"Kako si?" Promrmljala sam vise sebi u bradu ali sam bila sigurna da me je cuo.
Ne znam ni zasto se ponasam ovako i zasto brinem za njega. Ipak me je bukvalno ukrao i doveo ovde.
"Kad tebe vidim,odlicno." Rece gledajuci me sa malim osmehom na licu.
Zasto se odjednom ovako ponasa???
"Da znas,spasila sam ti zivot jer sam dobra osoba. Nisam to uradila jer brinem za tebe ili sta vec." Nakon ovih reci sam prekrstila ruke na grudima i tako zauzela odbojan stav.
Odmerio me je celu a zatim me zbunio pitanjem.
"Zasto si onda dosla sada ovde ako se ne brines?"
Na ove reci sam ostala nema.
Dobro pitanje...
Zasto sam dosla?"Samo da ti kazem da ocekujem da me pustis da odem kuci." Odrubila sam mu.
Namrstio je lice i pogled mu je postao vrlo zloban.
"Dok ja ne kazem da ces otici,bices pod mojim krovom i ne igraj se sa zivotom osim ako ne zelis da ti metak prosvira glavu." Ispalio je ove reci iz sebe jedva uzimajuci dah izmedju reci.
Kako je samo bezobrazan,pokvaren i nasilan!
Gadi mi se!!!"Mogla sam da pustim da ti metak unisti bubreg i da krv prosvira kroz tvoju ranu ali sam ti ipak omogucila da zivis!" Brecnula sam se.
"Rekao sam nesto i tako ce biti."
Nakon Valentinovih pakosnih reci sam naglo ustala i izletela iz njegove sobe.
Koliko je samo pokvaren i tvrdoglav... MRZIM GA!VALENTINO P.O.V
Osija je svaki put kad je vidim sve lepsa. Kako je uopste moguce da devojka sa 18 godina bude ovakva bomba?
Poremetila mi je sve planove. Zato sto kuka da je pustim,zato sada necu iako sam hteo.
Necu je ni navesti da se zaljubi u mene. Briga me. Ostace ovde jos dugo samo zato sto je pokvarena i bezobrazna.
Mozda sam i ja malo preterao ali ja sam u takvoj ulozi da mogu da preteram. Ona je zatvorena u mojoj kuci,jos se pravi pametna i naredjuje mi.
Ne moze to tako.Okrenuo sam glavu na levu stranu i vrlo brzo zaspao.
*****
Kad sam otvorio oci,prvo sto sam ugledao bio je Sebastian.
"Dobro jutro" rece on uz osmeh.
"Jutro. Idi donesi mi kafu kad vec vinjak ne smem da pijem." Naredio sam mu.
Ipak je on mladji,mora da me slusa.Ustao je i bez reci otisao iz sobe.
Toliko mi je potrebna kafa sada...
Glupi doktori mi ne dozvoljavaju alkohol.Sta li radi Osija sada?
OSIJA P.O.V
"NE PRSKAJ PO MENII!" Vrisnula sam na Editu koja je prala sudove i isprsakala me hladnom vodom.
Ja sam stajala pored nje i brisala tanjir koji je malocas oprala.
Da,dosadno nam je. Zato smo odlucile da nas dve spremimo dorucak danas."Mislila sam da napravimo palacinke i omlet." Predlozila je Edita.
"Moze. Ja cu palacinke i tostiran hleb a ti omlet i naseci nesto od mesnih preradjevina." Podelila sam nam poslove odmah.
"Vazi." Slozila se Edita.
Za pola sata,sve je bilo gotovo.
Na sto u trpezariji smo postavile palacinke,tost,omlet,mleko i pilecu salamicu ."Ja cu posle odneti dorucak Valentinu."
Na njene reci sam samo klimnula glavom.
"Sad cu da donesem i voce." Rece ona uzbudjeno.
Nakon dva minuta iznela je posudice sa malinama,jagodama i borovnicama.
Kad je sve bilo spremno,otisla je napolje da pozove Sebastiana i Paola. Celo jutro su proveli u garazi. Mislim da su namestali nesto oko automobila.
"Dobro jutro."
Cula sam poznat muski glas na ulazu u trpezariju.Okrenula sam se i videla Valentina naslonjenog na zid.
"Jutro." Dobacila sam.
"Ovo si ti spremila?" Upitao me je.
"Edita i ja."
Bez reci je seo za sto i otpio casu mleka.
Primetila sam da je sve radio vrlo usporeno,sigurno zbog bolova."Sedi pored mene. Ne ujedam." Dobacio mi je.
Poslusala sam ga i smestila se u stolicu pored njega.
U tanjir sam izvadila dve palacinke,nekoliko jagoda i par malina."Izvini za ono sinoc. Bio sam lose volje." Ponovo je progovorio.
Kao da je to neko opravdanje za onakve reci.
"To te uopste ne opravdava." Rekoh ne gledajuci u njega.
"Znam. Samo sam zeleo da se izvinim. Ali i dalje stojim iza toga da neces da odes odavde u skorije vreme." Dobacio je svojim grubim glasom.
Na te njegove reci sam precutala.
Ubrzo su dosli Paolo,Edita i Sebastian. Seli su za sto i odmah poceli sa doruckom.
Kad smo svi zavrsili sa hranom,Editu i mene su docekale pohvale na racun nase hrane.****
Popodne sam odlucila da procitam neku zanimljivu knjigu i tako malo odvucem paznju od dosade.
Smestila sam se u udobnu fotelju pored kamina u dnevnom boravku. Od knjiga sam izabrala "pustinja zelja" i okrenula prvu stranicu.Ubrzo me je u citanju prekinuo ulazak Valentina u dnevni boravak.
Seo je na dvosed blizu mene i bili smo okrenuti jedno ka drugom."Je l ti mene proganjas po kuci?" Upitala sam ga.
"Ne radim to. Samo mislim da nismo imali dobar pocetak. " pokusao je da razgovara.
"Mislim da necemo ni zavrsiti dobro." Dodala sam na njegove reci.
Zaista sam tako i mislila. Ili ce neko poginuti , ili cu pobeci ili cu ostati ovde do kraja zivota i umreti ovde jednog dana.
"Nemoj da budes toliko pesimisticna. Ovde ces provesti jos mnogo dana. Mislim da bi trebali da imamo normalan odnos."
Promrmljao je gledajuci u vatru.Evo ljudovi moji i ovog dela.
Odmah sam ubacila dva nastavka, 6. I 7.
Planiram da pocnem neku novu pricu ali nikako ne stizem zbog skole.
Bacajte vote na ove nastavkeee!
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...