"Imas sve stvari tu?" Upitao me je dok je uzima kofer iz moje ruke.
"Da, da." Rekoh.
Usla sam u auto a za mnom je usao i on. Odmah smo krenuli i uskoro se nasli na putu koji vodi ka kuci.
Valentinovoj kuci.Jedva cekam da vidim Editu. Brinula sam se za nju, zaista. Brinula me je pomisao da joj je neko naudio.
"Zasto cutis vec pola sata?" Rekao je Valentino a zatim je smanjio muziku na radiu.
"Razmisljam".
"O cemu?" Upitao me je.
O tome kako sam jadna i bedna jer sam se zaljubila u svog otmicara. O tome koliko je glupo i sramotno sto mi je lepse u kuci sa 4 neznanca nego sa rodjenom tetkom.
Vec danima krivim sebe za to."O mojoj teti." Odgovorila sam gledajuci kroz prozor dok mi je glava bila navaljena na drzac za glavu.
Prvo sam mislila da me nije cuo pa da je zato cutao. Medjutim posle par sekundi mi je odgovorio.
"Ona ne primecuje da te nema Osija."
O cemu on prica? Ona sigurno ludi vec nedeljama.
"Kako mislis ne primecuje da me nema?" Upitah ga.
Nakon mojih reci, pogled sa puta sam prebacila na njegovo prelepo lice.
"Nije zvala policiju, nije prijavila nista. Nije nikog unajmila da te nadje. Verovatno je pijana 24 sata dnevno." Odgovorio je.
I bio je u pravu. Verovatno je tako.
*************************************
"Osijaaaa!" Edita me je grlila kao da se nismo videle par godina a ne par dana.
Mada, nisam ni ja nju nista manje zagrlila.
"Edita pusti Osiju da dise" prokomentarisao je Valentino.
"Gde su ona dvojica divljaka?" Upitala sam je.
"Otisli su do neke prodavnice da pogledaju neki auto. Da su znali da dolazite , bili bi oni ovde vec odavno." Zakljucila je Edita.
******************************
Cim sam usla u svoju sobu, za mnom je usao Valentino.
Gurnuo me je uz zid i poceo da me ljubi po vratu.Pocela sam da se kikocem i da uzivam u trenutku.
Osetila sam da se nasmejao na moj kikot.
A onda me je povukao na krevet i skinuo svoju majicu.ETOO LJUDI .
EVO 13OG DELA NAPOKON
ZADOOVOLJNA SAM SA VOTEOVIMA I ZATO POSTAVLJAM.ZNAM DA JE KRATKO, 14I JE DOSTA DUZI
UZIVAJTE I OSTAVITE VOTE
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...