VALENTINO P.O.V
"Vec si mi doneo informacije?" Upitao sam Loginsa u neverici. Bukvalno sam ga zvao pre 2 sata sa naredbom. Ovaj momak je zaista brz.
"Da. Ovde vam je sve sto je bitno i zanimljivo. Mislim da cete biti zadovoljni." Odgovorio mi je.
"Vec sam zadovoljan tvojom brzinom. Mozes da ides" rekoh i izvadih svezanj novcanica.
On odmah uze novac i napusti kancelariju.Dakle, da vidimo ko je taj Rus.
""" Nikolaj Holi. Ruski mafijas .Vlasnik firme UTICIM . Na vrhu te firme je vec 8 godina.
Vrlo je uticajan u Rusiji i okolnim zemljama. Poseduje lanac hotela koji se nalaze svuda po svetu.""""Dalje je bilo opisano njegovo skolovanje, gde je ziveo i tako neke manje bitne informacije. Zapravo sam saznao po nesto sto ranije nisam znao.
OSIJA P.O.V
Danas sam provela par sati u svojoj sobi gde sam citala knjigu o anatomiji. Zapravo me to i nije zanimalo ali ova knjiga je bila zaista odlicna.
"Osija."
Do mozga mi je stigao zvucni signal. Najlepsi glas na svetu.
Podigla sam glavu i ugledala safirne oci.Ustala sam sa kreveta i otrcala mu u zagrljaj.
Stegao me je snazno i poljubio me u kosu."Dosao sam ranije iz firme. Morao sam da te vidim." Nakon tih reci, Valentino je ostavio jedan mali poljubac na mojim usnama.
"Hvala ti sto si dosao. Nedostajao si mi." Dodala sam i ponovo ga poljubila.Ubrzo smo sisli u dnevni boravak i seli na dvosed. Valentino je upalio neki akcioni film i doneo nam kokice.
Zavalila sam se , naslonila na njega i zagledala u film.
"Hajde da izadjemo veceras?"
Podigla sam glavu i pogledala ga upitno. Zar nisam ja zarobljenik?
"Kako to mislis?" Upitala sam ga.
"Da odemo negde u neki klub. Gde god ti zelis." Dodao je.
"Zar nisam zarobljena ovde? Kao, zarobljenik sam, zatvorena sam ovde." Izjasnila sam se.
Pogledao me je nekako cudno. Kao da mu nije jasno sta pricam.
"Vise nisi. Sada si moja devojka." Rekao je uz mali osmeh.************************
Obukla sam crvenu haljinicu i to je to. Gotova sam.Pogledala sam se u ogledalo. Savrseno.
Talasaste lokne su mi padale preko ramena. Crveni ruz i malo sive senke za oci je odradilo posao.
Izasla sam iz sobe i ugledala Valentina kako izlazi iz njegove.
"Prelepa si." Rekao je i nastavio da me gleda.
Nasmejala sam se i krenuli smo u auto.Vrlo brzo smo stigli u klub. Na ulazu su nas sacekala dva coveka obucena u crno. Otpratili su nas do naseg mesta i ostali da stoje ispred separea. Nalazili smo se na najvisem mestu u klubu i odatle sam mogla da vidim ceo klub. Nismo bili sami u separeu. Tu su bile jos 4 osobe. 4 muskarca. Svi su izgledali kao kriminalci. Puni tetovaza i nekih oziljaka. Trojica su imali obrijane glave.
Izgledali su pomalo strasno.
Valentino me je upoznao sa njima i predstavio me kao njegovu devojku.
Svi su me odmerili pre nego sto sam sela. Torbicu sam spustila odmah pored sebe.Valentino nam je narucio dzek. Zapravo sam tada prvi put pila dzek.
Vrlo brzo me je uhvatilo i zavrtelo mi se u glavi.Nakon nekog vremena , Valentino je samo ustao i izgubio se u masi ljudi. Pokusavala sam da ga pronadjem pogledom ali u gomili nikako nisam mogla da ga primetim. Takodje mi je odmagao polu mrak.
"Ne brini." Cula sam duboki glas pored sebe. "Vrlo brzo ce doci, samo da obavi nesto." Dodao je.
Kada sam okrenula glavu i pogledala u coveka obrijane glave, prestravila sam se.
Tamnije oci nisam videla u zivotu. Tetovaza na obrazu i vrlo strasno drzanje tela.
Valentino zasto si me ostavio samu ovde?VALENTINO P.O.V
Stajao sam za sankom i ubrzo se pojavio pored mene. Covek tisina. Poznati placeni ubica kojeg moji prijatelji unajmljuju. Ja sam ga samo jednom video kada ga je moj prijatelj angazovao oko neke zene.
"Dobro vece. Slusam." Pricao je brzo i gledao u sank ispred sebe. Ni jedne jedine sekunde mi nije uputio pogled.
"Dunna Fol. Zelim da ne postoji do sledeceg utorka."
Rekao sam mu direktno.
"Razumem. Novac uzimam nakon posla. Pronacicu vas kada odradim to." Rekavsi to,okrenuo se i nestao.OSIJA P.O.V
Zasto mi ovo radi?
Ustala sam i izasla ispred separea. Moram da ga pronadjem. Ne zelim da budem sama ovde,a pogotovo ne sa ovim muskarcima."Ne mozete van separea." Rekao mi je covek u crnom odelu. Jedan od one dvojice koji su nas dopratili do separea.
"Moram do wc-a."
Nakon mojih reci se sklonio i pustio me da prodjem.Okretala sam se svuda oko sebe ali nisam ga videla nigde. Zasto radi ovo? Zasto mi ovo radi? Kako nije pomislio da cu biti uplasena?
Odlucila sam da izadjem ispred kluba , udahnem malo svezeg vazduha i smirim se.
Stala sam malo dalje od ulaza i zatvorila oci.
Zasto sam dosla ovde? Kako da ga nadjem sad?"Osija Swan."
Otvorila sam oci i ugledala coveka u crnoj kosulji i crnim farmerkama ispred sebe. Imao je svetlu kosu koliko sam mogla da primetim zbog polu mraka.
Zapravo, jedini izvor svetlosti je bilo svetlo ispred kluba.Nisam poznavala gospodina pa sam odlucila da cutim.
"Nema potrebe da se bojis Osija. Poznavao sam tvog oca Tomasa Swan-a. Jako zanimljiv covek." Rekao je gledajuci me kao da ne veruje svojim ocima.
"Da, moj otac je bio cestit i dobar covek, koliko sam mogla da cujem." Odgovorila sam mu.
Na moje reci me je pogledao u oci i prisao mi korak blize.
"Drago mi je da te konacno upoznajem. Ja sam Nikolaj Holi." Nastavio je. "Znao sam da ima cerku ali bila si beba kada sam poslednji put video tvoje roditelje. Tako da te nikada nisam upoznao."
Ovaj covek me plasi. I zbunjuje.
"Drago mi je da smo procaskali gospodine Holi, nazalost moram da se vratim svom decku."
Samo sto sam okrenula ledja, sve se pretvorilo u mrak. Sledece sto shvatam je da su mi stavili nesto na glavu i da zato ne vidim nista. Dve osobe su me vukle za laktove. Opirala sam se ali nije mi bas uspevalo.
Vikala sam i dozivala Valentinovo ime ali jedino sto sam cula bio je Nikolajev glas: "ne trosi glas, Valentino te nece cuti."Evo ga i 15i deo!!!!
Nadam se da uzivate u prici.
OSTAVLJAJTE VOTE I PISITE MI PREDLOGE ZA DALJU RADNJU U KOMENTARIMA!
TAKODJE MI PIISITE SVOJA MISLJENJA😍
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...