OSIJA P.O.V
Ako jos jednom budem oteta,shvaticu ovo licno. Previse je apsurdno da budem oteta od coveka koji me je oteo. I to ne samo da sam oteta. Nego sam postala i gospodja Holi... divota, sve lepse od lepseg.
Nakon par sati, ona paraliza me je pustila. Osecala sam se umorno i malaksalo. Nikolaj me je odneo u sobu dok je paraliza i dalje trajala.
Ovaj put nisam bila u onoj istoj sobi. Sad sam se nalazila u velikoj prostoriji, obojenom u sivo. Spustio me je na veliki krevet sa crnom posteljinom i izasao napolje.
Tako na krevetu sam lezala paralizovana, ali sam makar imala vremena da lepo sagledam sobu.
Ormar je bio veliki i raskosan. Fotelje i sto na kraju sobe su izgledali neiskorisceno. Ocigledno da ne provodi puno vremena ovde.
Nakon sto me je popustila paraliza, i dalje nisam mogla da ustanem. Previse sam bila slaba. Celo telo mi je utrnulo.
Taman kada sam pokusala da podignem glavu sa jastuka,otvorila su se vrata.
"Ne pokusavaj. Ne mozes da ustanes do jutra." Cula sam Nikolajev glas ali ga i dalje nisam videla.
"Ali mogu" zastala sam "da pricam". Jedva sam sklopila recenicu.
"Samo to ces i moci. Telo ostaje mrtvo najmanje 6 sati. Taman ces se lepo odmoriti gospodjo Holi. U ostalom, kada prodje 6 sati, dobices istu dozu. Ne trebas mi sposobna." Dao mi je odgovor i legao na krevet iza mene.
"Skloni se" prosaputala sam.
Na par trenutaka je sobu ispunio njegov odvratan smeh. Gadi mi se ovaj covek.
Podigao me je i namestio da lezim na ledjima. Mogla sam da ga vidim perifernim vidom.
"Ne bi bilo u redu da se sklonim sada gospodjo Holi. Mi smo muz i zena." Izustio je uz smesak.
Odlucila sam da cutim. U koliko ja cutim,on nece imati sta da govori. Stoga ce cutati i on. A to zelim sada, da ga ne slusam.
Nagnuo se u sekundi iznad mene i ostavio jedan odvratan poljubac na mojim usnama.
Gadi mi se. Gadi mi se. Gadi mi se.VALENTINO P.O.V
"Za 10 minuta krecemo gospodine Santi." Obratio mi se jedan od ljudi koji rade za mene. Cak mu ne znam ni ime.
"Budite spremni." Naredio sam.
Na moje reci, on je klimnuo glavom i nestao.Seo sam u fotelju i zazmurio na sekundu. Prepustio sam se secanjima. Pre samo par dana Osija je sedela ovde. Gledala je film.
Ja sam sedeo na trosedu i drzali smo se za ruke.
Ona ima najneznije ruke koje sam dotakao u zivotu. Bices opet ovde Osija.
Dolazim po tebe.OSIJA P.O.V
Lezala sam nepomicno dok je on radio sta god je hteo. Ne znam ni koliko je to mucenje trajalo. Ali znam da sam za to vreme pozelela da umrem milion puta.
Milion puta sam proklela dan kad sam izasla u taj klub. Milion puta sam proklela sebe sto sam napustila onaj separe. I milion puta proklela Nikolaja.Umirala sam na rate dok je on uzivao u mom mucenju. Uzivao je da me gleda bespomocnu dok me je on seksualno napastvovao.
Ali neces mi ostati duzan Nikolaj Holi. Budi siguran u to.Kada je posle odredjenog vremena sisao sa mene, obukao se i izasao iz sobe. A ja sam ostala da lezim onako kako me je ostavio.
Nisam cak mogla ni da se pokrijem. Nisam mogla da vristim. Mogla sam jedino da lezim i ponasam se kao biljka. Sto i jesam bila u tom trenutku.
Provela sam minute ili mozda sate u istom polozaju.
Toliko sam razmisljala o prethodnom dogadjaju da sam mozda pocela da gubim razum. Ja sam bila silovana."Silovana" izgovorila sam na glas.
Vrata su se otvorila velikom silinom. Opet on... Ne mogu vise ovo. Zelim da umrem.
"Osija!" Cula sam najlepsi glas na svetu i ubrzo ugledala prelepe safirne oci kako mi prilaze i gledaju me sa tugom.
Seo je na krevet pored mene i podigao me u sedeci polozaj.
"Valentino" rekoh toliko tiho da sam mislila da me nije ni cuo.
"Tu sam mesece mog neba." Rekavsi to, zagrlio me je. "Od sad cu uvek biti tu. Obecavam" rekao je tuzno ali sa puno emocija.
"Ja..." ponovo sam progovorila ali nisam imala snage. "On je..."
"Sta je on?" Upitao me je pustajuci me iz zagrljala. Gledao me je u oci i cekao odgovor. "Sta je on?"
Bas kada sam mislila da mogu da izgovorim par reci , da mogu da mu kazem da nas je vencao i da me je silovao, sve je postalo crno. Nasla sam se u mraku.
IAKO SAM SINOC IZBACILA JEDAN DEO, VECERAS SAM IZBACILA JOS JEDAN.
SAMO ZATO STO STE NA PROSLOM DELU OSTAVILI 4 VOTE ZA 1 DAN.
DRAGO MI JE ZBOG TOGA. BUDITE JOS AKTIVNIJI !!!
KIS KIS
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...