făceau asta pentru răzbunare, cel puţin Elina, Feldon o iubea cu adevărat . Iar încet, încet câte o bucăţică din Elina, începea să îi aparţină cu adevărat lui.

Adevărul din ochiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum