OSIJA P.O.V
Mrak. Ponovo jebeni mrak.
Cujem samo glas u daljini kako govori nesto nerazumno. Vrlo brzo pocinjem da razaznajem reci."Od infuzije koje sam joj dao, bice joj bolje. Dozivela je veliki stres po onome sto ste mi rekli. Normalno je da se njeno telo ovako ponasa." Pricao je muski glas, meni nepoznat.
"Razumem savrseno. Mirovace ona. Bas kako ste i rekli." Cula sam Valentinov glas. "Hvala vam jos jednom doktore ."
Znaci doktor je u pitanju.
Po jacini njihovog razgovora, shvatila sam da stoje ispred sobe. Vrata su ocigledno bila otvorena.Ponovo sam lezala na njegovom krevetu. Podigla sam pogled i videla infuziju okacenu na stalku.
Cevcica je iz kese infuzije vodila u moju ruku.
Peckalo je malo ali podnosljivo.Cula sam da se doktor i Valentino pozdravljaju i uskoro sam cula da se vrata zatvaraju.
Namestila sam se kako sam i bila i zatvorila sam oci. Pravila sam se da spavam.Seo je na stolicu pored kreveta i uzeo moju ruku u svoju.
Mazio mi je ruku i par puta je poljubio.
Nakon nekog vremena je izasao iz sobe i vise nije ulazio.
Ceo dan sam lezala i spavala.Oko 7 sati uvece u sobu je usao Paolo.
"Hej Osija." Rekao je kao da pazi da me ne povredi.Seo je na fotelju prekoputa kreveta i bukvalno zalegao u fotelju.
"Kako si sad posle infuzije?" Upitao me je.
"Okej. Umorna sam malo ali inace sam bolje nego danas." Rekoh mu.
Zacutao je na kratko. Kao da je smisljao sta bi mogao da me pita.
"Uvek cu ti biti zahvalan sto si spasila Valentina kada je bio upucan. Da tebe nije bilo.." stao je u pola recenice. Ali nije ni bilo potrebe da nastavlja. Znala sam sta zeli da kaze.
"Uvek bih to i za bilo koga uradila." Odgovorila sam mu.
Klimnuo je glavom kao znak da me razume.
Paolo je za mene na pocetku svega bio obican kreten. Nasilnik koji je zeljan nekakve paznje.
Medjutim od kad je Valentino upucan, promenio se prema meni. Postao je bolji, iskreniji i smireniji."Nadam se da ti ne smeta sto sam se uvalio u ovu fotelju." Rekao je tiho , gledajuci u pod.
"Naravno da mi ne smeta. Sedi tu koliko god zelis." Rekoh mu uz mali osmeh.
Skinula sam pokrivac sa sebe i ustala iz kreveta. Obula sam papuce i polako, na prstima, izasla iz sobe. Paolo je zadremao u fotelji.
Zatvorila sam vrata od sobe i polako krenula niz stepenice. Dosta sam lezala u krevetu i spavala.
Kad sam sisla u dnevni boravak, vratile su mi se u glavu slike od prosle noci. Valentino je ubio tu zenu. Medjutim, sada cak ni mrlje od krvi nije bilo.Sela sam na fotelju i upalila tv. Noge sam takodje podigla ispred sebe i tako se sklupcala.
"Resila si da prohodas?" Rekao je Sebastian.
Podigla sam glavu i videla ga kako se sa osmehom na licu spusta na fotelju prekoputa mene."Resila sam. Ukocila sam se u krevetu." Rekoh kroz smeh.
Sebastian je taj koji uvek dobaci neku foricu, neku salu. Vrlo je kulturan, vaspitan je. I sto je najlepse,dobra je osoba. A zapravo, sa njim imam najslabiju komunikaciju u kuci."Sta gledas?" Upitao je kada je primetio da je na
TV-u neki program sa zivotinjama."To sam pustila tek onako. Nisam znala sta da gledam." Rekoh gledajuci zbunjeno u TV.
Nisam ni znala da sam to pustila. Kao da sam bila izgubljena u mislima."Idem po kafu, hoces ti jednu?" Rece Sebastian.
"Moze" klimnula sam glavom.Otisao je u kuhinju dok sam ja za to vreme premotavala kanale. Mora da je trenutno neki dobar film. Vecernji su sati, sigurno ima negde neki.
Promenila sam 30 kanala i nigde ni jednog filma."Televizija bez filmova." Rekoh sebi u bradu.
"Idi na 150"
cula sam Valentina.Okrenula sam glavu i videla te oci boje okeana. Gledao je u mene, navaljen na policu. Ocigledno je mislio na broj kanala kad je rekao 150.
Bez reci sam na daljinskom ukucala 1-5-0 i za sekundu je prebacen na neki horor film.
Spustila sam daljinski na stocic i zavalila se bolje u fotelju.
Zapravo sam sada sebi licila na Paola. Isto tako se on namestio gore u sobi."Mogu da sednem?" Upitao me je Valentino , pokazujuci na drugu fotelju.
"Tu sedi Sebastian." Rekoh gledajuci u film.
On se sklonio od fotelje i seo je na trosed, blize meni.
Postavila sam ovaj 20. deo. Odmah postavljam i 21.
Ovaj 20. je kratak. Iz tog razloga odmah ide sledeci.
Uzivajteeee!
Kiss
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...