2. Covek u crnom

1.5K 64 6
                                    

Nakon sto sam pronasla drogu u svojoj torbici,odmah sam otisla u policiju i prijavila to.

Policajac je napravio spisak. Rekla sam im imena svih ljudi sa kojima sam ragovarala pre i posle predstave. Takodje sam im rekla za Georgu i njenu bracu.

Ispostavilo se da je u pitanju kokain.
Rekli su mi da ce me izvestavati cim nesto saznaju.

Sutra dan,kada sam sisla na dorucak,zatekla sam tetku kako lezi na podu pijana.

Dotrcala sam do nje i jedva je nekako podigla na dvosed.
Kao da je bila bez svesti.

"Tetka!" Vikala sam dok sam joj udarala samare.
"Tetka molim te" nastavila sam visokim tonom.

Tada je batler utrcao u trpezariju i pomogao mi. Uzeo je vodu i polio tetku po licu.
Ona se odmah osvestila i skocila sa dvoseda.

"Zasto me polivas ti ludaku?" Pricala je i preplitala jezikom.

Skocila sam na noge i odmah je zagrlila.

"Tetka molim te nemoj ovo vise da radis." Rekoh zabrinuto.

Ona me je odgurnula od sebe,okrenula se oko svoje ose i uzela sa stola casu sa viskijem.
Otpila je i poslednji gutljaj.

"Tetka!!!" Povikala sam na nju,uzela joj casu iz ruke i bacila je na mermerni pod.
Casa se raspala u sto komadica.

"Dosta vise alkohola!" Viknula sam ponovo.

Ona me je gledala vrlo ljuto.
Nakon sto je shvatila sta sam rekla,udarila mi je samar. Kosa mi je poletela preko lica.

Bez reci sam izletela iz trpezarije i otrcala u svoju sobu,sela na krevet i pocela da placem.

Kako moze ovako da me udari?! Ceo zivot radim onako kako ona kaze,slusam svaku njenu rec. Uvek sam je postovala i volela. Cak i kada je bila pijana,trpela sam njeno ponasanje.
Zar sam zasluzila samar jer zelim da joj pomognem?!
Ne boli me njen udarac fizicki koliko me ubija psihicki. Nisam ovo ocekivala od nje,nikada.

*****

"Tako da je nakon detaljne istrage koja je trajala ovih par dana ,utvrdjeno da biznismen Uliesis, koji je sedeo pored vas u pozoristu,zapravo jedan od prodavaca i izvoznika droge. Da nije bilo vas gospodjice,ne znam da li bi ikako mi saznali za njegova dela u drzavi. U ime policije,zahvaljujem vam se." Pricao je policajac a ja sam upijala svaku njegovu rec.

"Hvala puno na izvestaju. Dovidjenja" Rekoh i spustih slusalicu.

Dakle nije to uradila ona Georga vec gospodin u crnom smokingu koji je sedeo pored mene. Zanimljivo...
Ko bi rekao...

Nakon rucka,odlucila sam da prosetam u parku.
Vozac me je ostavio na ulazu u park i parkirao se odmah tu.

Hodala sam i razmisljala o tetka Petri. Kako je mogla samo tako
da me udari. Nikada mi nece biti jasno.
Od kad me je udarila,pa do danas nismo progovorile ni rec.
Briga me je vise. Neka se opija i pada u nesvest.
Kad ne zeli da me slusa,zasto bih uporno pokusavala da joj pomognem...

Sela sam na klupicu i posmatrala gomilu dece kako se jure medjusobno. Ta deca zaista imaju srece sto se ovako igraju. Volela bih da sam se i ja ovako zabavljala sa svojim vrsnjacima.
Umesto toga sam citala knjige i ucila razne vrste plesa. Da,da,sa 7,8 godina sam ja vec uveliko sve to ucila.

NECIJI P.O.V

To mora da je ona. Izgleda bas isto kao sa slika koje mi je doneo fotograf.
Spijunirao ju je par dana,slikao je par puta i nasao neke slike od pre.

Spijunirao ju je par dana,slikao je par puta i nasao neke slike od pre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Moram priznati,mala je vrlo slatka cak i sa ove razdaljine

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Moram priznati,mala je vrlo slatka cak i sa ove razdaljine.
Sef ce biti zadovoljan sto sam je ovako brzo nasao.


OSIJA P.O.V.

Primecujem coveka u crnom,sa crnim naocarima kako stoji nedaleko od mene.
Malo me je gledao,a malo se pravio da me ne gleda.
Mrzim kad muskarci ne znaju sta zele.  Ako ces da pridjes,pridji. Ako neces ne gledaj me dzabe.

Nakon par sekundi,dosadila mi je ova igra pogledima.
Ustala sam sa klupice i krenula ka autu.

Za par minuta sam vec stigla do dela gde je mala sumica.
Tako je mracno i jezivo u ovom delu parka.

Cula sam korake iza sebe. Odmah sam se okrenula i ugledala coveka u crnom kako je na pola metra od mene.
Pre nego sto sam uspela da vrisnem i pozovem u pomoc,vec je stavio belu tkaninu preko mojih usana i za sekund je sve postalo crno....

ETO GA I DRUGI DEO ODMAH.😄
BAS SE RADUJEM STO SAM POCELA OVU PRICU DA PISEM OVDE.

VOLELA BIH DA STO VISE VAS OSTAVI VOTE JER BI MI MNOGO ZNACILO ❤

•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENAWhere stories live. Discover now