17. ...meseče moga neba

661 45 0
                                    





OSIJA P.O.V

Neka mi neko objasni sta ovaj covek prica? Sta zapravo umislja?

Koliko vidim on misli da moze da me drzi ovde i prica mi svoje zakljucke. Valentino ce ga razbucati u komade kad bude saznao da me je ovako vezao.

"Dakle, dosao sam do zakljucka." Rekao je Nikolaj.

Uputila sam mu upitni pogled.

"Ozenicu tebe."



VALENTINO P.O.V

"Sigurno je on odveo! Taj ruski mafijas!" Besneo sam i preturao sve sto mi se naslo pod rukom.

Paolo me je gledao pomalo izgubljeno, vise uplaseno.

Edita je sedela u fotelji sklupcana i plakala dok je Sebastian stajao pored , pognute glave.

"Samo da nije izasla van separea!" Viknuo sam i sutnuo stolicu.
"SAMO DA JE NISI OSTAVIO SAMU!!!" Razdrala se Edita.

Svi smo je pogledali zbunjeno.
"Sta me gledate?! I ja bih se prepala da me decko ostavi sa cetiri nepoznata coveka! Trebao si da je pazis!"  Dopunila se.
I bila je u pravu.

Ja sam najveci krivac. Da je nisam ostavio samu sa njima, mozda se nista od ovoga ne bi desilo. Ne bih sad razmisljao gde je. Niti bi se nervirao i besneo.

"Izvinite me, idem po lokaciju svoje devojke." Rekao sam tiho i izasao iz kuce.



OSIJA P.O.V

Dok sam sedela na onoj stolici, u onoj sobi, ubrizgali su mi nesto u vrat. Par minuta nakon ubrizgavanja, prestala sam da osecam ruke i noge.

Glava mi je postala teska i nisam mogla da progovorim ni rec.
Kada je Nikolaj shvatio u kakvom sam stanju, naredio je dvojici plavih momaka da me odvezu.

Oni su me izneli u neku drugu sobu gde su me stavili da sedim za stolom.
Nikolaj je sedeo pored mene na stolici.

U sobu je usao muskarac u crnom smokingu. Nosio je nekakvu knjigu. Vise je podsecalo na skolski dnevnik za ocene.

Bila sam svesna svega, sve sam cula i videla. Samo nisam mogla da se pomerim.
Onda je covek u odelu poceo da prica.

"Ovde smo kako bi zakljucili brak izmedju ovde prisutnog Nikolaja Holija i ovde prisutne Osije Swan."

MOLIM????????
KAKAV BRAK? Sta se dogadja??

"Da li vi Nikolaj uzimate za zenu ovde prisutnu Osiju Swan?"
"Da." Rekao je Nikolaj radosno.

Zvucalo je kao da se volimo pa smo odlucili da se krisom vencamo. Toliko radosno.

"Zbog nemogucnosti gospodjice Swan da govori, molim vas gospodine Holi, ostavite njen otisak prsta ovde." Rekao je maticar.

Nikolaj je uzeo moj prst , umocio u nekakvu plavu supstancu i spustio ga na papir.

"Dakle Osija iz Swan prelazi u Holi. Neka je sa srecom gospodine i gospodjo Holi. Ovaj brak se smatra zakljucenim."

Poslednja recenica koju je maticar izgovorio mi je usla duboko u glavu. Kao da se ponavljala iznova i iznova.
Gospodja Holi....

Upravo sam se vencala. Protiv svoje volje. Sa covekom kog vidim prvi put u zivotu. Koji me je oteo sinoc....
Moj zivot ne moze biti gori.

Gde si sad Valentino? Gde si da me spases i zagrlis onako kako ti znas?

Trebas mi vise nego ikad ljubavi....


VALENTINO P.O.V

"Kamena reka. Tako se zove naselje gde se nalaze. Ovo je slika kuce. Nazalost nisam mogao nista vise da uradim. Dobro kriju podatke." Rekao je Logins.

"U redu, hvala Logins." Dodao sam i ustao sa stolice.

"Ne radite danas nista. U toku dana je po 20 ljudi tamo. Cela jedna ceta ljudi je cuva u toj kuci. Od ponoci odlazi njih 15. Dakle samo petoro ih ostaje u kuci. Zasigurno ulazite tada. " predlozio mi je Logins.

"Slusaj, hvala ti za savet ali ja moram sto pre da je izvedem odatle. Ne znam sta joj rade tamo. Ne smem ni da zamisljam. Znam samo da on zeli njenu moc i to je sve." Rekao sam gledajuci svog radnika u oci.

"Razumem vas. Ali poslusajte me. Molim vas. Znam sta govorim. " rekao je to tako samouvereno.

Odlucio sam da ga poslusam. Pozvao sam svoje ljude u kucu. Dogovorili smo se da upadamo u to naselje -kamena reka- nocas u 2 sata.
Tada ce sigurno onih 15 otici i ostace samo petorica. A  tih petorica na mojih 25 ljudi su nista.

Kada sam konacno seo na moj krevet,sklopio sam oci.

Pre samo 24 sata si bila ovde. Spavala si na ovom krevetu pored mene. Bila si tako sigurna, tako zaljubljena. Nisi me napustila, nisi pobegla. Znam to i osecam to.

Ali ne brini mesece mog neba. Za par sati cu doci po tebe. I nikad te vise necu pustiti. Nikad...




OSTAVLJAJTE VOTE

IDEMOO SAMO JAKO
PRICA SE ZAKUVAVA! POLAKO KOMPLIKUJEM

OSTAVITE VOTE ZA NASTAVAK

•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENAWhere stories live. Discover now