"I onda je pocela da pije... ostalo je tako i dan danas. Samo viski,led i stikle. Ne mari za bilo sta. Smem da se kladim da nije ni primetila da me nema vec 24 sata." Rekoh tiho,pognute glave dok sam zajedno sa Editom koracala kroz park iza ogromne bele vile.
"Zao mi je sto imas takav zivot Osija. Zaista mi je zao. Ne znam te mnogo ali vidim da zasluzujes bolje." Priznala je Edita a zatim udahnula puno vazduha kroz svoj mali nos.
Stavila sam ruke u dzepove na pozadini pantalona.
"A ti? Kakav je tvoj zivot?" Upitala sam je kroz mali osmeh.
Dosta mi je razgovora o meni i mom jadnom i bednom zivotu. Prvi put u zivotu sam imala utisak kao da sticem i stvaram prijateljstvo.
"Pa,roditelji su mi mrtvi.Nakon mamine smrti,bila sam neko vreme u sirotistu. Onda me je usvojio Valentino. Od tad zivimo ovde ,zajedno. Odmah se i Paolo preselio kod nas. I posle nekog vremena je brat pronasao Sebastiana na ulici,tada je imao samo 12 godina. Vrlo brzo smo se uklopili sa njim. Evo skoro je Sebastian napunio 18 godina." Na te reci se nasmejala iskreno i od srca.
Mozda Edita nema bog zna kakav zivot,ali je srecna sa ovom malom porodicom koju ima.
"Zaista? Ja imam 18 godina vec mesec dana" dodala sam na njene reci.
Dakle ja sam od tog lika starija vrlo malo,nekoliko nedelja.
"Eto vidis. Super cete se slagati,sigurna sam." Nasmejala se jos vise.
VALENTINO P.O.V
Stajao sam pored prozora u mojoj radnoj sobi i posmatrao Editu i Osiju kako setaju kroz park iza kuce. Obe su se smeskale, i koliko vidim, pricale bez prestanka.
Mozda se njih dve i zblize,ko zna. Nadam se samo ne previse."Alo men,tebi pricam"
Kada sam cuo Paolov glas ,okrenuo sam se ka ulaznim vratima sobe i zatekao ga kako pusi dzoint.
"Reci?" Rekao sam upitno a zatim seo na crnu koznu fotelju koja je bila za radnim stolom.
"Pricam ti vec pet minuta za onog iz Rusije i ti mi kazes RECI."
Uputio mi je pogled WTFOtvorio sam fasciklu sa racunima iz firme i krenuo redom da potpisujem.
"Ponovi molim te. Nisam slusao." Rekoh iskreno.
Na moje reci,Paolo dodje do prozora i pogleda napolje. Nakon nekoliko sekundi,okrenuo se ka meni i namestio ozbiljan izraz lica.
"Mala Swan ti privlaci previse paznje Valentino. Video sam te kad si izlazio iz njene sobe jutros." Poceo je sa kritikovanjem....
Pravio sam se da ga ne slusam i uporno potpisivao racune.
"Ne znam sta pokusavas ali nemoj mnogo da se opustis. Treba samo da je drzimo ovde. Ne znam ni zasto joj poklanjas paznju. Devojka nije bitna uopste." Iznervirano doda Paolo.
Bacio sam olovku na sto i okrenuo se ka njemu. Navalio sam se na naslon stolice i prekrstio ruke na grudima.
"Slusaj,radicu sta god hocu. Ovo je MOJA kuca,ona je sjebala jedan deo MOG posla sa drogom, i ona je MOJ zatvorenik ovde. Ne mesaj se. U OSTALOM I ONA JE MOJA" Rekoh hladno gledajuci ga u oci. Medjutim,naglasio sam najbitnije reci.
Paolo je odmahnuo glavom par puta i cudio se mojim recima.
"Ja to razumem ali sve vise paznje joj pridajes i sve vise..."
Tu sam ga prekinuo."Ne zelim tvoje savete." Rekoh drsko.
Na moje reci je izleteo iz sobe kao muva bez glave.
Znam da ga je moja izjava povredila jer uvek trazim njegov savet,i uvek saslusam sta ima da kaze.
Ali sada je stvarno preterao sa izigravanjem dadilje. Ili sam to ja preterao sa malom Osijom?OSIJA P.O.V
Nakon setnje,Edita i smo usle u kuhinju gde nam je ona skuvala po kafu. Sele smo za sank i pijuckale vreo kapucino uz poneku cigaru.
"Au i dalje je vrelo." Rece Edita sa namrstenim izrazom lica.
Na taj prizor,nasmejala sam se glasno. Izgledala je tako smesno. Kao malo dete koje ne zna da je kafa posle kuvanja i dalje vrela.
Kada je Edita shvatila da joj se smejem,namrstila se ponovo a onda je i ona pocela da se smeje vrlo glasno.
"Mozemo li i mi da znam sta je smesno?"
Okrenula sam se naglo,isto tako i Edita. Na ulazu u kuhinju,stajali su Valentino i jos jedan decko svetle puti sa vrlo svetlim,skoro zutim ocima. To je sigurno taj Sebastian.
"Dodjite kod nas." Rece Edita kroz smeh.
Nakon njenih reci su prisli sanku i seli na visoke stolice,prekoputa nas tako da nas je delio sank.
Posmatrala sam svaki Valentinov pokret. Privlacio me je na tako cudan nacin. Tada sam prvi put priznala sebi da me on zapravo privlaci.
Sebastian je seo prekoputa mene a Valentino prekoputa Edite.
"Ja sam Sebastian" rece uz osmeh i pruzi mi ruku.
Pruzih i ja njemu svoju desnu ruku.
"Osija Swan." To sam rekla toliko sramezljivo...
Imam osecaj da sam pocrvenela i da su zato svo troje gledali u mene.
Da bi prekinuo nezgodnu tisinu,Valentino se ubacio.
"Sta si radila danas Edita?" Rece gledajuci u nju.
Zasto li sam se ponadala ce mene pitati...
Osija glupaco."Setala se sa Osi." Rece Edita gledajuci u mene.
Onda se i Valentinov pogled nasao na meni.
"Kako ti se dopada nase dvoriste Osija?" Upita me radoznalo.
Boze... oblio me je hladan znoj a noge su pocele da mi se tresu. Zasto mi telo ovako reaguje?
"Vrlo je... slatko." Jedva sam izustila.
Sta se dogadja sa mnom?Na moju izjavu,Sebastian se nasmejao a Valentino ga je prekorio pogledom.
Cim se to desilo,Sebastian je prestao sa smehom."Drago mi je da ti se svidja." Izgovori Valentino gledajuci u mene.
Ovaj lik je previse cudan....
VALENTINO P.O.V
Ne znam sta mi se desava. Nemam predstavu zasto se ovako ponasam prema njoj. Njena blizina me tera da budem drugaciji,bolji.
"Valentino,mogu li da kazem batleru da napuni bazen za mene i Osiju?" Upitala me je moja mala sestrica.
Boze kad sam ja postao ovako mek i dusevan???
"Ako zelite,slobodno." Odgovorio sam joj,na sta se ona nasmejala ali Osijino lice je ostalo sa ozbiljnim izrazom lica.
Znam da je muci to sto je na nepoznatom prostoru. Ali planirao sam uskoro da je pustim da ode kuci. Neka provede jos neko vreme ovde u kuci. Moram da se uverim u njene reci da me nece prijaviti.
Tada mi je na pamet pala jedna glupava ali vise genijalna ideja.
Ako je navedem da se zaljubi u mene,mogao bih tako da budem siguran da me nece prijaviti.Valentino,ti si zapravo genije!
EVO GA I PETI DEO
ISKRENO SE NADAM DA VAM SE DOPADA
ZA SLEDECI DEO CEKAM VISE OD 2 VOTE NA OVOM DELU
POZZZZDRAVV
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...