Bölüm 1- Doktor PARK

1.2K 54 16
                                    



"Göğsü dikme olayını siz halledersiniz. Ben çıkıyorum."

"Tamam doktor. Sıkı çalıştınız."

"Siz de sıkı çalıştınız takım."

Yorucu geçen bir ameliyattan sonra Baekhyun ameliyathaneden çıkmış ellerini yıkıyordu. Ameliyat 8 saat sürmüştü. Oldukça yorucuydu. Bu nedenle baya bir uykusu gelmişti. Ellerini yıkadıktan sonra ameliyat salonundan çıkıp bekleme odasına girdi.

"Doktor bey o iyi mi?"

"Lütfen iyi şeyler söyleyin buna çok ihtiyacımız var."

"Ameliyat çok uzun sürdü bir sıkıntı mı var?"

Baekhyun ameliyat olan hastanın ailesine gülümsedi.

"Hiçbir sıkıntı yok. Korkmayın. Tıkalı olan damar kolayca müdahale edebileceğimiz bir yerde olmadığı için bir miktar sıkıntı yaşadık ve o sırada da doğal olarak zaman kaybettik. Ama şu an hastamızın durumu çok iyi. Tıkalı olan damarı açtık ve ters kapakçığı düzeltip kalbin düzenli çalışmasını sağladık."

"Çok teşekkür ederiz Baekhyun-shi. Size gelmekle çok iyi bir karar vermişiz. Cidden alanınızda en iyisisiniz."

"Çok teşekkür ederim. Yalnız bu ameliyat beni ve takımımı yorduğu kadar hastamızı da çok yordu. Uyanması biraz uzun sürebilir ama endişe etmeye gerek Yok. Tekrardan geçmiş olsun."

Baekhyun ailenin yanından ayrıldı ve danışmaya gitti.

(Gözlüksüz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gözlüksüz)

"Joohyun noona bana 1306 numaralı odadaki  hastanın dosyasını verir misin? Ameliyat kayıtlarını işleyeceğim."

Baekhyun hastahanedeki herkesle yakındı. Tabi onu ve kocasını kıskanan birkaç yosma hariç. Evet. Baekhyun Chanyeol'un yönetici olduğu hastahanede doktordu. Bu ikisi için de en iyisiydi. En azından Baekhyun Chanyeol'un gözü önünde oluyordu genellikle.

Dosyayı alıp kayıtları işlemeye başladı Baekhyun. O sırada arkadan biri beline doğru sarıldı.

"Yeni mi çıktın ameliyattan?"

"Evet. Çok uykum var."

Chanyeol'a dönerek konuştu Baekhyun. Chanyeol yanağını okşadı.

"Tamam çıkış saatimiz geldi zaten. Üstünü değiştir eve gidelim."

Birlikte Baekhyun'un odasına gittiler. Baekhyun üstünü değiştirdi ve hastahaneden çıkıp arabaya bindiler. Chanyeol arabayı sürmeye başladığı anda Baekhyun ilk rüyasını görmeye başlamıştı bile. Daha uzun süren bir ameliyata daha girmişti önceden ama bunda çalışma alanı daha minik olduğu için gözleri epey zorlanmıştı.

Chanyeol eşinin direk uyuyakalmasını görünce sessizce gülmüştü. Yavaşça elini uzatıp saçlarını okşadı. Yorulmuştu, biliyordu. Ameliyatın gidişatını merak ettiği için arada ameliyat izleme odasına girmişti. Doğruyu söylemek gerekirse işine konsantre bir Baekhyun izlemek de hoşuna gidiyordu.

OUR STORY 2 -CHANBAEK-  (Sezon 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin