14. Zajedno smo

740 48 3
                                    





OSIJA P.O.V

"Znaci vas dvoje ste zajedno?" Upitala je Edita dok su Sebastian i Paolo cutali i nemo gledali u nas.
"Tako je" izgovorio je Valentino.
U tom trenutku se na Editinom i Sebastianovom licu pojavio osmeh. Ona se kikotala na glas dok je on napravio neki cudan osmeh.

Paolo je sedeo i gledao u pod pa u nas i tako u krug.
Nisam ocekivala da ce ovo biti ovako lako.

******************************

VALENTINO P.O.V

"Kako mozes to? Ne razumem kako to sebi dopustas covece!" Govorio je Paolo dok je setao gore dole  po mojoj kancelariji.
Ja sam mirno sedeo u fotelji za radnim stolom.
Kancelarja je vec bila puna dima od mojih cigareta, nisam bio u firmi par dana. Tako da nemam pojma sta se dogadja. Dovoljno sam nervozan zbog toga. Sad mi jos i Paolo skace po zivcima.

"Batali se nje covece. Imamo ozbiljnije stvari oko nas kojima treba da posvetimo paznju." Mleo je bez pauze. "I dalje ne razumem kako. Kako ona moze da ti se svidi? Pa ti si je oteo covece. Ona je tvoj zarobljenik."

"Prekini da pricas vec jednom. Samo mi stvaras migrene." Rekao sam stalozeno.

"Ti si takav idiot Valentino. Ne znam sta vidis na toj balavastoj kurvici, ona je...."

Nisam mu dozvolio da zavrsi recenicu. Lupio sam sakom o radni sto i tako da prekinuo.
"Pod jedan, ona nije nikakva kurvica. Pod dva, ona je sada sa mnom. I pod tri, budes li rekao jos jednu ruznu rec o Osiji, leteces iz posla i iz ove kuce." Pricao sam polako kako bi mu svaka moja rec usla duboko u mozak.
Nadam se da su mu te tri stvari postale jasne.

Paolo je nakon mojih reci prestao da se seta po kancelariji i seo je na fotelju ispred mog stola.
'Sta cemo sa onim iz Rusije?" Upitao je kao da se nista pre toga nije desilo. Kao da mu upravo nisam zapretio.

"Mislis na Nikolaja Holi?" Upitao sam ga.
Klimnuo je glavom.
Zasto ga sada to zanima? Taj lik zeli Osiju za sebe. Ne znam sta planira sa njom ali nece je dobiti.

"Ne razumem zasto to tebe interesuje. Njega zanima Osija a ti bas i ne volis nju." Prokomentarisao sam.

"Tacno. Ali taj covek moze da nam napravi haos od posla i zivota. Moramo da obratimo paznju na njega. Vec je napao jednom. Srecom po nas , imali smo dosta ljudi i napad je bio savrseno zaustavljen." Dodao je Paolo.

Klimnuo sam glavom.
Neko vreme sa paznju posvetio papirologiji , a Paolo je izasao iz prostorije.
U pravu je sto se tice onog Holija. Moram da saznam sto vise o njemu.
Okrenuo sam jedan broj telefona i ubrzo sam cuo glas:
"Gospodine Santi, kako vam mogu pomoci?"
"Saznaj mi se o onom Ruskom mafijasu o kom si mi ranije govorio." Naredio sam Loginsu.
"Razumem." Rekao je i prekinuo vezu.

Logins je  covek koji radi u mojoj kompaniji ali takodje obavlja mnoge poslove za mene. Kao na primer, saznaje razne stvari kada to naredim.
Jednog takvog coveka bi svako trebao da ima. Zaista je od velike pomoci.

•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENAWhere stories live. Discover now