VALENTINO P.O.V
/ Valentino,ne trazi me. Ne zelim da ne pronadjes. Otisla sam svojom voljom. Par reci je bilo dovoljno da me povredis kao niko nikad u zivotu. Odlucila sam da ne zelim da te vidim. Takodje ne zelim ni da te cujem. Nikad. Vise. U. Zivotu.
Zbogom. Osija Swan. /Sta? Sta je ovo?
Otisla je...
Spustio sam pismo nazad na krevet i rukama pokrio lice. Sramota me je samog sebe. Oterao sam je, povredio sam je. Unistio sam je psihicki.Toliko sam pao u njenim ocima da je odlucila da ode.
I jos je napisala da ne zeli da je pronadjem.
Nece moci tako. Ona vise nije bezbedna van ove kuce. Ne bez mene.
Kako je zaboravila da je Nikolaj Holi negde napolju?Moze da je ulovi svakog momenta. A ja tu ne mogu nista...
Zasto si glup Valentino? Zasto si glup?Ustao sam sa kreveta i svom snagom udario rukom u zid. Onda u policu. I na kraju sam sve figure srusio sa stalazice.
Otvorio sam ormar i uzeo njenu majicu. Zagrlio sam tu tkaninu.
Je l moguce da grlim majicu?
Sta si uradila Osija?
Gde si sad?OSIJA P.O.V
Otvorila sam vrata kuce. Prvo sto sam videla je bilo lice mog batlera . Stajao je gledajuci me. Odmeravao me je od glave do pete.
"Sta si zinuo? Gde je tetka?" Upitala sam ulazeci u kucu.
"Gospodjice Osija vi ne znate?" Upitao me je zacudjeno.
"Ne znam sta?"
Napravila sam par koraka po holu a zatim se ponovo okrenula ka njemu.
"Ona je na lecenju od alkohola. Vec mesec dana." Rekao je zbunjeno.
Na lecenju je? Konacno se prijavila na lecenje...
Hvala Bogu da se dozvala pameti."U redu. Sta se desavalo dok mene nije bilo? Je l tetka prijavila moj nestanak? Pitala sam ga direktno.
Batler je par puta krenuo da kaze nesto ali je uvek stao. Kao da se zbunio.
"Vas nestanak? Gospodja nam je rekla da ste u Australiji." Odgovorio mi je tiho.
Pocela sam da se smejem. Ne znam zbog cega. Odjednom me je uhvatio napad smeha.
Ja u Australiji? Rekla im je da sam otputovala.
Znaci nije htela da prijavi da sam nestala.Smejala sam se bez prestanka.
"Gospodjice Osija, je l sve u redu?" Upitao me je
"Da,da. Salila sam se za taj nestanak. Sve je u redu." Slagala sam.Batler je nastavio da me gleda zabrinuto.
"Idem u svoju sobu. Donesi mi hranu u sobu. Zelim neku piletinu i neki sos. Obavezno da bude paradajza." Naredila sam.
Na moje reci je klimnuo glavom.
Popela sam se uz stepeniste i uletela u svoju sobu.
O Boze koliko mi je falio moj krevet.
Legla sam i izula cizmice. Cizmice koje mi je Valentino kupio. Djubre pokvareno.Dok sam lezala na krevetu, prolazilo mi je trista stvari kroz glavu. Razmisljala sam o Valentinu, o Nikojalu, o mom zivotu u toj kuci.
Osveticu se i Valentinu. I osveticu se Nikolaju. Zapamtice moje ime.
Nikad u zivotu nece zaboraviti ko je Osija Swan. Moje ime ce im biti zabelezeno u glavi dok ne pogledaju smrt u oci.Okrecem novi list. A na tom listu ce biti potpuno nova Osija. Stara Osija umire ove sekunde. Zapravo , umrla je kad ju je Valentino povredio svojim poganim recima.
Dobro mi dosla nova Osija!
YOU ARE READING
•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENA
Romance1. KNJIGA Ovo je prica o ljubavi usamljene devojke i narko boss-a. Kada Osija u svojoj torbici pronadje drogu,njen zivot se menja. Sudbina ce je odvesti do glavnog narko bossa u drzavi. Od njegovih ociju,Osiji ce se slediti telo. Ali ni on nece osta...