11. U njegovim sam rukama

1K 54 0
                                    



OSIJA P.O.V

Drago mu je sto je sam sa mnom?
Valetinove reci me ponekad toliko zbunjuju.

"Nemoj da mislis da ce se bilo sta desiti ovde." Rekoh drsko,pomalo bezobrazno.

Nastavio je da me gleda sa osmehom na usnama.

***

Nakon gledanja dosadne kriminalne serije na tv-u , nasla sam kuhinju i otkrila pun frizider hrane.
Bukvalno sa svom tom hranom bi mogli da zivimo ovde mesec dana.
Napravila sam nam po dva sendvica. Kad smo zavrsili sa hranom,ja sam otisla u spavacu sobu i u svom koferu pronasla sorc i majicu za spavanje.

Pored spavace sobe bilo je kupatilo.
Posle tusiranja sam se odmah zavukla ispod mekanog i toplog pokrivaca.
Bila sam previse zabrinuta za Editu,Sebastiana i Paola. Ali to nije sprecilo snu da me uhvati.

U neko doba noci,osetila sam pritisak na krevetu blizu mene.
Trznula sam se i otvorila oci. Odmah sam se ispravila u sedeci polozaj.

Tada se upalila lampa sa druge strane kreveta i moje oci su ugledale to prelepo bozansko lice...

"Nemoj da se plasis. Sve je u redu." Rekao mi je Valentino.

"Ne znam ni sama sta mi je sve proslo kroz glavu u sekundi." Odgovorila sam mu gledajuci ga dok zatvara vrata od sobe i skida majicu.

Progutala sam veliku knedlu u grlu.
Koliko ja vidim,u ovoj sobi nema drugog kreveta osim ovog na kom ja lezim. Pretpostavljam da ce da legne pored mene.... fak....

"Gde ces ti da spavas?" Upitala sam ga tiho , posmatrajuci njegova savrseno oblikovana ledja.

"Na podu. Samo mi daj jedan jastuk." Odgovorio mi je odlucno.

Bacila sam pogled na drveni pod. Te daske su se cinile kao nesto najtvrdje na svetu. Ne bih ni pomislila da legnem tu a kamoli da spavam.

"A da ipak legnes ovde?" Upitah.

Na moje pitanje se okrenuo ka meni i slozio neku facu #zezas me#.

Zasto je to pitanje toliko cudno njemu?

"Nemam nista protiv ako nemas ni ti."
Dobacio je.

Odmahnula sam glavom levo-desno i on se istog sekunda nasao na levoj strani velikog kreveta.
Uvukao se pod pokrivac i okrenuo mi je ledja.
Isto sam uradila i ja a zatim ponovo utonula u san.

U toku noci sam osetila kako su njegova ledja dodirivala moja.
U jednom trenutku me je cak poljubio u rame.
Sve vise me odusevljava.
Mozda ipak nije toliki narkoman,gad i hladnokrvni kriminalac.

VALENTINO P.O.V

Cele noci sam je grlio i dodirivao. Njena koza ima miris jagoda. Postajem slab na nju.

Ujutru se probudila pre mene i napravila nam dorucak.
Bukvalno smo jedno drugom pozeleli samo dobro jutro i to je bilo to.
Ja sam nakon jela izasao napolje gde sam oprao auto i malo razgledao dvoriste kuce.
Osija je bila unutra i nemam pojma sta je radila.

Nakon nekoliko sati sam se vratio u kucu i seo na dvosed ispred TVa.
Ona je ubrzo dosla do mene sa dve solje. Jednu je spustila ispred mene na drveni stocic a drugu je drzala u rukama. Sela je pored mene i zamisljeno gledala u svoju kafu.

Kunem se da nista lepse nisam video u zivotu od nje u pidzami,sa rascupanom kosom i bosim nogama.

"Koliko cemo biti ovde?" Upitala me je tiho i dalje gledajuci u solju,kao da se njoj obraca.

•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENAWhere stories live. Discover now