Nu voia, nu voia şi nu voia sub niciun chip să fie filmată. Chiar dacă Feldon striga de dincolo de fir :
-Te văăăd! Nu te mai ascunde.
Chiar dacă în interior spunea mai mult de atât.
"Te văd , om cu chip de înger. Înger coborât pe pământ ca să fii cu mine. Nu am mai văzut pe nimeni aşa ca tine în viaţa mea! Tu esti cea care mă va ridica de jos. Tu eşti aleasa stiu. Hai, vorbeşte-mi să te cunosc. Şi să te iubesc nu o viaţă ci şi după. "Desigur nu a putut sa îi spună asta cu voce tare. Dar dacă te-ai fi uitat mai atent în privirea pe care o avea, ai fi citit asta în ochii lui.
Radina insistă enorm de mult zicandu-i prietenei ei că a fost ideea ei şi tot ea nu vrea şi că o să se supere dacă nu vine. Elina după imploraturile Radinei şi în consecinţa să nu îşi piardă prietena dintr-o nevoință copilareasca s-a apropiat de Radina ajungând in faţa camerei. Feldon era atât de îndrăgostit de fata asta şi atât de vrăjit de farmecul iubirii încât nici nu auzise rugamintile din răsputeri ale Radinei, pur şi simplu credea în continuare că Elina e înger si i-a transmis prin telepatie toate aceste gânduri încât ea a venit să fie cu el pe vecie. In sfarsit avea să îşi cunoască îngerul.
-Ea este sora mea de suflet cea timidă. Feldon, Elina. Elina, Feldon.
Până si numele ei i se părea de înger. Parcă era un spiriduş vrăjit de o zână a cărei frumuseţi era neîntrecută pentru el, care stătea cu gura căscată admirând-o. (Bine ,nu a facut asta fiindcă ar fi părut destul de ciudat) .
Elina cu toată ruşinea ei zâmbea prietenoasă spre cameră zicând un "Încântată de cunostiinta " sau ceva din astea. Feldon zambea şi el, chiar înţelese taina acestor cuvinte fiindcă abia aşteptase să işi cunoască îngerul. Zâmbea dincolo de un zâmbet obişnuit. Se simţea in rai alături de îngerul lui pazitor care îl veghea zi şi noapte de acum încolo.Radina nu avea niciun habar despre ce se întâmplă acolo de fapt. Nici Elina măcar, ea era doar o fată prietenoasă la rugamintile prietenei ei.
Radina îşi continua conversaţia amoroasă cu iubitul ei. Dar parcă nu mai era la fel. Din lucrurile romantice ce şi le spuneau "ingeras, ursulet, dragostea mea, regele meu ,regina mea ,etc.." au ajuns parcă intr-o secundă aceste cuvinte care îi făceau fericiţi să se risipeasca odată cu aerul.. Radina observase lucrul acesta. Încerca să revină înapoi, acolo, dar de fiecare dată când îl alinta sau îi spunea ceva dragut, Feldon nu era atent parca visa la ceva ce era doar in capul lui, ceva ce doar el ştia. Desigur, iubirea lui pentru Elina. O iubire neințeleasă, o iubire secretă, o iubire puternică, ce niciodată nu s-ar putea duce. Dar nimeni nu ştia asta. Şi cum putea sa-i spuna? Că el de fapt nu o iubeşte pe Radina, ci pe îngerul lui, Elina..
Dar sincer, nici nu s-a gândit la toate acestea. La toate posibilităţile acestei iubiri ce duc spre eşecuri peste eşecuri. A privit totul ca din perspectiva un copil. Fără griji, fără probleme, doar iubesti si vei fi iubit. Dacă Cupidon a tras în tine, a tras şi in celălalt iar restul oamenilor din jurul vostru care încearcă să vă despartă pur şi simplu ,când vă iubiţi..
DISPAR..
CITEȘTI
Adevărul din ochi
RomanceViaţa e o mare de obstacole. Fiecare strop de apă din ocean înseamnă o minciună oglindită in adevăr. Priveşte la zâmbetul ei. Vei vedea că e cea mai fericită persoană din lume. Dar apoi priveste-o în ochi. O să vezi cea mai tristă persoana.. Vei ved...