9. Poljubac u kadi

1K 53 15
                                    

Ustao je sa dvoseda i dosao ispred mene. Cucnuo je i ruku stavio na moje koleno.
Boze ovaj covek me izludjuje koliko je odvratna osoba a u isto vreme me njegovi pokreti,glas i oci dovode do ludila.

"I budala bi videla da privlacimo jedno drugo od samog pocetka. Koliko god znas da me iznerviras,tvoja lepota i dobrota me previse privlaci." Rekao je tiho.

Kao da mi cita misli... Ruke su mi se tresle,zapravo, celo telo mi je drhtalo zbog njegovih reci i njegovog dodira.

"Ne znam o cemu pricas." Slagala sam.

"Znas vrlo dobro. Osecam da se treses zbog mog dodira." Nastavio je.

Gurnula sam njegovu ruku sa svog kolena i izletela napolje.

******

VALENTINO P.O.V

Vreme je letelo kao da ima krila. Nakon mog priznanja Osiji da me privlaci,sklanjao sam se od nje.
Dane sam provodio na sastancima u firmi,takodje sam imao dosta sastanaka sa ostalim narko boss-ovima. Kad nisam imao sastanke,sedeo sam u kancelariji i bavio se papirologijom.
Mozda nisam trebao da joj priznam koliko pocinjem da ludim za njom. Sada mi je glupo da je uopste pogledam u oci.
Ali znam da osecanja nisu neuzvracena. Nakon  mog dodira i mojih reci se tresla kao prut.

Kuci samo odem kad treba da spavam. I svakog jutra odlazim u firmu.

Sedeo sam za radnim stolom u svojoj kancelariji kada je usao covek kog sam dugo ocekivao da dodje u firmu.

"Dobar dan gospodine Santi." Obratio mi se kada je dosao do mog stola.

Pruzio sam mu ruku i nakon kratkog rukovanja je seo u fotelju.

"Drago mi je sto vas konacno vidim gospodine Logines." Rekoh mu iskreno dok sam mu sipao vinjak u casu.

"Morao sam sto pre da dodjem kod vas. Donosim vam vesti koje nisu ni malo lepe." Rece zabrinutim tonom.

Seo sam u svoju fotelju i otpio gutljaj vinjaka,gledajuci ga upitno.

"Ruski tajkun,tacnije mafijas,je saznao da je navodna Osija Swan gost u vasoj kuci. Saznao je i za moc i bogatstvo i zeli tu devojku za sebe." Pricao je brzo dok mu je glas mutirao.

Ko god da zeli Osiju,nece je dobiti.

"Nastavite." Rekao sam hladno.

"Spreman je na sve da je uzme za sebe. Mislim da je moguce i da izvrsi nekakav atentat na vas ili nesto slicno. On ne bira sredstvo gospodine Santi." Dodao je Logines.

"Ko je taj? Dajte mi ime." Rekoh odlucno.

"Nikolaj Holi." Rece uzasnuto i pomalo uplaseno.

*****

NIKOLAJ HOLI P.O.V

Gledao sam u monitor laptopa dok je moj pomocnik stajao pored mene.
Osija Swan je prava mala bogatasica. Taj Valentino je mislio da je moze prigrabiti za sebe ali nece moci.
A i bogami,lepa je devojka. Cini mi se da mi je pomocnik rekao da ima 18 ili 19godina.

 Mlada je,dakle sigurno voli zivot. Pristace na moju ideju i bez pogovora ce uraditi sve sto joj kazem.

*****

OSIJA P.O.V

"I uvek sam nekako sanjala da cu se slucajno upoznati sa covekom svog zivota i da cemo se zaljubiti na prvi pogled. Ja verujem u takve stvari." Blebetala je Edita.

Za ovih mesec dana , koliko sam ovde, ona i ja smo se veoma dobro upoznale. Postale smo najbolje drugarice i sve pricamo jedna drugoj.

"Ja nikada nisam zamisljala kako ce izgledati moja prava ljubav. Nadam se da je lep" rekoh kroz osmeh.

Ona se uspravila u sedeci polozaj i znacajno me pogledala.

"Sta ako je tvoja prava ljubav moj brat Valentino? Slucajno ste se upoznali,sticajem okolnosti. A i lep je." Pocela je ponovo da blebeta.

Na sam pomen njegovog imena,kolena mi klecaju.
Od kad mi je priznao da oseca nesto prema meni,ako tako mogu reci,nestao je bez traga.
Edita mi je rekla kako dolazi kuci kad svi odemo na spavanje a odlazi u firmu pre nego mi ustanemo.
Zao mi je sto sam reagovala onako kako sam reagovala. Sigurna sam da mu je glupo zbog toga.

"Ne lupetaj Edita." Dobacila sam prekorno.

"Ja bih bas volela kad bi se ti udala za Valentina. To bi bila svadba decenije!" Uzviknula je radosno.

***

Uvece kada sam bila na granici da utonem u san,cula sam vrata Valentinove sobe kako se otvaraju vrlo polako. Ocigledno se trudio da ga ostali ne cuju.

Iskocila sam iz kreveta i posla kod njega.
Kad sam otvorila vrata,nije ga bilo u sobi ali je na laptopu bila pustena pesma "Mark Ronson- Uptown Funk."

Nikad ne bih rekla da on slusa ovakvu muziku. Mislila sam da je pre u nekom rep fazonu.

Odjednom se zacuo zvuk vode koja se slivala u  kadi.
Verovatno je ususkan u veliku penu dok pevusi pesmu.

Polako sam otvorila vrata od kupatila i nasla se u iznenadjenju.

Valentino je lezao u kadi punoj bele pene,kao sto sam pretpostavila.
Oci je drzao zatvorene dok su mu se kapljice vode slivale iz kose preko lica.

Njegove grudi su bile toliko razvijene i misicave da mi se dah zaglavio negde u grlu. Ostala sam bez vazduha a zatim sam kinula vrlo smesno.

Na moj kihot se okrenuo vrlo naglo. Kada je shvatio da sam to ja,poceo je da se smeje.

"Sta ces ti ovde?" Upitao me je kroz smeh.

O ZEMLJO OTVORI SE.

"Htela sam da se izvinim za one reci i onakvu reakciju. Preterala sam ali si preterao i ti." Pokusavala sam da se izvadim iz neprijatne situacije.

"Dodji ovamo." Pokazao mi je ocima na mali tepih pored kade.

Kad sam stala tamo gde mi je rekao,odlucila sam da ipak sednem na ivicu bele kade.

Tek sada shvatam koliko je zapravo lepa ova kuca. Sve je bilo toliko cisto,pedantno i naravno , belo. Bilo je tu raznih boja,zavisi od sobe. Ali uvek su se prozimale bela i zlatna.

"Slusaj,preterao sam i ja. Tu si u pravu. Izvinila si se ti meni,izvinjavam se i ja tebi. Valjda smo sad kvit." Rekao je gledajuci u moje oci.

O Boze koliko su prelepi ti plavi safiri ispod njegovih obrva.

Klimnula sam glavom u znak da sada jesmo kvit.
Ocekivala sam da ce da mi kaze nesto ali umesto toga me je poprskao vodom iz kade.

Napravila sam iznenadjen izraz lica i desnom rukom obrisala obraze od kapljica vode.
Uhvatio me je za lakat desne ruke i povukao u vodu.
Pala sam u veliku penu i vrlo toplu vodu.

Lezala sam, u sorcu i majici koji su bili natopljeni vodom.

"Budalo. Sad sam skroz mokra." Viknula sam na njega.

"Sshh,svi spavaju." Dok je izgovarao to,kaziprst je namestio preko usana u znak tisine.

Nasmejala sam se kada sam zapravo shvatila koliko me je prevario na glup nacin i koliko me je lako ubacio u kadu.

OU BOZE. Tek tad sam skapirala da je on go. Skroz go,kao od majke rodjen.

"Valentino,pusti me da izadjem." Rekla sam tiho pokusavajuci da se izmigoljim iz njegovih ruku.

Osecam da sam pocrvenela u licu...

"Sigurna si da to zelis?" Upitao me je gledajuci me ponovo pravo u oci.

Prestala sam da se borim sa njegovim rukama i  u sekundi se okrenula ka njegovom licu. Priblizila sam svoju glavu njegovoj i poljubila ga veoma strasno.

Nije se bunio,cak mi je ,sta vise, i uzvratio poljubac.
Nastavili smo da se ljubimo malo pomahnitalo,ali u isto vreme i nezno. Zapravo ne znam kako bih to objasnila.



I deveti deo je ovde!
Citajte i ostavljajte vote! ❤😘

•OSIJA• prvi deo -ZAVRSENAWhere stories live. Discover now