12. Klinka i narko boss

975 57 1
                                    


Lezala sam,prostrana dusom i telom,na crnoj svilenoj posteljini.
Sve sto sam imala na sebi,bila je moja koza.

Valentino me je ljubio svuda po telu. To je radio sa tolikim oprezom da mi se celo telo najezilo.
Drhtala sam od strasti i pozude.

Ovako nesto sam osetila prvi put u zivotu.
Skoro sam dozivela prvi poljubac a sada cu imati prvi seks....
Ko bi rekao.

Ubrzo se njegov jezik nasao u meni. Kretao se kruznim pokretima i zadavao mi talase zadovoljstva.
Grcila sam se i uvijala od uzitka.

Podigla sam njegovu glavu i on je legao preko mene.
Poljubio me je u vrat,zatim je nastavio da me ljubi do grudi.

Vrlo brzo je bio u meni. Prvo je usao veoma polako i oprezno,kao da sam od stakla. Kao da se plasio da me ne povredi.
Osetila sam kratak bol a onda je nastupio uzitak.
Pomerali smo se i uzdisali u istom ritmu. Sve je bilo tako savrseno.

Nasa tela kao da su plesala neki valcer strasti.
Kao da smo stvoreni jedno za drugo.

Ceo taj cin,trajao je oko sat vremena. Od umora,oboje smo zaspali. Zaspali smo zagrljeni i srecni.

*****

ZVRRRR ZVRRRRRRRR

Otvorila sam oci i shvatila gde se nalazim.
Napolju je bio mrak ali u sobi je svetlost davala lampa.
Ugledala sam Valentina koji je na sebi imao trenerku. Stajao je u cosku sobe i upravo se javio na telefon.

"Reci...... Znaci sve je u redu?....... Odlicno, odlicno,tako sam i mislio........ vidimo se druze!"
Prekinuo je razgovor i nastavio da gleda u telefon.

Ubrzo se okrenuo ka meni. Kada je shvatio da sam budna,nasmejao se. Prvi put za ovih mesec dana ja vidim Valentinov iskren osmeh.

"Sta se desava?" Upitala sam ga.

Tek nakon sto sam progovorila,shvatila sam koliko mi glava pulsira. Osecam se tako tupavo. Kao da me je neko mlatio po glavi nekom motkom.

"Paolo me je zvao. Kuci je sve u redu. Onaj Rus je poslao svoje ljude ali sve je sredjeno. Ne bi trebalo da dolaze vise. Mozemo da se vratimo kuci." Rece gledajuci me.

Boze , te njegove oci,njegove usne,pogled,kosa,vrat,telo. Jednostavno je savrsen.

"Odmah idemo?" Upitala sam nekako mrzovoljno.

Mislim da mi se vise i nije islo odavde. Odjednom mi je ovde postalo nenormalno zabavno.

"Ne odmah. Mozemo ostati i sutra ako zelis." Rekao je uz mali osmeh.

Uzvratila sam osmehom,nakon cega je prisao krevetu i ostavio poljubac na mojim usnama.

Zapravo,mislim da vise ne zelim da se vratim kod tetke Petre. Tamo sam zatvorenik,kao i ovde. Samo sto ovde makar dobijam neku ljubav i neko me smatra porodicom.

"Idem da nam skuvam kafu." Rekao je i zaputio se ka kuhinji.

VALENTINO P.O.V

Noc je tako sporo prolazila. Oboje smo bili mamurni i iscrpljeni. Popili smo po kafu a zatim i po jedan lek za glavu.

Nakon kafe smo se opet vratili u krevet. Samo smo lezali pokriveni i ususkani.
Mazio sam je po kosi dok je ona drzala glavu na mom stomaku.

Kako je moguce da se ovo dogodi? Da mi neko nebitan postane ovoliko vazan za samo mesec dana? Kakoo?
Ona je devojka o kojoj znam sve a opet ne znam nista.
Od pocetka mi se svidela. Ali ovo sada, sada je mnogo drugacije.

"Mislis da treba da kazemo Editi i onoj dvojici?" Upitala me je.

Dobro pitanje Osija...

"Mislim da da. Tacnije,ja bih zeleo da znaju. Ipak smo mi sada zajedno. Je l tako?" Upitao sam je.

Klimnula je glavom a ja sam se nasmesio.
Klinka i narko boss. Kakav spoj...





MNOGO MI JE DRAGO STO PRICA NAPREDUJE I STO VIDIM DA IMA NOVIH CITALACA!

HVALA STO PRATITE OVU JAKO UZBUDLJIVU PRICU!

•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENAحيث تعيش القصص. اكتشف الآن